Anouk; Bezig sinds maart 2005 Tante Mars: Bezig sinds oktober '05 2006: Klussertje80: Bezig sinds oktober '06 (zwanger!) 2007: Mariska165: Bezig sinds Januari '07 Marieke74: Bezig sinds mei '07 (na dochter) Quirine: Bezig sinds juni '07 Ladouce: Bezig sinds juli '07 Billie12: Bezig sinds augustus '07 loekie1981: Bezig sinds augustus '07 puck1234: Bezig sinds september '07 lilmomo: Bezig sinds september '07 Angelea: Bezig sinds oktober '07 Maaik: Bezig sinds november '07 Traantje: Bezig sinds november '07 Lauw: Bezig sinds december '07 Pelikaantje: Bezig sinds december '07 (zwanger!) Sikki: Bezig sinds december '07 (het wordt ICSI) 2008: Kleintjevoorons: Bezig sinds januari '08 (het wordt ICSI) Sinja: Bezig sinds januari '08 Melissa79: Bezig sinds februari '08 (1e iui) MilkHd: Bezig sinds februari '08 puk25: Bezig sinds maart '08 Diaan: Bezig sinds maart '08 wops: Bezig sinds april '08 Tessa8: Bezig sinds april '08 Douglas84: Bezig sinds mei '08 Barleeus: Bezig sinds mei '08 (2e iui) Loe: Bezig sinds juni '08 Djaar77: Bezig sinds september '08 Zethu: Bezig sinds november '08 Yvy30: Bezig sinds december '08 Afspraken: 27-04: Tessa8: Fert. Arts. Inwendig onderzoek+echo 27-04: Tante Mars: bloedprikken LH en progesteron 27-04: Ladouche: bespreken gyn hoe verder, curettage? 28-04: Sikki: uitgangsecho 28-04: Yvy30: eerste afspraak fertiliteitsarts 29-04: Traantje: 2e follikelmeting 29-04: klussertje intake VK Begin mei: Loekie: Zwemmers vriend inleveren 2e x 04-05: klussertje echo deel 3 *assistent Gyno* 04-05: Sikki: start 1e poging ICSI 04-05: Lauw: FM en samenlevingstest 06-05: Kleintjevoorons: Intake ICSI 06-05: Sinja: uitslagen gyn. + behandelplan ICSI doornemen 06-05: Mariska165: 1ste gesprek 14-05: wops: 1e gesprek gynaecoloog 15-05: Tante Mars: operatie 18-05: klussertje 2de gesprek/controle gyno 27-05: Quirine: bespreken resultaten 02-06: Zethu: controle fertiliteitsarts NOD 26-04: Loekie 30-04: Djaar77 01-05 Sen13 04-05: Barleeus 10-05: Anouk Medicijnen: Djaar77 start clomid 100mg. op 28 maart Barleeus start 09-04 met clomid 50 mg en 18-04 pregnyl Traantje start 21-04 met clomid 50 mg Tante Mars gestart met Clomid 10-0 (ronde 2) Lauw: start 25-04 met Clomid 50 (2e ronde) Anouk: Puregon 58 en Ovitrelle (5e ronde) Behandeling in MMM: Melissa79: 1e IUI 22-2-09 (helaas) Barleeus: 1e IUI mislukt 2e IUI ... [-o< Barleeus: 2e IUI 20-04 Sen13: 1e iui 17-04 Anouk: 5e IUI 26-04 Voor het kopieren van de lijst: -de lijst quoten. -dan links boven [quote + naam ] en rechts onder [/ quote] weghalen -natuurlijk veranderen wat je wil veranderen -aan het plaatje hoeven we niets te doen! succes!
Hallo ladies, Het even afstand nemen van alles heeft zijn vruchten afgeworpen! Ronde 19 zijn wij spontaan zwanger geworden! Gisteravond een vage streep (na heel veel thee), maar vanmorgen een duidelijke streep. Na de HSG is dit de tweede cyclus. Heb de eisprong ook echt goed gevoeld. Zijn zo blij!! @ tante Mars: fijn dat je even wat positiefs hebt met dat kleine babypaardje. @ ladouce: wat verschrikkelijk voor jullie. Heel veel sterkte! @zethu; wat ben je goed aan het afvallen. Trots op je. Verder knuffels voor iedereen!! Gun dit echt iedereen.
