hallo meiden. inderdaad veel nieuwe mensen hier maar allemaal welkom wat mij betreft! Ik heb al snel opgegeven om op iedereen te reageren. De zaken die ik bijzonder vindt of waar ik aandacht aan wil schenken die noem ik en zo komt iedereen wel een keer aan de beurt. Wat mij betreft; ik heb even flink griep gehad en heb vanmorgen mijn laatste provera gehad. Gisteren en vanmorgen heb ik wat roze gehad bij het afvegen dus ik denk dat ik snel ongi ga worden. Ik hoop het want dan kan ik snel aan de clomid beginnen. KNUFFEL voor jullie allemaal !
Dinsdag moet ik om 7:30 me melden bij de receptie, die anetisist zei dat ik er niet veel last van ga hebben en het maar een kleine ingreep is. Alleen dat ik die dag last van druk op me schouders heb door het gas dat ze in je buik doen. We zullen het zien Groetjes lilmomo
Hai allen: even een ego berichtje: Heeft iemand hier ervaring met een innestelingsbloeding? Ik heb sinds vandaag lichtroze slijm(bloed)verlies..een heeel klein beetje maar... Ik heb afgelopen zondag mijn ei gehad en volgens de berekeningen zal ik morgen een innesteling kunnen hebben....Ik moet pas 5 april ongie worden... Weet iemand hier meer over? Liefs...
Hoi allemaal, Internet lag er bij ons uit, dus ben even een paar daagjes afwezig geweest. Heb wel even snel globaal teruggelezen. @ Puk25, een innestelingsbloeding heb ik nog nooit gehad, maar het zou kunnen. Maar ik denk dat je toch moet afwachten. Ik duim voor je Succes... Ik zit ook op het wachtbankje. Moet ergens deze week niet ongi worden. Maar met een onregelmatige cyclus is het altijd weer afwachten.
Hey meiden, Net terug van de gyn, dus ff een korte update. Hele discussie over het volgen van het korte of het lange schema. Het lange schema is om ons makkelijker in te plannen in het ziekenhuis, maar omdat wij in Dusseldorf de punctie en tp willen mogen wij zelf kiezen (er is daar geen wachtlijst dus het plannen gaat daar makkelijker). Nou moet je met het lange schema eerst aan de pil om vervolgens 4 weken met hormonen te spuiten en bij het korte schema hoef ik niet aan de pil en maar 2 weken hormonen spuiten. Nou, toen was de keus snel gemaakt! Omdat we komende weekend voor een week op wintersport gaan kan ik niet meer komende cyclus instappen. ik zou moeten beginnen direct als we terug komen, maar heb nog geen spuitles gehad, dus dat gaat dan niet. Dus starten we de cyclus er op, dat zal ergens rond 4 mei zijn. Uitslagen van chromosoomonderzoek e.d. waren allemaal goed, dus we kunnen! Nog 6 weken wachten!
