@ djaar: jippie! Ben blij voor je! @ hier: het lijkt erop dat ik ergens in de loop van de avond ongi ga worden. Ik heb ongi-krampen! Eindelijk, het werd tijd.
Hoi meiden van de MMM, Ik jullie allemaal even een dikke knuffel geven. Hier gaat het allemaal z`n gangetje. We zien wel waar het schip strand en hopelijk krijgn we een kortere cyclus en hopelijk dat m`n ongi 9 maand weg blijft. Ik blijf [-o< [-o< [-o< [-o< voor ons en ook voor jullie. Allemaal heel veel succes. Groetjes
@Wops: Knuffel terug... ik hoop zo dat je 9 maanden geen bloed meer ziet... @Zethu: haha hoe blij kun je zijn met de , maar ik kan me jou reactie helemaal voorstellen... pfff. werd tijd ook... hopen dat de volgende ronde beter gaat.. @Djaar: een hele mooie uitslag... en je temp was ook al beter zag ik.. spannend @Sikkie: Tja, als je het al met een gaasje hebt gedaan, dan weet ik het ook niet meer.. Mag je ventje ook iets doen.. hihi. Maar mijn mannetje ging elke dag in een warm bad (en dan ook echt warm) en het liefst een half uur tot een uur . Ik heb toen al gezegd dat dat slecht was, maar ja hij wou zijn levenstijl nog niet helemaal gaan aanpassen. Nu hij van de gyn hoorde dat het slecht was is hij er acuut mee gestopt... Met heel goed resultaat. warmte is echt slecht voor die zwemmetjes, ziet het ook vaak bij zittende beroepen of strakke broeken. @Loekie: ik hoop dat jullie ook zo'n geweldige verbetering te horen krijgen, succes.
@zethu: hoop dat het doorzet! Ik duim voor je! @djaar: prachtige uitslag... spannend hoor! @ all: gisteren volgens mij toch wel een beetje de werking van de clomid mogen ervaren. Had een film gekeken op TV en met het einde moest ik janken, echt niet meer normaal zo ken ik mezelf dus niet. Moet wel zeggen dat het even opluchtte.
goedemorgen dames, Ik ben gisteren bij de fertiliteitsverpleegkundige geweest. Het blaasje was gegroeid maar nog niet voldoende om de samenlevingstest te kunnen doen. Vandaag dus terug. Hoop heel erg dat hij genoeg gegroeid is. anders moet ik maandag terugkomen, maar waarschijnlijk is het dan te laat. Maar nu moet ik snel gaan, moet nog vanalles doen. groetjes Marjolein
Marjolein ik duim voor je..... en voor Tante mars ook.... dat de operatie maar goed mag verlopen zodra ze die heeft. Verder hoop ik voor alle wachtende dat ze toch wel zwanger zijn of dat de afspraak die ze hebben goed gaat of dat de medicijnen aan slaan. Voor iedereen: EEN HELE DIKKE KNUFFEL
@ loekie en traantje: helaas heeft het niet doorgezet. Ben zo teleurgesteld in mijn lichaam. Heb zelfs gedroomt dat ik ongi geworden was. Maar gisteravond had ik al geen ongikrampen meer. Ik vind het echt niet leuk meer zo @ traantje: Ben benieuwd hoe het bij mij zou gaan dan als ik aan de clomid zit. Ik ben al zo labiel door de burnout. Wil niet weten hoe ik met een terugval dan op clomid zou reageren! @ marjolinos: ik duim voor je! @ klussertje: wat lief van je! Denk alleen niet dat dat voor mij is weggelegd. @ hier: Ben vanmorgen gebeld geworden door het UWV. Eindelijk is het lange wachten afgelopen. Maandag heb ik een afspraak bij hun.
