Begin medische molen in 2009

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Maaik, 15 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Lauw; we doen hier niets stiekem !! Je geeft het gewoon toe als ie positief was. Ik ben nu ook al op de loer voor signalen maar dat is natuurlijk veel te vroeg hahaha

2. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Lauw; officieel is mijn nod ook 28 april, dus misschien probeer ik wel een test op 11 dpo en dus op 25 april hahaha Zal afhankelijk zijn van symptomen denk ik.

3. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    waarom duurt het ook altijd zo lang... pfff... veel te moeilijk om te wachten...
    Maar ja te vroeg testen betekend ook weer vaak een teleurstelling... ach ja..
    zoals je zegt.. hangt ook een beetje af van de symptomen.... succes

4. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou we hebben de fm al weer achter de rug. Er waren volgens mij twee eitjes te zien aan dezelfde kant, maar ze meet alleen de grootste op dus ik weet het niet zeker. Aan de andere kant waren alleen maar kleintjes. Het ei was 14 bij 15 mm dus mooi op schema voor dag 10. Morgen moet ik weer terug voor de tweede fm en dan gaat ze kijken of we de iui zaterdag gaan doen of dat ze hem naar de maandag schuift. Ik hoop dus dat ze vandaag nog even goed doorgroeien en dat het zaterdag kan. Dat scheelt toch weer twee dagen en dan denk ik ook dat ze de pregnyl gelijk zet en dat we hem dus niet zelf hoeven te zetten. :pale: Maar goed, we gaan maar even van maandag uit want anders valt het straks weer tegen. dus... op naar morgen.

liefs..

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Nee denk niet dat het klopt. Ik temperatuur nog braaf iedere morgen. Afhankelijk van wat hier uit komt ga ik wel of niet door. Maar tot nu toe heb ik nog geen tempverhoging gehad. Dus ook nog geen ei. Dus ik ga er vanuit dat mijn banner niet klopt. Mijn banner staat gewoon op mijn langst bekende cyclus. Maar mijn gevoel zegt me dat ik nu een nog langere cyclus ga krijgen. Ik hoop wel dat ik nog ongesteld wordt voor ik naar de gyn terugmoet. Anders ziet het er wel heel somber uit (Zou neerkomen op een cyclus van bijna 4 maanden :()

@ angelea: wanneer hoor je iets van de 2 keer progesteron prikken?

@ sinja: wanneer hoor jij je bloeduitslagen?

@ barleeus: mooi dat je al weer 2 eitjes hebt! Ik hoop dat ze lekker door blijven groeien en dat je zaterdag je iui gaat krijgen. Ik wens je iig heel veel succes voor morgen!

6. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

1 sep 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    In de MMM sinds begin 2009

2005:
    Tante Mars: Bezig sinds oktober '05

2006:
    Klussertje80: Bezig sinds oktober '06 Zwanger

2007:
    Marieke74: Bezig sinds mei '07 (na dochter)
    Quirine: Bezig sinds juni '07
    Ladouce: Bezig sinds juli '07 (zwanger!)
    Billie12: Bezig sinds augustus '07
    loekie1981: Bezig sinds augustus '07
    puck1234: Bezig sinds september '07
    lilmomo: Bezig sinds september '07
    Angelea: Bezig sinds oktober '07
    Maaik: Bezig sinds november '07
    Traanje: Bezig sinds november '07
    Lauw: Bezig sinds december '07
    Pelikaantje: Bezig sinds december '07
    Sikki: Bezig sinds december '07 (het wordt ICSI)

2008:
    Kleintjevoorons: Bezig sinds januari '08 (het wordt ICSI)
    Sinja: Bezig sinds januari '08
    Melissa79: Bezig sinds februari '08 (1e iui)
    MilkHd: Bezig sinds februari '08
    puk25: Bezig sinds maart '08
    Diaan: Bezig sinds maart '08
    wops: Bezig sinds april '08
    Tessa8: Bezig sinds april '08
    Douglas84: Bezig sinds mei '08
    Barleeus: Bezig sinds mei '08 (2e iui)
    Loe: Bezig sinds juni '08
    Djaar77: Bezig sinds september '08
    Zethu: Bezig sinds november '08
    Yvy30: Bezig sinds december '08