@ djaar: balen van het griepje meid. Voel je je nu weer goed genoeg? Ik hoop ook voor je dat de ongi snel door gaat zetten. Kan je weer verder. 100 mg nu he? Ik duim voor je! @ lilmomo: dinsdag, dat is snel al! @ puk: ik heb gelezen dat het zelfs pas na 7 dagen na het ei kan zijn. En in zeer extreme gevallen na 10 dagen. Maar niet iedereen heeft een innestelingsbloeding. Ik hoop natuurlijk voor je dat het wel zo is. @ hier: Ik heb op verschillende plekken voor morgen mijn NOD opgegeven. Maar ik denk dat dat niets wordt. Ik begin nu wel klachten te krijgen die ik de vorige cyclus op dezelfde cyclusdagen begon te krijgen. Ik begin het vermoeden te krijgen dat ik dan weer een cyclus van rond de 63 dagen ga krijgen. (pas over 3,5 week mijn NOD dan dus)
@ angelea, loekie en pelikaantje: hoe was het vandaag bij jullie? @ klussertje en kleintjevoorons-man: heel veel succes morgen (voor ik het vergeet )
In de MMM sinds begin 2009 Kleintjevoorons: Bezig sinds jan '08, het wordt ICSI. Djaar77: Bezig sinds september '08, Barleeus: Bezig sinds mei '08, 1e iui (ei kwijt?) poging 2 Zethu: Bezig sinds november '08 Sikki: Bezig sinds december '07, het wordt ICSI. Diaan: Bezig sinds maart '08 Maaik: Bezig sinds november '07 Sinja: Bezig sinds januari '08 Melissa79: Bezig sinds februari '08, 1e iui Douglas84: Bezig sinds mei '08 Billie12: Bezig sings augustus '07 MilkHd: Bezig sinds februari '08 tummetje: Bezig sinds mei '08 Tante Mars: Bezig sinds okt '05 Quirine: Bezig sinds juni '07 Ladouce: Bezig sinds juli '07 wops: Bezig sinds april '08 Pelikaantje: Bezig sinds december '07 Loe: Bezig sinds juni '08 Angelea: Bezig sinds okt '07 Lauw: Bezig sinds december '07 Tessa8: Bezig sinds april '08 Marieke74: Bezig sinds mei '07 (na dochter) Klussertje80: Bezig sinds okt 06 puk25: Bezig sinds maart '08 loekie1981: Bezig sinds augustus '07 puck1234: Bezig sinds september '07 Afspraken 24-03: Douglas eerste gesprek gyn. 24-03: Klussertje80: 2de zaad onderzoek 25-03: Angelea, Bespreken alle uitslagen 25-03: loekie1981: afspraak gynaecoloog 25-03: Pelikaantje: eerste gesprek gyn. 26-03: Klussertje80: bloed onderzoek progesteron 26-03: Kleintjevoorons-man naar de uroloog; rontgenfoto 27-03: Diaan echo voor samenleeftest 28-03: Sinja: 3e afspraak cyclusanalyse (echo) 30-03: Ladouce HSG 30-03: Klussertje80: 3de zaadonderzoek 31-03: Ladouce uitslagen bespreken eind maart: Sinja: samenlevingstest 01-04: Loe fertiliteitsarts 01-04 Diaan belafspraak 03-04: Lauw, folikel meting (CD12) 03-04: Tessa8, eerste gesprek gyn. 06-04: Kleintjevoorons-man; bespreken uitslagen uroloog. 07-04: Zethu: 2de afspraak fertiliteitsarts. 07-04: Klussertje80: klusman uroloog 07-04: Kleintjevoorons, uitslag chromosoomonderzoek 21-04: Sikki, spuitles 28-04: Sikki, uitgangsecho 04-05: Sikki, start 1e poging ICSI 14-05: wops: 1e gesprek gynaecoloog Medicijnen Djaar77 gestart met 2e ronde provera daarna clomid 100mg. Barleeus start clomid 13 maart. Tante Mars gestart met Clomid 11-03 tummetje start 02-03 met primolut, daarna clomid Lauw start 25-03 met Clomid 50 mg (1e keer) Behandeling in MMM Melissa79: 1e IUI 22-2-09 (helaas) Zwanger, uitgerekend op? ?-? Ladouce www.nortonfamilycentral.com/sitebuilder/images/AnneGeddes_baby_paper-360x293.jpg
hé hallo, Ik wil me ook graag aansluiten bij jullie. Hier in het kort mijn verhaal. in augustus 2006 spiraaltje eruit laten halen ivm de enorme last die ik ervan had. Toen nog geen echte 'pogingen' ondernomen, maar als het zou gebeuren was het prima. Ikzelf had in augustus 2007 'rammelende eierstokken', maar moest m'n kerel er nog even van overtuigen. Uiteindelijk in november het echt gaan proberen. Vanwege voorgevoel op problemen bij mezelf bloedonderzoek laten doen (zit zelf in de medische wereld) en bij man zaadonderzoek. Dit laatste was slecht (was erg visceus=stroperig). Zaadonderzoek herhaald en afspraak gemaakt bij gynaecoloog. Zaad was al beter, maar nog steeds niet fantastisch. Echter op de dag dat we bij de gynaecoloog waren had ik opeens een positieve zwangerschapstest in m'n handen. Ik had die dag ongesteld moeten worden en voelde me raar, dus getest. Dit werd helaas na 7 weken een miskraam. Met de gynaecoloog de afspraak gemaakt na een half jaar terug te komen als het nog niet gelukt was. Dit gedaan. Nog meer zaadonderzoek en bij mij ookk nog wat extra onderzoek. Zaad werd elke keer beter en bij mij was alles goed. Heb wel wat onregelmatige cycli, maar dit zou niet uit moeten maken. Dus advies: probeer het nog maar een half jaar. Inmiddels is dit half jaar ook weer voorbij. De afgelopen maand had ik opeens een cyclus van 9 weken, dus volgens mij begin ik ook langzaam te ontregelen. We hebben nu 6 april een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog, want ik vind dat er inmiddels maar wat moet gaan gebeuren. Ondertussen wordt iedereen om mij heen zwanger en begint het allemaal wel erg frustrerend te worden... Goed, sorry voor de lap tekst, maar ik wilde graag even mijn verhaal kwijt.