2005: Anouk: Bezig sinds maart '05 Tante Mars: Bezig sinds oktober '05 2006: Klussertje80: Bezig sinds oktober '06 (zwanger!) 2007: Mariska165: Bezig sinds Januari '07 Marieke74: Bezig sinds mei '07 (na dochter) Quirine: Bezig sinds juni '07 Ladouce: Bezig sinds juli '07 Billie12: Bezig sinds augustus '07 (zwanger!) loekie1981: Bezig sinds augustus '07 puck1234: Bezig sinds september '07 lilmomo: Bezig sinds september '07 Angelea: Bezig sinds oktober '07 Maaik: Bezig sinds november '07 Traantje: Bezig sinds november '07 Lauw: Bezig sinds december '07 Pelikaantje: Bezig sinds december '07 (zwanger!) Sikki: Bezig sinds december '07 (het wordt ICSI) 2008: Kleintjevoorons: Bezig sinds januari '08 (het wordt ICSI) Sinja: Bezig sinds januari '08 Melissa79: Bezig sinds februari '08 (1e iui) MilkHd: Bezig sinds februari '08 puk25: Bezig sinds maart '08 Diaan: Bezig sinds maart '08 wops: Bezig sinds april '08 Tessa8: Bezig sinds april '08 Douglas84: Bezig sinds mei '08 Barleeus: Bezig sinds mei '08 (2e iui) Loe: Bezig sinds juni '08 Djaar77: Bezig sinds september '08 Zethu: Bezig sinds november '08 Yvy30: Bezig sinds december '08 Afspraken: 28-04: Sikki: uitgangsecho 28-04: Yvy30: eerste afspraak fertiliteitsarts 29-04: Traantje: 2e follikelmeting 29-04: klussertje intake VK Begin mei: Loekie: Zwemmers vriend inleveren 2e x 04-05: klussertje echo deel 3 *assistent Gyno* 04-05: Sikki: start 1e poging ICSI 04-05: Lauw: FM en samenlevingstest 06-05: Kleintjevoorons: Intake ICSI 06-05: Sinja: uitslagen gyn. + behandelplan ICSI doornemen 06-05: Mariska165: 1ste gesprek 14-05: wops: 1e gesprek gynaecoloog 15-05: Tante Mars: operatie 18-05: klussertje 2de gesprek/controle gyno 27-05: Quirine: bespreken resultaten 02-06: Zethu: controle fertiliteitsarts NOD 26-04: Loekie 30-04: Djaar77 01-05 Sen13 04-05: Barleeus 10-05: Anouk Medicijnen: Djaar77 start clomid 100mg. op 28 maart Barleeus start 09-04 met clomid 50 mg en 18-04 pregnyl Traantje start 21-04 met clomid 50 mg Tante Mars gestart met Clomid 10-0 (ronde 2) Lauw: start 25-04 met Clomid 50 (2e ronde) Anouk: Puregon 58 en Ovitrelle (5e ronde) Behandeling in MMM: Melissa79: 1e IUI 22-2-09 (helaas) Barleeus: 1e IUI mislukt 2e IUI ... [-o< Barleeus: 2e IUI 20-04 Sen13: 1e iui 17-04 Anouk: 5e IUI 26-04 Voor het kopieren van de lijst: -de lijst quoten. -dan links boven [quote + naam ] en rechts onder [/ quote] weghalen -natuurlijk veranderen wat je wil veranderen -aan het plaatje hoeven we niets te doen! succes! ************************ Billie je staat erop in het roze!