Afspraken:

14-04: Angelea: bloedprikken progesteron
    14-04: Sinja: bloedprikken progesteron, hiv en hepatitis
    16-04: Barleeus 1e FM
    16-04: Angelea: bloedprikken progesteron (2de maal)
    17-04: Loekie: Bloedprikken progesteron + prolactine + chlamidia
    17-04: Lauw: Bloedprikken progesteron
    17-04: tante Mars: 1e FM , ronde 2
    20-04: Loekie: Bloedprikken progesteron
    20-04: Lauw: Zwemmetjes mannetje inleveren 2ex
    21-04: Sikki: spuitles
    21-04: Klussertje 2de echo
    22-04: Djaar77: progesteron prikken
    28-04: Sikki: uitgangsecho
    28-04: Yvy30: eerste afspraak fertiliteitsarts
    29-04: klussertje intake VK
    eind april: Pelikaantje HSG
    Begin mei: Zwemmers vriend inleveren 2e x
    04-05: Sikki: start 1e poging ICSI
    06-05: Kleintjevoorons: Intake ICSI
    06-05: Sinja: uitslagen gyn. + behandelplan ICSI doornemen
    14-05: wops: 1e gesprek gynaecoloog
    27-05: Quirine: bespreken resultaten
    02-06: Zethu: controle fertiliteitsarts

NOD
    25-04: Lauw
    26-04: Loekie
    30-04: Djaar77

Medicijnen:
    Djaar77 start clomid 100mg. op 28 maart
    Lauw start 27-03 met Clomid 50 mg (1e keer)
    Barleeus start 09-04 met clomid 50 mg en staks pregnyl
    Traantje start 07-04 met provera daarna clomid
    Tante Mars gestart met Clomid 10-0 (ronde 2)

Behandeling in MMM:
    Melissa79: 1e IUI 22-2-09 (helaas)
    Barleeus: 1e IUI mislukt 2e IUI ... [-o<

Voor het kopieren van de lijst:
    -de lijst quoten.
    -dan links boven [quote + naam ] en rechts onder [/ quote] weghalen
    -natuurlijk veranderen wat je wil veranderen :)
    -aan het plaatje hoeven we niets te doen!
    succes!

7. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

1 sep 2008
    578
    0
    0
    t westen van brabant
    Zo, heb mijn NOD er ook even op gezet = eisprong +15 dagen. Dat klopt meestal wel , ik ben ook zo'n braverd die nog netjes tempt :D - Enne ik kan ook nooit netjes wachten tot na mn NOD met testen hoor

@ Barleeus: Spannend! Hoop voor je dat je eitje goed groeit zodat íe zaterdag be-iui-ied kan worden =P~

Liefs Loekie

8. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Barleus: dat is een mooi gegroeid eitje... en misschien dus wel 2... hopen dat ze goed doorgroeien, zodat je zaterdag al de IUI krijgt... spannend.. alvast succes voor morgen.

@Zethu: Balen zeg, zo'n lange cyclus... bah... Maar ik hoop dat je snel een temp stijging zult krijgen...

@Loekie: spannend... Wel netjes hier allemaal van die brave temp meiden... hihi..

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ lauw: mij interresseert het niet eens of ik nu de duivels op bezoek krijg of dat mijn temp stijgt. Zolang ik maar weet dat er een einde aan deze cyclus komt.

10. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @zethu: Ja, ik begrijp wat je bedoeld... Ik had ook van die lange cyclussen er tussen zitten..
    pfff.. daar wordt je niet vrolijk van..

@all: Ik heb vandaag bloed laten prikken. Mijn progesteron waarde was 60,2.... dus goed volgens mij... dus toch maar weer verder wachten.

11. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    In de MMM sinds begin 2009

2005:
    Tante Mars: Bezig sinds oktober '05

2006:
    Klussertje80: Bezig sinds oktober '06 Zwanger

2007:
    Marieke74: Bezig sinds mei '07 (na dochter)
    Quirine: Bezig sinds juni '07
    Ladouce: Bezig sinds juli '07 (zwanger!)
    Billie12: Bezig sinds augustus '07
    loekie1981: Bezig sinds augustus '07
    puck1234: Bezig sinds september '07
    lilmomo: Bezig sinds september '07
    Angelea: Bezig sinds oktober '07
    Maaik: Bezig sinds november '07
    Traanje: Bezig sinds november '07
    Lauw: Bezig sinds december '07
    Pelikaantje: Bezig sinds december '07
    Sikki: Bezig sinds december '07 (het wordt ICSI)

2008:
    Kleintjevoorons: Bezig sinds januari '08 (het wordt ICSI)
    Sinja: Bezig sinds januari '08
    Melissa79: Bezig sinds februari '08 (1e iui)
    MilkHd: Bezig sinds februari '08
    puk25: Bezig sinds maart '08
    Diaan: Bezig sinds maart '08
    wops: Bezig sinds april '08
    Tessa8: Bezig sinds april '08
    Douglas84: Bezig sinds mei '08
    Barleeus: Bezig sinds mei '08 (2e iui)
    Loe: Bezig sinds juni '08
    Djaar77: Bezig sinds september '08
    Zethu: Bezig sinds november '08
    Yvy30: Bezig sinds december '08

Afspraken:

14-04: Angelea: bloedprikken progesteron
    14-04: Sinja: bloedprikken progesteron, hiv en hepatitis
    16-04: Barleeus 1e FM
    16-04: Angelea: bloedprikken progesteron (2de maal)
    17-04: Loekie: Bloedprikken progesteron + prolactine + chlamidia
    17-04: tante Mars: 1e FM , ronde 2
    20-04: Loekie: Bloedprikken progesteron
    20-04: Lauw: Zwemmetjes mannetje inleveren 2ex
    21-04: Sikki: spuitles
    21-04: Klussertje 2de echo
    22-04: Djaar77: progesteron prikken
    28-04: Sikki: uitgangsecho
    28-04: Yvy30: eerste afspraak fertiliteitsarts
    29-04: klussertje intake VK
    eind april: Pelikaantje HSG
    Begin mei: Zwemmers vriend inleveren 2e x
    04-05: Sikki: start 1e poging ICSI
    06-05: Kleintjevoorons: Intake ICSI
    06-05: Sinja: uitslagen gyn. + behandelplan ICSI doornemen
    14-05: wops: 1e gesprek gynaecoloog
    27-05: Quirine: bespreken resultaten
    02-06: Zethu: controle fertiliteitsarts

NOD
    25-04: Lauw
    26-04: Loekie
    30-04: Djaar77

Medicijnen:
    Djaar77 start clomid 100mg. op 28 maart
    Lauw start 27-03 met Clomid 50 mg (1e keer)
    Barleeus start 09-04 met clomid 50 mg en staks pregnyl
    Traantje start 07-04 met provera daarna clomid
    Tante Mars gestart met Clomid 10-0 (ronde 2)

Behandeling in MMM:
    Melissa79: 1e IUI 22-2-09 (helaas)
    Barleeus: 1e IUI mislukt 2e IUI ... [-o<

Voor het kopieren van de lijst:
    -de lijst quoten.
    -dan links boven [quote + naam ] en rechts onder [/ quote] weghalen
    -natuurlijk veranderen wat je wil veranderen :)
    -aan het plaatje hoeven we niets te doen!
    succes!

12. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

1 sep 2008
    578
    0
    0
    t westen van brabant
    @ Zethu: Nou idd, ik word al niet goed als mn cyclus langer is dan 34 dagen - en ik heb er ook gehad van 45 ofzo hoor.. Gelukkig tegenwoordig niet meer en schommelt t tussen 30-34 dagen

@ Lauw: Kun je al zo snel bellen voor de uitslag van progesteron dan? Ik heb vandaag geprikt en kan maandag of dinsdag bellen, jij dezelfde dag nog?

@ All: Ik heb Wops al zó'n tijd niet gezien? Weten jullie wat er is?