@Sikki: nou dat gaat allemaal wel erg snel bij jullie. wij moeten nog 2 weken wachten op de afspraak waar we alle uitslagen gaan bespreken.
Ik wil even iedereen veel succes en sterkte wensen. Er hebben enkele meiden weer veel informatie om te verwerken gekregen de afgelopen dagen. * dikke knuffel voor de meiden die het nodig hebben!* Ik ben volop aan het wachten op m`n eitje, dus heb niet veel nieuws hier te vertellen. Groetjes Wops
Ik ben in April 2008 onderzocht geweest en toen was er niets te zien. De huisarts had me al wel verteld, dat als ik stop met de pil dat het dan wel zou kunnen komen. Ik ben dus afgelopen maand naar de huisarts terug gegaan omdat we nu 1 jaar bezig zijn en omdat ik bij elke cyclus nu steeds meer pijn heb. Hier waar ik woon is 2 maand wachttijd in alle2 de ziekenhuiszen, omdat het druk is. Kan ik pas 14 Mei terecht en dan gaan we kijken wat er misschien fout zit. Ik heb nu nog 2 ronde`s zeg maar voordat we op de bezoek kunnen, dus ik blijf hoop houden en blijf positief om nu nog zwanger te worden voordat we terecht kunnen. Je wil zeggen dat ik eigenlijk nog niet in de MMM zou zitten zeg maar.
Aah, ik begrijp dat je dan zeker nu je ook echt pijn hebt steeds je er liever gewoon gelijk bovenop zit! Als het zo is, kunnen ze er wellicht iets aan doen en anders is het maar uitgesloten toch, hoef je daar geen zorgen over te maken
@loekie1981, Jij hebt je 1e gesprekje gehad, en dat is niet zo heel erg leuk als je dat hoort over de zaadjes van je mannetje. Hopelijk kan 1 van de 3% zijn weg vinden. Ik ga voor je duimen meid.