hallo meiden, Ook ik ben vanmorgen naar de gyn geweest. heb het weekend mijn eisprong gehad. dus helaas de samenlevingstest niet kunnen doen. daar baal ik aan de ene kant wel van, want nu volgende periode precies hetzelfde (tenzij ik zwanger ben natuurlijk) en ben bang dat ook dan de eisprong in het weekend zal zijn. Maar goed we wachten af. Nu maar hopen, duimen dat we zwanger zijn. @ladouce, heel veel sterkte! Fijne avond allemaal! Groetjes Marjolein
@ Ladouche : Dat is vet balen, maar zoals je zegt je kan zwanger worden dat geeft dan wel weer moed. Sterkte meid! @ Zethu : Dat zijn toch weer 2 positieve berichten. Goed van je zeg! @ Billie : Van harte! Je hoort dat vaker he, dat de HSG meteen alles lekker schoonmaakt. Hopelijk blijft jouw beebje wel zitten! @ Anouk : Welkom, jemig 5e IUI , hopelijk nu eindelijk raak dan! @ Traantje : Voor jou hoop ik dan op 1 heel mooi ei! @ Marjolinos : He da's jammer.. t riedeltje weer opnieuw. Bij ons was de samenlevingstest mislukt omdat "het" niet was gelukt, ook wij moeten het dus weer helemaal overnieuw doen @ Barleeus : Je eerste week zit er op, hoe gaat het op je wachtbankje? Van hier : Nieuwe afspraak FM is weer gemaakt, ik werk de lijst even bij X
2005: Anouk: Bezig sinds maart '05 Tante Mars: Bezig sinds oktober '05 2006: Klussertje80: Bezig sinds oktober '06 (zwanger!) 2007: Mariska165: Bezig sinds Januari '07 Marieke74: Bezig sinds mei '07 (na dochter) Quirine: Bezig sinds juni '07 Ladouce: Bezig sinds juli '07 Billie12: Bezig sinds augustus '07 (zwanger!) loekie1981: Bezig sinds augustus '07 puck1234: Bezig sinds september '07 lilmomo: Bezig sinds september '07 Angelea: Bezig sinds oktober '07 Maaik: Bezig sinds november '07 Traantje: Bezig sinds november '07 Lauw: Bezig sinds december '07 Pelikaantje: Bezig sinds december '07 (zwanger!) Sikki: Bezig sinds december '07 (het wordt ICSI) 2008: Kleintjevoorons: Bezig sinds januari '08 (het wordt ICSI) Sinja: Bezig sinds januari '08 Melissa79: Bezig sinds februari '08 (1e iui) MilkHd: Bezig sinds februari '08 puk25: Bezig sinds maart '08 Diaan: Bezig sinds maart '08 wops: Bezig sinds april '08 Tessa8: Bezig sinds april '08 Douglas84: Bezig sinds mei '08 Barleeus: Bezig sinds mei '08 (2e iui) Loe: Bezig sinds juni '08 Djaar77: Bezig sinds september '08 Zethu: Bezig sinds november '08 Yvy30: Bezig sinds december '08 Afspraken: 28-04: Sikki: uitgangsecho 28-04: Yvy30: eerste afspraak fertiliteitsarts 29-04: Traantje: 2e follikelmeting 29-04: klussertje intake VK 07-05: Loekie: 1e FM 2e cyclusanalyse + Zwemmers vriend inleveren 2e x 04-05: klussertje echo deel 3 *assistent Gyno* 04-05: Sikki: start 1e poging ICSI 04-05: Lauw: FM en samenlevingstest 06-05: Kleintjevoorons: Intake ICSI 06-05: Sinja: uitslagen gyn. + behandelplan ICSI doornemen 06-05: Mariska165: 1ste gesprek 14-05: wops: 1e gesprek gynaecoloog 15-05: Tante Mars: operatie 18-05: klussertje 2de gesprek/controle gyno 27-05: Quirine: bespreken resultaten 02-06: Zethu: controle fertiliteitsarts NOD 30-04: Djaar77 01-05 Sen13 04-05: Barleeus 10-05: Anouk Medicijnen: Djaar77 start clomid 100mg. op 28 maart Barleeus start 09-04 met clomid 50 mg en 18-04 pregnyl Traantje start 21-04 met clomid 50 mg Tante Mars gestart met Clomid 10-0 (ronde 2) Lauw: start 25-04 met Clomid 50 (2e ronde) Anouk: Puregon 58 en Ovitrelle (5e ronde) Behandeling in MMM: Melissa79: 1e IUI 22-2-09 (helaas) Barleeus: 1e IUI mislukt 2e IUI ... [-o< Barleeus: 2e IUI 20-04 Sen13: 1e iui 17-04 Anouk: 5e IUI 26-04 Voor het kopieren van de lijst: -de lijst quoten. -dan links boven [quote + naam ] en rechts onder [/ quote] weghalen -natuurlijk veranderen wat je wil veranderen -aan het plaatje hoeven we niets te doen! succes! ************************
Hoi meiden, Ik mag uit de lijst. En even een ego berichtje nu. We zijn vandaag naar de fert. arts geweest... Heb een echo gehad en wat er te zien was was in orde. We moeten nu een half jaar zelf proberen en als het dan nog niet raak is word er pas gekeken of mijn eileiders toegankelijk zijn... Aan de ene kant wel fijn dat alles tot nu toe oke is... Maar aan de andere kant heb ik toch mijn vraagtekens en mijn telleurstelling..... Ga je je toch afvragen of je eileiders wel goed zijn... Misschien moet ik niet zo zeuren natuurlijk maar toch..