Liefs

13. Hanneke083

24 feb 2009
    33
    0
    0
    Verpleegkundige
    Hallo Dames,

Ben er even lange tijd tussenuit geweest, even afstand nemen als jullie begrijpen wat ik bedoel?
    Ben 27 maart naar de gyn geweest voor het intake gesprek. Gelukkig wat alles bij mijn mannetje perfect dus waarschijnlijk ben ik het probleem. Als eerste gaf de arts aan dat het verstandig is om af te vallen. Hoeft niet veel 5-8 kg maar omdat ik toch wat overgewicht heb kan het een rol spelen. Nou zeg ik je, zo zwaar ben ik helemaal niet. Pas gewoon in maat 42. (helaas wel al het vet rondom mijn buik)
    Dus ben maar weer begonnen met lijnen.
    Deze week wordt ik 3 x geprikt voor progesteron waarden. Weet iemand hoe hoog die moet zijn om te zien of je een eisprong hebt gehad?
    CD 3 moet ik ook bloed laten prikken voor diverse hormoon bepalingen en of er een oorzaak te vinden is voor alle eiblaasjes die ze hebben gezien op de echo van mijn eierstok. Nu zeg ik je dat het er echt heel veel waren. Rechts wel meer als 10 kleine en links meer als 15 kleintjes. Hoorde de dokter zelfs tellen tot 20!!! Dat kan toch niet goed zijn? Mijn vriendin met IUI heeft er elke keer maar 2!!!! Weet iemand hier mij meer over te vertellen?? Wordt wel elke maand ongesteld, soms duurt het wel 6-7 weken, maar ja.

2e week van mei krijgen we alle uitslagen te horen. Ben benieuwd, hij heeft wel al gezegt dat als ze niets kunnen vinden dat we het dan nog een half jaar op eigen kracht moeten proberen (de 2 jaar volmaken zeg maar).

Sorry voor het lange berichtje over mijzelf.

14. puk25

puk25 Actief lid

14 mrt 2009
    381
    0
    0
    twente
    @allen hai allemaal: ik kom eventjes weer buurten als dat mag....
    Ik ben even benieuwd hoe het met iedereen hier is?
    Zethu: hoe is het met jou??

@hanneke:Jeetje meid,ik kan me voorstellen dat je met vragen zit....Allereerst ze prikken je bloed op dag 3 om te kijken of je misschien pco hebt...als ik jouwn verhaal zo hoor dan lijkt dat daar wel op,maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet!! Ze kunnen dit heel goed behandelen..Waarschijnlijk met clomid...
    Je progestoron waarde moet boven de 10 zijn voor een eisprong,onder de 10 heb je niets gehad...Ik hoop dat ik je vragen een beetje heb beantwoord?
    En natuurlijk hoop ik dat alle uitslagen goed zijn! Ik zal voor je duimen!
    Maar ze kunnen tegenwoordig zoooo veeel...dus maak je niet al te druk!

Succes!

@hier: ben weer begonnen met de 3e ronde clomid,heb de vorige 2 rondes geen eisprong gehad helaas! el een groot ei 25mm,maar die is verschrompeld tja het zit ook niet mee!
    Nu vol goede moed met de 3e ronde bezig en ik krijg als mn ei rijp is pregnyl om zelf te spuiten,dus hopelijk nu wel raak en niet telkens zon korte cyclus van 20 dgn!!

Fijn weekend allemaal!!

Liefs...

15. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hallo allemaal,

Kletst al een tijdje mee op andere forums, maar denk dat ik hier wat meer op mijn plek zit ivm de vragen en "problemen" waar ik tegenaan loop.
    Mijn verhaal in een notendop: In februari 2008 gestopt met de pil, had deze 12 jaar geslikt. De hele hormoonhuishouding kwam zeer moeizaam op gang, ik werd pas na 72 dagen voor het eerst weer ongi. Daarna bleek mijn cyclus onregelmatig te zijn, kortste was 29 en langste 45 dagen. Ook blijkt mij LF aan de korte kant te zijn (zeker in vergelijking met mijn lange cyclus), die ligt tussen de 9 en 12 dagen. In nov. 2008 ben ik voor het eerst naar de HA geweest, op zijn aanraden ben ik toen met tempen begonnen om meer inzicht te krijgen in mijn cyclus. Vervolgens eind feb. 2009 weer naar de HA geweest, hij zag een duidelijk eisprong in mijn kaartjes en vond mijn cyclus niet heel afwijkend. Met de man afgesproken dat ik het nog 3 cyclussen aan zou kijken, en daarna een doorverwijzing krijg voor de gyn. Intussen had ik bij mijn moeder geinformeerd hoe het bij haar was verlopen, en zij bleek bij al haar zwangerschappen clomid geslikt te hebben. De kans zit er dus in dat dit bij mij ook nodig is, hier is de HA ook van op de hoogte.