Balen Zethu dat het niet doorzet... af en toe is het vrouwen lichaam niet te begrijpen... Eindelijk een afspraak bij het UWV.. fijn... succes maandag.
nog ff snel een berichtje hier. Het blaasje was nog niet groot genoeg (16,5 mm en moest 17 zijn), maar toch heeft ze geprobeerd een samenlevingstest te doen. Die is niet helemaal gelukt. Maandag dus terugkomen. @zethzu, balen voor je zeg. Maar wil dat dan ook zeggen dat hij helemaal niet komt? ik heb wel eens vooraf krampen maar ben dan nog niet ongesteld en dan wordt ik een dag later ongesteld. Succes! nu ga ik er snel vandoor. Moet de trein halen voor de verjaardag van mijn vader! Fijn weekend allemaal!
hoihoi, vandaag uitslag progesteronwaarde gekregen. Deze was goed, een stuk hoger dan 2 mnd geleden was toen 23,6 en was nu 36,8. Eisprong is er dus wel degelijk ook al kunnen ze met FM niets vinden, volgens mij zijn mijn eitjes goed in het spelen van verstoppertje. We mogen nu pas in September weer terugkomen als we nog niet zwanger zijn. Blijven oefenen dus. Zal nu wel minder vaak op forum aanwezig zijn, want wil me niet meer te veel gaan focussen. Oh ja NOD mag ook weggehaald worden want ben alweer ongesteld geworden. Ronde 19 is een feit. Kom af en toe nog wel kijken, maar niet zo vaak meer. Veel suc6 allen.
@ Angela : He jammer dat het alweer een volgende ronde is Maar fijn dat je weet dat je wel een eisprong hebt.. maar raar dat ze 'm zo moeilijk kunnen vinden en jammer dat je nu toch weer tot september naar huis bent gestuurd. Maar om je eisprong te vinden he, temperatuur je dan wel? Dat geeft meestal ook wel een goed beeld .. Succes in ieder geval en hopelijk hoef je september niet af te wachten! @ Marjolinos : Jammer dat je eitje nog net niet groot genoeg was - hopelijk ben je maandag niet te laat.. @ Zethu : Grrr - zo blijf je maar wachten he.. Ook jouw tijd komt wel, al begrijp ik je neerslachtigheid - wie weet helpt Clomid je er straks doorheen! Maar in ieder geval schot in de zaak bij het UWV @ Wops : Leuk dat je je weer een keertje hebt gemeld! Jouw afspraak komt ook eindelijk in zicht, komt er weer wat schot in! @ Traantje : Emo van de hormonen - egh - zie t maar als een voorbereiding op de zwangerschap @ All : Prettig weekend! Ik hoop op geen ongie dit weekend [-o< Ik zal de lijst ff aanpassen
2005: Tante Mars: Bezig sinds oktober '05 2006: Klussertje80: Bezig sinds oktober '06 (zwanger!) 2007: Mariska165: Bezig sinds Januari '07 Marieke74: Bezig sinds mei '07 (na dochter) Quirine: Bezig sinds juni '07 Ladouce: Bezig sinds juli '07 (zwanger!) Billie12: Bezig sinds augustus '07 loekie1981: Bezig sinds augustus '07 puck1234: Bezig sinds september '07 lilmomo: Bezig sinds september '07 Angelea: Bezig sinds oktober '07 Maaik: Bezig sinds november '07 Traantje: Bezig sinds november '07 Lauw: Bezig sinds december '07 Pelikaantje: Bezig sinds december '07 (zwanger!) Sikki: Bezig sinds december '07 (het wordt ICSI) 2008: Kleintjevoorons: Bezig sinds januari '08 (het wordt ICSI) Sinja: Bezig sinds januari '08 Melissa79: Bezig sinds februari '08 (1e iui) MilkHd: Bezig sinds februari '08 puk25: Bezig sinds maart '08 Diaan: Bezig sinds maart '08 wops: Bezig sinds april '08 Tessa8: Bezig sinds april '08 Douglas84: Bezig sinds mei '08 Barleeus: Bezig sinds mei '08 (2e iui) Loe: Bezig sinds juni '08 Djaar77: Bezig sinds september '08 Zethu: Bezig sinds november '08 Yvy30: Bezig sinds december '08 Afspraken: 27-04: Traantje: eerste follikelmeting 27-04: Tessa8: Fert. Arts. Inwendig onderzoek+echo 27-04: Tante Mars: bloedprikken LH en progesteron 28-04: Sikki: uitgangsecho 28-04: Yvy30: eerste afspraak fertiliteitsarts 29-04: klussertje intake VK