@ traantje: tnx. Ben ook blij ermee! @ billie: wow! Gefeliciteerd. Ik zou dat ook graag willen, maar begin meer een meer te geloven dat dat voor mij er niet in zit. Maar gelukkig gaat het gewicht de goede kant op! @ marjolinos: hopenlijk is het deze ronde al raak. Hoef je geen volgende ronde af te wachten. @ loekie: nu je het zegt, idd 2 posi dingen @ tessa: pffffffffff half jaar proberen zonder te weten of je eileiders wel toegankelijk zijn. Lijkt me niets. Daarom ga ik bij mijn volgende afspraak ook vragen om een hsg, dan maar ff pijn leiden en 1 maand overslaan. Dat heb ik nog liever als in die onzekerheid zitten.
@Zethu, jij hebt gelijk. Ik baal er ook best van Nu maar hopen dat ze mooi toegankelijk zijn.. Anders is er weer een half jaar "weggegooit" Ja sorry dat ik het zo noem, maar zo voelt het een beetje... Als je iets graag wilt.. @All, Wie is er ook na een inwendige echo naar huis gestuurd? En moest het ook weer eerst zelf proberen, zonder dat je wist of je eileiders wel toegankelijk zijn?
@All, Wie is er ook na een inwendige echo naar huis gestuurd? En moest het ook weer eerst zelf proberen, zonder dat je wist of je eileiders wel toegankelijk zijn? ===== bij mijn oude ziekenhuis was dat ook bij mij het geval..... er was toen een echo gemaakt nou ja ziet er goed uit ga maar verder proberen en kom 13 maar 2008 maar terug.....ik ben ook vrijwel direct op zoek gegaan naar een ander zkh
@Zethu: jij bent echt goed bezig met afvallen... ga zo door. Ook heel fijn dat je niet hoeft te solliciteren... lijkt mij ook niet handig na je burnout... Nu nog ongi worden... en op naar de volgende ronde... maar ja.. makkelijker gezegd dan gedaan... Mijn benen zijn op van het ongidansje.. hahah... @Tessa: Ja... van de ene kant fijn dat voorlopig alles goed is.. maar van de andere kant, moet je weer misschien een half jaar afwachten... Maar ik hoop zo voor je dat het snel raak is.. dan is het natuurlijk wel fijn dat het spontaan is gelukt.. Als bij mij deze ronde de fm en samenlevingstest goed is dan mogen wij ook zelf gaan proberen (wel met clomid in eigen beheer), maar dan weten we ook niet of de eileiders doorgankelijk zijn.. maar volgens mij komt het niet zo heel veel voor... maar je weet maar nooit... altijd lastig... denk dat er niks anders opzit dan afwachten. @Marjolinos: ik hoop dat die samenlevingstest helemaal niet nodig is // @All: Ongi is voorbij.. er kan dus weer geklust worden... @Billie12: Gefeliciteerd, dat is super nieuws... spontaan zwanger.... Houd je maar goed vast beebje van Billie en billieman. @Anouk: pfff... jij hebt ook al heel wat moeten ondergaan.... knap dat je het volhoud.. maar je weet waar je het voor doet... en daar haal je de moed uit... goed zo...
@Klussertje, Bedankt voor je reactie. Naar een ander ziekenhuis gaan zie ik helaas als geen optie. Aangezien we maar 1 ziekenhuis in de buurt hebben hier.. Ik denk we alleen maar kunnen wachten @Lauw, Jij ook bedankt voor je reactie! Ik hoop nu ook maar dat het spontaan nog kan lukken. Dat zou natuurlijk het mooiste zijn. Ik hoop ook voor jullie dat het snel raak is, zou zo genieten zijn! Hopelijk zijn ook alle testen bij jullie goed! Enne klusze alvast!
@Klussertje, Bedankt voor je reactie. Naar een ander ziekenhuis gaan zie ik helaas als geen optie. Aangezien we maar 1 ziekenhuis in de buurt hebben hier.. ====== ik moet met het ov ook bijna 2 uur reizen eer ik bij het ziekenhuis ben
@ Tessa: De 1e keer dat ik bij de gyn kwam, had ik net mijn 2e mk gehad en wilde graag weten of er wat mis was. Ik kreeg een echo en daaruit bleek niets bijzonders. Pas toen ik een jaar daarna weer terugkwam, is er bloedonderzoek gedaan en was er enige beweging in te krijgen, maar de gyn bleef heel afhoudend "want ik was toch zwanger geweest". Na 6 mk en 4 jaar zonder resultaat zitten we nu volop in de mmm maar het heeft in mijn ogen allemaal enorm lang geduurd.
nou meiden mijn ongi is weer aan het komen vrees ik. vindt veel bruin en mijn temp is duidelijk gezakt. Test gisteren was duidelijk negatief dus het zal wel game-over zijn. Als het definitief is dan laat ik het weten en mag iemand mijn op de lijst veranderen. Ga dan weer met clomid 100mg beginnen en een fm op dag 10.
