Begin medische molen in 2009

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Maaik, 15 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Update van klussertje......
    nog steeds geen ongi hier...... en ook absoluut niets wat er op lijkt. verder wel emo buien onstilbare honger en een constant druppel gevoel van onder

2. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    spannend klussertje! duim!

3. Klussertje80

Ja elke idd erg spannend maar wil gewoon niets meer hopen :oops: ik ben de afgelopen tijd zooooooo vaak teleurgesteld en we gaan nu net de mmm in dus ik weet niet wat me lichaam wil

4. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ diaan: de hoeveelheid behandelingen die vergoed worden is afhankelijk van de aanvullende verzekering de je hebt. Ik heb gelukkig een aanvullende verzekering die veel vergoed. (tot 600 euro per jaar geloof ik)

@ wops: mooie gedichten. Precies de gedachten die ik vandaag op het familiefeest had. Van de kleindochters met vriend ben ik de enige die er nog geen heeft. Het deed me af en toe echt pijn.

@ klussertje: spannend.

@ sinja: succes met je ei.

5. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    @ zethu: knuf!

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Tnx Elke. Het meest pijnlijke was nog wel dat mijn vriend begon dat alles hem teveel begon te worden. Stoppen met roken (vorig jaar juni), onze poging om ouders te worden, afvallen, op het eten letten en meer bewegen. Hij wilde gelijk weer aan de sigaretten.
    Helaas heeft hij dus ook een pakje sigaretten gekocht en heeft er gelijk ook een opgestoken. Alsof hij de enige is die het moeilijk heeft.

7. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

1 sep 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    @Zethu: Aargh... misschien hopelijk alleen een klein dipje? :rolleyes:
    @Diaan: Ik hoop ook met je mee!
    @Klussertje: Stom he, na al die teleurstellingen blijft t elke maand weer spannend
    @Sen: Succes april is al bijna!
    @Sinja: Geen samenlevingstest omdat ze slecht zijn? Ow, want bij mijn vriend was t dus ook niet goed (97% abnormale vorm) maar de samenlevingstest gaat deze cyclus wel gebeuren
    @Wops: Ik heb een gedichtje van je gepikt ;) SOMS.. vind ze wel mooi

Nou , ik wil dus serieus gaan stoppen met roken.. au.. ben gehalveerd nu. Volgende week zondag is de laatste dag dat ik rook! Daarna hoeft t niet meer :)

Laterss meiden!

8. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Loekie waarschijnlijk omdat hij er zo superweinig heeft.. dan bereiken ze misschien het baarmoederslijm toch niet? Ik weet het ook niet, maar de samenlevingstest had voor ons geen zin volgens de arts assistent als de uitslag weer zo slecht was. De uitslag was nu slechter dus ik verwacht dat die dus niet gaat gebeuren. (ze had em ook al doorgekrast op mijn formulier) Misschien verwachten ze bij jullie dat die 3% toch het slijm kan bereiken (ligt natuurlijk ook aan de hoeveelheid)

Succes met stoppen met roken :D

Zethu *knuf* hopelijk is het inderdaad een klein dipje dat snel over is

Klussertje spannend! Ik duim voor je!

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    We hebben net ff gepraat. Hij blijft waarschijnlijk wel doorroken, maar concentreert zich liever eerst op afvallen, gezonder eten en meer bewegen. Dat vind hij het belangrijkste.
    Het is tenminste iets. Ik zal zelf maar af en toe moeten proberen er wat bij hem uit te trekken. Uit zichzelf praat hij toch niet.

10. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Zethu; hou vol samen !
    @Sinja; KNUFFEL voor jullie

@All; nou meiden, het is weer even wennen dat uurtje.
    Maar de temp daalt netjes en de eerste dagen clomid zijn weer gedaan. Nog tot woensdag. Bij werkingen heb ik gelukkig (nog) niet.

11. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen Allemaal,

Hier even een berichtje voor de stoppen met rokers, ik ben zelf inmiddels al weer meer dan een jaar geleden gestopt met roken. Ik dacht toen nog dat ik wel snel zwanger zou zijn en wou niet net zwanger zijn en dan de ellende van het stoppen met roken nog door. Want ik ga het niet goedpraten het is echt ellende, maar..... aan de andere kant van die berg ellende waar je nu tegen aan kijkt is het echt beter. Echt waar. Ik ben zo blij dat ik er nu van af ben. Het scheelt zo'n hoop stress. Of je wel genoeg sigaretten hebt. of je ze niet vergeten bent enzo.... En ik vond het na de eerste dag al zonde om weer te beginnen, want dan heb ik me voor niets een dag lang zo kut gevoeld. Dat heeft me er echt doorheen getrokken. Hoe langer het lukt hoe meer zonde het is om weer te beginnen. En wij hadden de sigaretten ook gewoon in huis liggen. Op die manier ben je geen slachtoffer van het feit dat er geen sigaretten meer zijn in huis maar is het ieder moment van de dag je eigen keus. Dat maakt dat je je sterkt voelt. we hebben ook geen pleisters ofzo gebruitk want dit houd je verslaving in stant. Dat maakt het misschien in het begin makkelijker (dat weet ik dus niet want ik heb het niet geprobeerd) maar je moet er toch een keer doorheen. Dan kan je het maar beter gehad hebben. En dan na een week of drie dan word het ineens beter. echt waar.
    Ik zeg dus niet dat het makkelijk is of word maar het is het waard! Het is een beetje een lang verhaal geworden maar misschien helpt mijn verhaal één van jullie.
    Heel veel succes en een een

12. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Barleeus; Helemaal goed ! Ik ben nu 1 1/2 jaar gestopt en ook ik had de eerste weken het wat moeilijk maar na drie weken heb je de grens geloof ik wel overschreden. Wat niet wil zeggen dat ik er nooit meer aan denk. En zeker nu in tijden van onzekerheid. Maar ik ben gestopt met een reden en daarom houd ik vol.

13. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ barleeus en djaar: Mijn vriend en ik zijn 9 maanden geleden gestopt. bij mij was het ook na een paar weken allemaal een stuk beter. Kreeg het wel moeilijk toen ik met mijn Burnout thuis kwam te zitten daarna. Maar ik heb volgehouden.
    Mijn vriend heeft het eerlijk gezegd vanaf het stoppen tot nu aan een stuk door moeilijk mee gehad. Af en toe rookte hij nog een sigaretje met uitgaan. Maar dat kwam neer op 1 keer per maand.
    Het wordt hem op zijn werk ook niet gemakkelijk gemaakt, iedereen rookt daar de hele dag door. Er is maar 1 plek waar niet gerookt mag worden en dat is de kantine, en tja... daar houden ze zich niet aan. Achteraf gezien was het een kwestie van tijd dat hij toch weer ging roken.

14. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @zethu; ik ben al een keer eerder gestopt geweest (bijna een jaar) maar kwam toen ook psyg. in de problemen. Ben toen weer begonnen en dus drie jaar later weer gestopt toen ik mijn zaken weer op orde had. Ik begrijp je dus heel goed en ik vindt het knap dat je zo sterk bent om de verleiding te weerstaan. Wat betreft je vriend ook begrijpelijk en ik denk hoe minder de nadruk op het roken ligt hoe beter het zal gaan.

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ djaar, het is voor mij soms ook moeilijk hoor. Dan heb ik zoiets van: aub 1 trekje, maar doe het uiteindelijk toch niet.

16. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Zethu, Je kan het hoor! ik vind het heel knap dat je het volhoud als je vriend wel weer gaat roken. Dan is het dubbel zo moeilijk! en ik zie in je banner dat je ook weer bent afgevallen.
    You go girl! Super goed! Je mag echt heel trots zijn op je zelf! =D> :thumup:

17. Klussertje80

Ik kom ff me nieuwe banner showen :D heb vandaag positief getest..... nou ja ik de gyno....
    =====
    moest vandaag naar het ziekenhuis ivm me enkel..... moest toen een foto laten maken maar gaf wel aan dat ik zwanger kon zijn. daarop hebben ze een gyno naar beneden gestuurd en moest ik een test doen..... ik had de uitslag afgelezen en zei dat ik het niet geloofde..... hij vroeg wat niet heb je zeker weer een vage test ikke zo idd maar zie wel een 2de streepje. zegt hij zo laat mij maar kijken ....hij kijkt en zegt ik geloof het niet ikke zo ja sorry maar dat waren mijn woorden hij zo ja maar ik bedoel hij is echt positief alleen niet zo heel donker.

18. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Hey Klussertje/Deeske... super... haha wat een manier om erachter te komen... gefeliciteerd...
    En hoe is het met je enkel afgelopen?

19. woops

woops Niet meer actief

Klussertje80,
    Van harte gefeliciteerd.

Zal ik je van de MMM lijst maar afhalen dan, want daar hoor je echt niet meer thuis. ;)
    Jij mag samen met je mannetje gaan genieten. :)

20. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland

Deel Deze Pagina