Begin medische molen in 2009

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Maaik, 15 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @laauw; nee ik geloof niet dat de dip met zwanger worden te maken heeft. Het zet hem soms aan het denken wat hij met zijn leven wilt en wat hij bereikt heeft of juist nog niet. Maar ik ben er van overtuigd dat hij vader wil worden van ons kindje. Hij heeft het nu heel stressvol op zijn werk en maakt juist deze 2 weken dagen van 12 uur. Hij is dus doodmoe bij thuiskomst en dan zit ik nog met mijn ei te wachten. Het vergt veel van ons beide nu. Ik kan niets anders doen dan proberen relaxed te blijven. Morgen ga ik weer aan het werk en krijg dan wat ritme. Voor jou is het lange wachten al begonnen,ik ben er nu zeker van dat ik vrijdag een eisprong geha zal hebben en dat mijn nod dan op koninginedag is.

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ djaar: wow, het slaat nu aan bij je. Ben blij voor je. Hoop dat je je mannetje uit zijn dip krijgt, anders heb je helemaal het gevoel dat je weer een cyclus vergooit.

@ lauw: fijn dat ff je ei gevonden heeft!

@ hier: nog steeds geen ei gevonden door ff (ik vind alleen maar paaseieren) En heb weer enorme last van mijn buik. Het leek minder te worden, maar heb gisteren met mijn vriend geklust en nu is het weer erger geworden. Denk dat ik maar weer eens met de huisartsenpraktijk bel morgen. Zit de hele dag al met mijn hand op mijn buik om de pijn een beetje dragelijk te houden.

3. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Ik zie nu het nieuwe lijstje maar mijn afspraken staan in het roze. komt dat omdat ik zwanger ben??? of is het een foutje??

4. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @Zethu: die pijn in je buik kan ook je ei zijn die bijna gaat springen.. Ik had toevallig afgelopen woensdag echt mega krampen in mijn buik... echt zo'n ongesteldheidspijn (zelfs uitstralend naar mijn benen, dat heb ik tijdens mijn menstruatie ook)... de dag daarna steeg mijn temp... dus ik hoop dat je morgen je ei hebt... Ondanks de pijn toch maar gaan klussen zou ik zeggen.

@ Klussertje: ik heb je naam in het roze gezet... leek mij wel leuk (en overzichtelijk) voor het lijstje... als je het nix vind wil ik het wel weer terug veranderen..

5. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @djaar: en is het klussen nog gelukt?? ik hoop het wel voor je... succes

6. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland

Zo de pasen hebben we weer gehad, dat betekend voor mij vooral dat ik de clomid weer heb gehad. Heb er deze keer gelukkig maar één middagje hoofdpijn van gehad, maar dit keer ben ik emotioneel zo stabiel als een kaartenhuis. Als er ook maar iemand niest dan stort ik in! Ben de hele dag tegen tranen aan het vechten. Het schiet dus nog niet echt op. Maar goed... we zullen doorgaan.....Ik hoop dat het nog iets minder wordt en dat het niet blijft tot mijn eisprong. Want dat duurt nog wel een weekje. Verder heb ik helaas op een verjaardag weer moeten horen dat we het beter kunnen loslaten =D> ](*,) Kunnen ze nou echt niet iets orginelers verzinnen??!? Ik heb de opmerking maar genegeerd dat leek me het beste. :rolleyes:

Zethu: ik hoop voor je dat het je ei was en dat de pijn snel weer wegtrekt. En dat je dus goed geklust hebt. ;)
    Djaar: Vervelend dat je vriend nu net in een dip zit. En dat hij nu net zo veel moet werken. Dan is het ook lastig om weer uit je dip te komen als je geen moment rust en vrije tijd hebt. Ik hoop voor je dat je hem toch hebt kunnen overhalen en dat je ei mooi op tijd is!
    Lauw: Heel veel succes en sterkte met wachten. Nog 10 dagen..... [-o<

Liefs..

7. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Barleeus; een dikke knuffel voor jou, ik begrijp je gevoel helemaal en kan je troosten het gaat snel weer over het zijn echt de hormonen.
    @Laauw; Ja hoor we klussen wat af hahaha zaterdag en zondag in de ochtend en gisteravond laat nog. Ben zo trots op mijn mannetje dat hij toch doorzet ondanks de vermoeidheid/hoofdpijn en misselijkheid (verdenk hem er van zwanger te zijn hahahaha!!). En ja voor vanavond zijn de plannen al weer gemaakt. Wat zullen we blij zijn als de week om is. Gelukkig kunnen we tijdens de daad nog steeds lol hebben en lukt het juist bijna niet omdat we in een deuk liggen over het feit dat het zo'n werk is als je moe bent hahaha.

Maar goed ik ben redelijk zenuwachtig voor morgen en hoop dat mijn ei gesprongen is want dan kunnen we na morgen stoppen met verplicht klussen en hoef ik geen pregnylspuit te hebben.

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ lauw: Deze pijn voelt niet aan als ongipijn. Daarbij heb ik deze pijn al sinds de gyn vorige week dinsdag op mijn buik heeft liggen duwen om de linkereierstok in beeld te kunnen krijgen met de echo (wat nog niet gelukt is) Ik kan ook bijna niets meer door de buikpijn. Ik kan niet bukken, want de pijn is dan ondraaglijk. Met sporten kan ik ook niet alles. En wandelen is helemaal niet te doen.

@ barleeus: hihi een leuk welkom met die smilies!
    Wat die opmerking betreft: ik vraag die betreffende mensen tegenwoordig gewoon op de man af of hun weten hoe ze denken dat ik dat moet doen. Gelukkig dat je de clomid weer achter de rug hebt.

@ djaar: wat goed dat je hem toch aan het klussen krijgt. Moest lachen om je opmerking dat je hem ervan verdenkt zwanger te zijn. Het zou eens wat zijn. Mannen die zwanger kunnen worden.
    Bij veel mannen lijkt het soms zelfs dat ze iid zwanger zijn met het bierbuikje wat ze hebben.

9. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Zethu;
    tja als ik hem zo hoor noemt hij soms alle klachten op die hier ook op de site te vinden zijn bij zwangerschapsverschijnselen. Enne het is niet zo dat ik hem aan het klussen krijg. Ik help hem er aan denken en omdat hij ook graag een kindje wil doet hij zijn best (soms herrinert hij mij er wel aan hoor) Volgens mij wil hij gewoon dat ik zo snel mogelijk zwanger ben om in elk geval 9 maanden van het gezeur af te zijn hahaha

10. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    haha die mannen ook he. Maar natuurlijk is het je ook van harte gegund om zo snel mogelijk zwanger te worden. Je hebt zo veel moeten doorstaan de laatste tijd. Ben iig blij voor je dat deze dosering wel lijkt te werken!

11. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Zethu; hoe gaat het met jou eigenlijk? Ik ben zo slecht in die dingen bijhouden sorry!!

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    haha, kan gebeuren hoor.
    Het gaat op zich best goed. Met de burnout gaat het de goede kant op. Maar helaas wordt mijn contract niet verlengd door de crisis. Morgen wordt ik ziek uit dienst gemeld en daar heb ik behoorlijk de balen van.
    Met afvallen gaat het ook de goede kant op. Helaas deze week een beetje aangekomen, maar dat vind ik ook niet gek. Met de paasdagen heb ik toch wat meer gesnoept. En ik heb door de buikpijn die ik nu al een week heb niet kunnen wandelen en maar heel licht kunnen sporten. Afgelopen weekend leek de buikpijn minder te worden. Maar sinds gisteren is het weer niet uit te houden.

13. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Balen meid. Ik hoop dat je snel weer ergens aan de slag kunt.
    Ik begrijp je wel hoor, ik heb ook een tijd thuis gezeten en heb 4 jaar Rcggz gehad (wekelijks met op het hoogtepunt 5 uur per week), dus echt ik begrijp je en vindt het dus ok super dat je zo positief blijft!! Ik houd je in de gaten!

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Tja, ik heb wel mijn mindere dagen. Maar wat heb je er aan om bij de pakken neer te gaan zitten. Daar schiet je niets mee op. Ik wil graag verder. Het zal nu wel moeilijker gaan om weer op te bouwen, maar het is nu eenmaal zo.
    Het meest enge is gewoon dat ik niet wat ik moet verwachten. Dus ik ga strax nog ff naar het UWV (moet om half 12 bij de HA zijn, en de praktijk is zo onderhand de achterburen van CWI) om te vragen hoe het nu zit omdat ik aan de telefoon 3 keer iets anders gehoord heb. Daarbij hoop ik morgen de deur uit te mogen omdat mijn moeder morgen jarig is.

15. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Lauw is wel goed hoor maar vond het ff een raar gezicht...... omdat ik er niets van wist

16. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    In de MMM sinds begin 2009

2005:
    Tante Mars: Bezig sinds oktober '05

2006:
    Klussertje80: Bezig sinds oktober '06 Zwanger

2007:
    Marieke74: Bezig sinds mei '07 (na dochter)
    Quirine: Bezig sinds juni '07
    Ladouce: Bezig sinds juli '07 (zwanger!)
    Billie12: Bezig sinds augustus '07
    loekie1981: Bezig sinds augustus '07
    puck1234: Bezig sinds september '07
    lilmomo: Bezig sinds september '07
    Angelea: Bezig sinds oktober '07
    Maaik: Bezig sinds november '07
    Traanje: Bezig sinds november '07
    Lauw: Bezig sinds december '07
    Pelikaantje: Bezig sinds december '07
    Sikki: Bezig sinds december '07 (het wordt ICSI)

2008:
    Kleintjevoorons: Bezig sinds januari '08 (het wordt ICSI)
    Sinja: Bezig sinds januari '08
    Melissa79: Bezig sinds februari '08 (1e iui)
    MilkHd: Bezig sinds februari '08
    puk25: Bezig sinds maart '08
    Diaan: Bezig sinds maart '08
    wops: Bezig sinds april '08
    Tessa8: Bezig sinds april '08
    Douglas84: Bezig sinds mei '08
    Barleeus: Bezig sinds mei '08 (2e iui)
    Loe: Bezig sinds juni '08
    Djaar77: Bezig sinds september '08
    Zethu: Bezig sinds november '08
    Yvy30: Bezig sinds december '08

Afspraken:

14-04: Angelea: bloedprikken progesteron
    14-04: Sinja: bloedprikken progesteron, hiv en hepatitis
    16-04: Barleeus 1e FM
    16-04: Angelea: bloedprikken progesteron (2de maal)
    17-04: Loekie: Bloedprikken progesteron + prolactine + chlamidia
    17-04: Lauw: Bloedprikken progesteron
    17-04: tante Mars: 1e FM , ronde 2
    20-04: Loekie: Bloedprikken progesteron
    20-04: Lauw: Zwemmetjes mannetje inleveren 2ex
    21-04: Sikki: spuitles
    21-04: Klussertje 2de echo
    28-04: Sikki: uitgangsecho
    28-04: Yvy30: eerste afspraak fertiliteitsarts
    29-04: klussertje intake VK
    eind april: Pelikaantje HSG
    04-05: Sikki: start 1e poging ICSI
    06-05: Kleintjevoorons: Intake ICSI
    06-05: Sinja: uitslagen gyn. + behandelplan ICSI doornemen
    14-05: wops: 1e gesprek gynaecoloog
    27-05: Quirine: bespreken resultaten
    02-06: Zethu: controle fertiliteitsarts

Medicijnen:
    Djaar77 start clomid 100mg. op 28 maart
    Lauw start 27-03 met Clomid 50 mg (1e keer)
    Barleeus start 09-04 met clomid 50 mg en staks pregnyl
    Traantje start 07-04 met provera daarna clomid
    Tante Mars gestart met Clomid 10-0 (ronde 2)

Behandeling in MMM:
    Melissa79: 1e IUI 22-2-09 (helaas)
    Barleeus: 1e IUI mislukt 2e IUI ... [-o<

Voor het kopieren van de lijst:
    -de lijst quoten.
    -dan links boven [quote + naam ] en rechts onder [/ quote] weghalen
    -natuurlijk veranderen wat je wil veranderen :)
    -aan het plaatje hoeven we niets te doen!
    succes!

17. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Even weer een nieuw plaatje voor na de pasen. Hij is wel een beetje groot geloof ik maar ik vond hem zo mooi!!

LIefs

18. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ik kan hem niet zien hoor.

19. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat zie je dan want ik zie hem wel :-s :-k
    anders ga ik weer op zoek naar een ander plaatje

20. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    een rood vierkantje met een kruisje erin ?!

Vindt je paard trouwens wel leuk hoor !!

Deel Deze Pagina