@Tessa: Bij ons zei de gyn ook dat we het nog een half jaartje zelf moesten proberen. We hadden toen wel alle onderzoeken al gehad. Bij mij was alles goed, ook de hsg, en het zaad van mn man was nog net genoeg voor een natuurlijke bevruchting. Terwijl een andere arts eerder zei dat ze was geschrokken van de zaadtest. Weinig zaadcellen en bijna niet beweeglijk. Ik had me al helemaal ingesteld op een iui, dacht eindelijk dat er schot in de zaak zou komen. Heb dat dus ook erg kenbaar gemaakt en gezegd dat we toch echt (meteen) aan de iui wilde gaan, het wachten duurde al te lang. Uiteindelijk in dat gesprek stemde de gyn in. Hij gaf alleen aan dat artsen altijd de behandelingen willen uitstellen om de kansen op een zwangerschap te vergroten. Want hoe eerder je klaar bent met de behandelingen, hoe eerder je ook zal stoppen met spontaan zwanger worden daarna. Dus ik zou zeggen, kom met feiten en gevoelens naar boven en leg deze op de tafel! Suc6!
@ tessa: ik zou het ook zo voelen hoor, alsof er dan een half jaar weggegooid is. Daarom wil ik bij mijn gyn erop aandringen dat ik een hsg krijg. @ klussertje: ik zou idd ook op zoek zijn gegaan naar een ander zkh. @ lauw: ik ben ook blij dat ik nu nog niet hoef te solliciteren. Want die terugval heeft me toch doen inzien dat het minder goed met me ging als ik dacht. Op dit moment zou ik het niet voor elkaar krijgen om te werken. Ik merk dat ik weer bijna dagelijks koppijn heb. Gelukkig gaat het afvallen zo goed ja @ tessa: mag ik vragen waar je woont. Als je het niet openlijk wil zeggen mag dat ook in een pb. @ anouk: dat geloof ik best dat het in je ogen allemaal zo lang duurt! Ik hoop voor je nu niet zo lang meer.
Oh, nieuwe berichten terwijl ik nog aan het typen was zie ik. @ djaar: zou balen zijn meid. Ik hoop natuurlijk voor je dat het niet zo is. Gelukkig dat de 100 mg wel aangeslagen had. @ sen: daarom wil ik ook graag die hsg
Hallo meiden, Wat wordt hier veel geschreven! Leuk zeg! Alleen soms niet zo goed bij te houden! Ladouce, wat erg voor jullie... sterkte zeg! Anouk welkom in dit topic. Jullie hebben al veel te verduren gehad zeg! En ook al zo'n tijd bezig! Hopelijk is het snel raak bij jullie! Billie gefeliciteerd!!!! Super voor jullie! Voel je je al anders/zwanger? Geniet ervan! Maaik, jullie dus ook voor icsi. Balen zeg!!! In welk ziekenhuis loop jij? Ik moet volgende week weer, hopelijk kunnen ze bij ons ook iets meer zeggen over de wachttijd. Heeft je vriend/man ook een dna en chromosomenonderzoek gehad? Wij krijgen daar volgende week woensdag de uitslag van... Wij staan nu 3 weken op de wachtlijst dus lopen bijna gelijk op. Traantje hopelijk is je ei morgen mooi gegroeit! Succes! Welke arts assistent heb jij meestal in t radboud? Ik schoonenberg ofzo? Ik vind haar echt heel fijn! Ik duim voor je dat er 1 of 2 mooie eitjes zijn! Tessa wat stom eigenlijk dat je nu nog weer een half jaar zelf moet proberen... Was het zaad van je vriend verder wel goed? En je cyclus ook? Vind het wel makkelijk van t ziekenhuis om je zo snel weer naar huis te sturen, maar wie weet is de kans dat het spontaan lukt toch wel redelijk groot en willen ze je de hele mmm besparen.. Lijkt me best frustrerend, maar hopelijk is het snel raak! @all: veel succes, heb niet alles teruggelezen sorry Hier geen nieuws.. wachten op volgende week tot we de uitslag van het dna en chromosomenonderzoek krijgen. En hopelijk een indicatie hoelang het dan nog ongeveer gaat duren.