2005: Tante Mars: Bezig sinds oktober '05 2006: Klussertje80: Bezig sinds oktober '06 2007: Mariska165: Bezig sinds Januari '07 Marieke74: Bezig sinds mei '07 (na dochter) (zwanger!) Quirine: Bezig sinds juni '07 Ladouce: Bezig sinds juli '07 loekie1981: Bezig sinds augustus '07 puck1234: Bezig sinds september '07 lilmomo: Bezig sinds september '07 Angelea: Bezig sinds oktober '07 Maaik: Bezig sinds november '07 (zwanger!) Traantje: Bezig sinds november '07 Lauw: Bezig sinds december '07 Pelikaantje: Bezig sinds december '07 (zwanger!) Sikki: Bezig sinds december '07 (het wordt ICSI) 2008: Kleintjevoorons: Bezig sinds januari '08 (het wordt ICSI) Sinja: Bezig sinds januari '08 (het wordt ICSI) Melissa79: Bezig sinds februari '08 (1e iui) MilkHd: Bezig sinds februari '08 puk25: Bezig sinds maart '08 Diaan: Bezig sinds maart '08 Tessa8: Bezig sinds april '08 Douglas84: Bezig sinds mei '08 Barleeus: Bezig sinds mei '08 (4e iui) Sammie88: Bezig sinds mei '08 Loe: Bezig sinds juni '08 Djaar77: Bezig sinds september '08 Muppet80: Bezig sinds september '08 Zethu: Bezig sinds november '08 Yvy30: Bezig sinds december '08 Afspraken: 08-06: Puck1234: Vervolg gesprek 08-06: Lauw: 2e FM 11-06: Barleeus: 4e IUI!! 12-06: Muppet uitslag onderzoek 12-06: Yvy30: bloed prikken, om 14.00 uur bellen voor de uitslag 17-06: Mariska165: Uitslag!!!!!! 18-06: Kleintjevoorons: Uitgangsecho en als deze goed is de eerste Gonal-F 19-06: Loekie evaluatie gyn na HSG 20-06: Sikki: start Decapeptyl 22-06: Sinja: Informatieavond/markt ICSI 02-07: Sikki: uitgangsecho 02-07: Lauw: Officiële uitslag HSG, zwangerschapskans berekenen en hoe verder 04-07: Sikki: start Puregon 450E 13-07: Sikki: eerste FM NOD: 22-06: Lauw 25-06: Muppet 25-06: Barleeus 30-06: Mariska165 02-07: Loekie Medicijnen: Djaar77: start clomid 100mg. op 01-05 (3de ronde) Barleeus: start 01-06 met clomid 50 mg en 09-06 pregnyl Traantje: start 17-05 met clomid 50 mg Tante Mars: gestart met Clomid 10-0 (2e ronde) Anouk: Puregon 58 en Ovitrelle (5e ronde) Sen13: starten met clomid 100 mg (voor 2e ronde iui) Sikki: 20-06 Decapeptyl, 04-07 Puregon 450E Klussertje: 04-05 starten met provera 10mg Kleintjevoorons: 04-06 Decapeptyl, 18-06 Gonal-F Lauw: start 26-05 met Clomid 50 (3e ronde) Yvy30: 26-05 gestart met 1e ronde Clomid 50mg Zethu: 23-05 Provera (indien niet spontaan ongi) Op CD 3 start Clomid 50 mg Behandeling in MMM: Melissa79: 1e IUI 22-02-09 (helaas) Barleeus: 4e IUI: 11 juni Sen13: 1e iui mislukt Anouk: 5e IUI 26-04 Traantje: 1e IUI mislukt Sikki: 1e ICSI 04-05 punctie mislukt, 2e ICSI 20-06 Kleintjevoorons: 1e ICSI 04-06 Voor het kopieren van de lijst: -de lijst quoten. -dan links boven [quote + naam ] en rechts onder [/ quote] weghalen -natuurlijk veranderen wat je wil veranderen -aan het plaatje hoeven we niets te doen! succes! Lijst weer aangepast..
@Loekie: Ja haha.. er staat inderdaad veel in mijn onderschrift... Ik had er eerst ook problemen mee... lukt niet... Uiteindelijk is het wel gelukt.. Hoe!!?? ik zou het niet weten.... hahah Ik wou laatst nog iets veranderen... maar dan zegt ie dat ik te veel tekst heb.. .dus ik laat het nu nog maar even zo... LOL @Barleus: balen dat je zo'n last heb van de hormonen... dat is bij ieder persoon anders... dus ik denk dat IUI voor jou net zo belastend kan zijn als IVF/ISCI... Maar dat je geen spuitles krijgt vind ik ook een beetje vreemd... Toch knap van je dat het lukt.... Hou vol.... ik hoop snel op een wondertje voor je..
@ sinja: en dat vind ik dus het oneerlijke van het hele vergoedingen systeem. Je wordt gewoon gestraft omdat je lichaam niet in elkaar zit zoals het hoort te zitten. @ yvy: zoals ik je al in de mail zei... ik vind het echt rot voor je. Ik hoop voor je dat je snel weer goed nieuws te horen krijgt! @ lauw: ik zit zelf ook aan het max aantal tekens wat je in het onderschrift mag zetten. Wordt lastig als ik iets moet gaan veranderen. @ hier: ojee, ben ik de lijst vergeten te doen. Ik ga het nu maar gelijk doen, dan vergeet ik het niet!