Op dit moment zit ik in de 3e cyclus, en ga in mei weer naar de HA. Nu vraag ik mij alleen af of ik een zaadonderzoek bij de HA moet vragen, of dat ik dit bij de gyn pas aan moet kaarten? En moet ik alvast een afspraak laten plannen bij de gyn , zodat ik alvast op een wachtlijst kom te staan?
    En als jullie mijn verhaal lezen, is mijn onregelmatige cyclus in combinatie met de korte LF echt niet afwijkend (zoals mijn HA dus beweert)?
    Kortom...alle opmerkingen en tips zijn van harte welkom!

groetjes, MB

PS als in een beetje gewend ben hier zal ik mee kletsen met jullie verhalen.

16. Hanneke083

24 feb 2009
    33
    0
    0
    Verpleegkundige
    beste MBo1

Een zaadonderzoek kan ook al via de huisarts. Toen wij waren doorverwezen naar de gyn heb ik wel een uitdraai van het onderzoek meegenomen. Dit scheelde mijn vriend weer een keer zaad inleveren.

Niet elk ziekenhuis heeft een lange wachtlijst. Volgens mij kun je op heel veel websites van ziekenhuizen/klinieken zien hoe lang de wachttijden zijn. Je bent vrij om te kiezen waar je heen wilt. Je kunt natuurlijk ook even met het ziekenhuis bellen om te vragen hoe lang de wachtlijst is. Voor sommige ziekenhuizen heb je wel een doorverwijzing nodig ookal zijn er heel veel ziekenhuizen vrij toegankelijk. Ik moest 3 weken wachten tot mijn 1e afspraak. V oor mijn lange cyclus maakte dat weinig verschil. Zat op CD 15 toen ik mijn afspraak had. (Had nl een afspraak gemaakt bij de HA in de week dat ik dacht ongesteld te worden. Een vriendin van mij hoefde maar 1 week te wachten. Maar heb hier ook weleens wachttijden gelezen van 2 maandend.

Over je cyclus kan ik weinig zeggen. Zelf heb ik ook pas een eisprong tussen dag 27 en 34 ofzo (ongeveer) Het is de Lutheale fase die het belangrijkste is , dat is de periode dat de eicel zich kan innestelen. Staat los van de voorafgaande periode volgens mij.

Hoop dat je hier weer wat mee vooruit kan. Succes

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ lauw: ja die lange cyclussen zijn frusti. je wil op een gegeven moment verder. Maar kan niet verder. Als ik nu een tempverhoging kreeg had ik zoiets van: ha, over 2 weken is deze cyclus voorbij, maar zelfs dat niet. Geef me dan maar de duivels zonder tempverhoging.

@ loekie: Dit is al mijn 2de cyclus die 60+ is. Ik zou wel eens willen weten hoe lang dat deze nu gaat duren....
    Ik kan me trouwens niet herinneren dat wops iets had gezegt dat ze er wat minder zou zijn. Ze zal zich hopenlijk weer snel melden???

@ hanneke: eiblaasjes, hormonen prikken? Lijkt haast wel pcos wat je omschrijft. Vooral omdat je er zoveel op iedere eierstok hebt zitten.

@ puk natuurlijk mag je buurten!
    Met mij gaat het best goed. Ben druk bezig met de diepvries te ontdooien (en hem dan ook ff te poetsen) Het duurt alleen lang voor alle ijsafzetting weg is. Buikpijn is ver weg. Heb een half uur geleden pas mijn eerste pijnstilling ingenomen.
    Wel spannend bij jou zeg! Hoop nvoor je dat het met de pregnyl raak is.