wops: twee maanden is erg lang voor een wachttijd toen ik naar het ziekenhuis ging werdt ik die zelfde week nog geholpen. vreselijk dat geduld hebben. loeki succes met de onderzoeken balen dat de zaadjes niet goed waren zou de huisarts de eerste keer niet goed gekeken hebben? wel raar z,n groot verschil. traantje welkom hier en succes 6 april sikki: jammer dat je wintersport tegelijk valt maar misscien doen de bergen ook wel wonderen brengen. puk: ik heb geen ervaring met innestelingsbloeding maar ik hoop voor je dat het raak is. het klinkt in iedrer geval hoopgevend. lilmomo: spannend hoor good luck
hoihoi, even snel berichtje over onze uitslagen van vandaag bij gyn. Alles lijkt prima, zaadjes man prima, hsg en progesteronwaarde is goed. Alleen bij echo's geen follikels gevonden. Waarschijnlijk hebben ze deze gemist. Zelf maar op aangedrongen om dit nog een cyclus te volgen. Al is het maar voor mij gemoedsrust. 3 april beginnen met nieuwe FM-metingen. Mochten we voor september nog niet zwanger zijn, moeten we terugkomen. Nu maar hopen dat dit niet nodig is. Trouwens afgelopen maandag weer ongesteld geworden, was dus ook weer even een dreun, maar ja, we gaan ervoor. wil iemand mij op afsprakenlijst op 3 april zetten voor FM-meting. (volgens mij wilde Ladouce van de lijst af, paar pagina's terug)
In de MMM sinds begin 2009 Kleintjevoorons: Bezig sinds jan '08, het wordt ICSI. Djaar77: Bezig sinds september '08, Barleeus: Bezig sinds mei '08, 1e iui Zethu: Bezig sinds november '08 Sikki: Bezig sinds december '07, het wordt ICSI. Diaan: Bezig sinds maart '08 Maaik: Bezig sinds november '07 Sinja: Bezig sinds januari '08 Melissa79: Bezig sinds februari '08, 1e iui Douglas84: Bezig sinds mei '08 Billie12: Bezig sings augustus '07 MilkHd: Bezig sinds februari '08 tummetje: Bezig sinds mei '08 Tante Mars: Bezig sinds okt '05 Quirine: Bezig sinds juni '07 Ladouce: Bezig sinds juli '07 wops: Bezig sinds april '08 Pelikaantje: Bezig sinds december '07 Loe: Bezig sinds juni '08 Angelea: Bezig sinds okt '07 Lauw: Bezig sinds december '07 Tessa8: Bezig sinds april '08 Marieke74: Bezig sinds mei '07 (na dochter) Klussertje80: Bezig sinds okt 06 puk25: Bezig sinds maart '08 loekie1981: Bezig sinds augustus '07 puck1234: Bezig sinds september '07 Afspraken 24-03: Douglas eerste gesprek gyn. 24-03: Klussertje80: 2de zaad onderzoek 25-03: Angelea, Bespreken alle uitslagen 25-03: loekie1981: afspraak gynaecoloog 25-03: Pelikaantje: eerste gesprek gyn. 26-03: Klussertje80: bloed onderzoek progesteron 26-03: Kleintjevoorons-man naar de uroloog; rontgenfoto 27-03: Diaan echo voor samenleeftest 28-03: Sinja: 3e afspraak cyclusanalyse (echo) 30-03: Ladouce HSG 30-03: Klussertje80: 3de zaadonderzoek 31-03: Ladouce uitslagen bespreken eind maart: Sinja: samenlevingstest 01-04: Loe fertiliteitsarts 01-04 Diaan belafspraak 03-04: Lauw, folikel meting (CD12) 03-04: Tessa8, eerste gesprek gyn. 06-04: Kleintjevoorons-man; bespreken uitslagen uroloog. 07-04: Zethu: 2de afspraak fertiliteitsarts. 07-04: Klussertje80: klusman uroloog 07-04: Kleintjevoorons, uitslag chromosoomonderzoek 21-04: Sikki, spuitles 28-04: Sikki, uitgangsecho 04-05: Sikki, start 1e poging ICSI 14-05: wops: 1e gesprek gynaecoloog Medicijnen Djaar77 gestart met 2e ronde provera daarna clomid 100mg. Tante Mars gestart met Clomid 11-03 tummetje start 02-03 met primolut, daarna clomid Lauw start 25-03 met Clomid 50 mg (1e keer) Behandeling in MMM Melissa79: 1e IUI 22-2-09 (helaas) Barleeus: 1e iui 25-03-09 [-o< Zwanger, uitgerekend op? ?-? Ladouce
dames even een vraagje voor jullie. een vriendin van me zegt tegen me puck je moet je huis laten controleren op wateraarde als die er lopen kan dat misschien een reden zijn waarom je niet zwanger wordt. eerst dacht ik ja ja het zal wel nu bleef ze daar over zeuren dus is er net iemand geweest die die dingen opspoord en jawel eentje schuin dwars over ons bed. maar onze slaapkamer is zo dat we ons bed niet kunnen verranderen. wat moet ik hier nu weer mee? wat vinden jullie? kleintje voor ons en klussertje succes morgen puck