Begin mei: Loekie: Zwemmers vriend inleveren 2e x 04-05: klussertje echo deel 3 *assistent Gyno* 04-05: Sikki: start 1e poging ICSI 04-05: Lauw: FM en samenlevingstest 06-05: Kleintjevoorons: Intake ICSI 06-05: Sinja: uitslagen gyn. + behandelplan ICSI doornemen 06-05: Mariska165: 1ste gesprek 14-05: wops: 1e gesprek gynaecoloog 15-05: Tante Mars: operatie 18-05: klussertje 2de gesprek/controle gyno 27-05: Quirine: bespreken resultaten 02-06: Zethu: controle fertiliteitsarts NOD 26-04: Loekie 30-04: Djaar77 01-05 Sen13 04-05: Barleeus Medicijnen: Djaar77 start clomid 100mg. op 28 maart Barleeus start 09-04 met clomid 50 mg en 18-04 pregnyl Traantje start 21-04 met clomid 50 mg Tante Mars gestart met Clomid 10-0 (ronde 2) Lauw: start 25-04 met Clomid 50 (2e ronde) Behandeling in MMM: Melissa79: 1e IUI 22-2-09 (helaas) Barleeus: 1e IUI mislukt 2e IUI ... [-o< Barleeus: 2e IUI 20-04 Sen13: 1e iui 17-04 Voor het kopieren van de lijst: -de lijst quoten. -dan links boven [quote + naam ] en rechts onder [/ quote] weghalen -natuurlijk veranderen wat je wil veranderen -aan het plaatje hoeven we niets te doen! succes! @ Barleeus : Hou je t wachten nog vol?! =P~
@ lauw: ben ook blij dat het lange wachten op het uwv voorbij is. Doordat mijn werk mij schijnbaar niet doorgaf heb ik heel veel energie gestoken om dat duidelijk te krijgen. Het heeft me zoveel energie gekost dat ik er een flinke terugval van had, maar sinds vandaag lijk ik weer iets meer energie te hebben. Ben vandaag ook minder moe als de rest van de week. @ marjolinos: jammer dat je ei nog niet genoeg gegroeid was zeg! Hoop dat het maandag beter is. Bij mij is het altijd geweest dat als ik krampen had zoals gistermiddag dat het binnen een paar uur bingo is. Maar tot op heden nog altijd niets. Alleen een beetje bruin met afvegen soms, maar ook niet altijd. @ angelea: ik vind dat altijd zo vreemd lezen he. We mogen het weer zelf gaan proberen. Ik hoop voor je iig dat het met minder gefocust erop zijn werkt en dat je snel zwanger bent. @ loekie: ik ben het wachten op een ongi inmiddels zat. Ik zei strax nog tegen mijn vriend toen we van zijn opa af kwamen: ik wil ongesteld worden, boeit mij niets of het erg is of niet. En dan lijkt het ook nog eens dat ik niet van de laatste plaats van de afspraken lijst af kom.
@maaki: Jeet wast erg dat jullie ook alleen nog maar ICSI kunnen gaan doen. En 3 a 5 maanden wachten klinkt lang maar k heb het wel echt nodig gehad om aan het idee te wennen. En alles gewoon stap voor stap te doen en nikst te overhaasten. Wij gaan al bijna beginnen terwijl we 21 januari te horen kregen dat het alleen ging lukken via ICSI. En de tijd vliegt voorbij. Ego berichtje: Ik ben weer ongesteld. Super chaggie. En ik heb totaal geen zin in de ICSI al dat gedoe aan mijn lijf. Maar ja we willen zwanger worden......... En ben zo bang dat ik mezelf straks niet meer ben met die hormomen. En Ik wil geen afspraken meer maken lang vooruit omdat ik nog helemaal niet weet wat er gaat gebeuren. Dat frustreerd me.
@Zethu: ik zal een soort regendans doen voor je... maar dan om de op te wekken.. wel fijn dat je minder moe bent... al die onzekerheid met het UWV is ook niet goed voor je. @Loekie: spannend... wanneer wil je gaan testen?? @Angela: mooie uitslag.. alleen hoop ik dat je niet hoeft te wachten tot september.. pfff...dat duurt nog lang. @Marjolinos: succes maandag.. ik hoop dat ze dan bijna gaan springen, dat ze een goede samenlevingstest kunnen doen. @All: vandaag weer begonnen met Clomid 50, ik hoop dat ik er net zo weinig van merk als de vorige ronden.. en dat mijn eitjes wel net zo goed groeien.... maar dat het niet eindigt in maar in //