@ mb01: wat een gedoe zeg. Maar ja, de huisartsen sturen niet zo heel snel door. Wel heb je zo te zien een zeer onregelmatige cyclus. Ik had het geluk dat het bij mij al bekend was dat ik pcos had, anders had ik ook nog heel lang lopen klungelen hoor.

18. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo allemaal,

Even snel tussendoor hoor! moet straks weer een avondje weg.
    de iui wordt toch maandag! Het ei was mooi gegroeid maar kennelijk toch niet genoeg. Hij was nu 18 mm. zondag is het lab denk ik dicht dus dan wordt het maandag. Ik hoop dat de pregnyl de eisprong even vasthoud en dat het niet te laat is straks. Als iemand weet of dit zo is hoor ik het graag want ik maak me er nu al weer druk over. Wat als mijn ei nu te vroeg springt?? :( Helaas moet ik hem nu wel zelf spuiten zaterdag avond. Maar gelukkig mag het nu subcutaan en hoeft het niet in een spier. De mevrouw achter de balie vond het helemaal zielig voor ons dat ze ons vorige keer in de spier hebben laten prikken. Dat doen ze alleen als het daar gedaan word door een verpleegkundig en dus niet door de mensen zelf. Vanaf maandag dus twee weken duimen. Spannend weer!

Liefs...

19. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Barleus: Fijn dat je eitje zo goed gegroeid is, maar net niet genoeg voor de IUI, jammer.
    Ik vond het ook al vreemd dat je die in de spier moest spuiten. Maar van die spuiten heb ik ook weer geen verstand haha. in ieder geval een fijne avond vanavond en succes alvast voor Maandag... spannend.. ik duim voor je.

@MB: welkom hier, ik hoop dat je van ons een beetje wijzer kunt worden, maar natuurlijk ook gezellig mee kunt babbelen.
    Het zaadonderzoek zal de gyn waarschijnlijk doen, die kijkt vaak naar man en vrouw. Ik denk wel dat je alvast een afspraak kunt maken bij de gyn. atlijd fijn als die al staat. Met zo'n cyclus heb je gewoon minder kansen om zwanger te worden en het is de vraag nog maar of je een goeie eisprong hebt. Maar de gyn gaat dit allemaal bekijken. Waarschijnlijk ga je dan aan de clomid. ik hoop dan dat je snel een positieve test hebt.

@puck: pff 3e ronde clomid alweer. balen dat ze niet aansloegen. Ben je nu over op een hogere dosering (sorry ik kan het niet meer bijhouden allemaal)

@Hanneke: Het probleem bij veel eiblaasjes is dat ze allemaal willen groeien, maar er geen 1 voorrang krijgt en ze dus eigenlijk allemaal niet kunnen groeien. Waarschijnlijk moet jij ook starten met Clomid. Dit zorgt er voor dat 1 of 2 eitjes goed groeien en de rest niet. succes met de onderzoeken. Ik kan me voorstellen dat je af en toe afstand neemt van het forum. Maar ik hoop dat je er nu wel wijzer van wordt.

@Loekie: Nee, ik kan niet zo snel bellen voor de uitslag. maar aangezien ik in het ziekenhuis werk kan ik zelf (stiekem) de uitslagen in de computer opzoeken.. haha. daarom weet ik de uitslag als. Maandag moet mijn mannetje zijn zwemmertjes inleveren en dan denk ik dat ik woensdag even naar de poli loop om de uitslagen na te vragen. Wel handig dus af en toe om in het ziekenhuis te werken.. hihi.

dames succes en een fijn en vruchtbaar weekend...

20. angelea

angelea Actief lid

20 dec 2007
    228
    0
    0
    Flevoland
    hoihoi,

Ik kan helaas ook niet zo snel bellen voor bloeduitslag
    afgelopen dinsdag en donderdag laten prikken.
    woensdag 22e kan ik bellen voor de uitslag. Is tevens
    ook NOD.
    Wil iemand de afspraak op de lijst zetten.
    22-04 Angelea: bloeduitslagen progesteronwaarde + NOD

Deel Deze Pagina