2005: Tante Mars: Bezig sinds oktober '05 2006: Klussertje80: Bezig sinds oktober '06 2007: Mariska165: Bezig sinds Januari '07 Marieke74: Bezig sinds mei '07 (na dochter) (zwanger!) Quirine: Bezig sinds juni '07 Ladouce: Bezig sinds juli '07 loekie1981: Bezig sinds augustus '07 puck1234: Bezig sinds september '07 lilmomo: Bezig sinds september '07 Angelea: Bezig sinds oktober '07 Maaik: Bezig sinds november '07 (zwanger!) Traantje: Bezig sinds november '07 Lauw: Bezig sinds december '07 Pelikaantje: Bezig sinds december '07 (zwanger!) Sikki: Bezig sinds december '07 (het wordt ICSI) 2008: Kleintjevoorons: Bezig sinds januari '08 (het wordt ICSI) Sinja: Bezig sinds januari '08 (het wordt ICSI) Melissa79: Bezig sinds februari '08 (1e iui) MilkHd: Bezig sinds februari '08 puk25: Bezig sinds maart '08 Diaan: Bezig sinds maart '08 Tessa8: Bezig sinds april '08 Douglas84: Bezig sinds mei '08 Barleeus: Bezig sinds mei '08 (4e iui) Sammie88: Bezig sinds mei '08 Loe: Bezig sinds juni '08 Djaar77: Bezig sinds september '08 Muppet80: Bezig sinds september '08 Zethu: Bezig sinds november '08 Yvy30: Bezig sinds december '08 Afspraken: 08-06: Puck1234: Vervolg gesprek 08-06: Lauw: 2e FM 11-06: Barleeus: 4e IUI!! 12-06: Muppet uitslag onderzoek 12-06: Yvy30: bloed prikken, om 14.00 uur bellen voor de uitslag 17-06: Mariska165: Uitslag!!!!!! 18-06: Kleintjevoorons: Uitgangsecho en als deze goed is de eerste Gonal-F 19-06: Loekie evaluatie gyn na HSG 20-06: Sikki: start Decapeptyl 22-06: Sinja: Informatieavond/markt ICSI 23-06: Zethu: bloed prikken HcG:geen zwangerschap->start provera 02-07: Sikki: uitgangsecho 02-07: Lauw: Officiële uitslag HSG, zwangerschapskans berekenen en hoe verder 04-07: Sikki: start Puregon 450E 13-07: Sikki: eerste FM NOD: 22-06: Lauw 25-06: Muppet 25-06: Barleeus 30-06: Mariska165 02-07: Loekie Medicijnen: Djaar77: start clomid 100mg. op 01-05 (3de ronde) Barleeus: start 01-06 met clomid 50 mg en 09-06 pregnyl Traantje: start 17-05 met clomid 50 mg Tante Mars: gestart met Clomid 10-0 (2e ronde) Anouk: Puregon 58 en Ovitrelle (5e ronde) Sen13: starten met clomid 100 mg (voor 2e ronde iui) Sikki: 20-06 Decapeptyl, 04-07 Puregon 450E Klussertje: 04-05 starten met provera 10mg Kleintjevoorons: 04-06 Decapeptyl, 18-06 Gonal-F Lauw: start 26-05 met Clomid 50 (3e ronde) Yvy30: 26-05 gestart met 1e ronde Clomid 50mg Zethu: 23-05 Provera (indien niet spontaan ongi/zwanger)CD 3 start Clomid 50 mg Behandeling in MMM: Melissa79: 1e IUI 22-02-09 (helaas) Barleeus: 4e IUI: 11 juni Sen13: 1e iui mislukt Anouk: 5e IUI 26-04 Traantje: 1e IUI mislukt Sikki: 1e ICSI 04-05 punctie mislukt, 2e ICSI 20-06 Kleintjevoorons: 1e ICSI 04-06 Voor het kopieren van de lijst: -de lijst quoten. -dan links boven [quote + naam ] en rechts onder [/ quote] weghalen -natuurlijk veranderen wat je wil veranderen -aan het plaatje hoeven we niets te doen! succes!
ff ego: @all: ik snap het niet helemaal... de fertiliteit verpleegkundige dacht echt dat ik mijn ei maandag ochtend had gehad.... Maar ik had net een soort ovulatiepijn aan de rechter zijde... dus ik dacht doe een ovu testje... en die is vet positief.... zelf donkerder dan het controle streepje... dus waarschijnlijk pas vandaag of morgen mijn ei!!!
Dat is apart Lauw! Misschien heeft ze het niet zo goed gezien? Want heb je daarna een inwendige echo nog gehad? Ik zou sowieso goed aan de klus gaan
@ Lauw: Ik vond t ook raar dat ze dat hadden gezegd tegen je, vrijdag was de grootste 14mm en ze groeien zo'n 2 mm per dag, en pas bij ongeveer 25 springen ze toch? Het kan dan toch makkelijk zijn dat er maar 1 is doorgegroeid en dan nu op springen staat....? Hoe was je temp vanmorgen dan? Je link naar ff werkt niet namelijk.. Volgens mij heb je nog geen rust en nog even flink aan de klus @ Zethu: Ik heb ns even naar je gewicht gekeken - je blijft lekker doorgaan zo zeg! Dat provera die je nu neemt, is dat om je eisprong op te wekken? Heb jij geen last van de hormonen?
@ loekie: als je bij de link van lauw het .xml weghaalt doet ie het wel Provera is om een ongi op te wekken, maar die slik ik nu nog niet. Als ik over 2 weken nog niet ongi ben, en met bloedprikken blijkt dat er geen zwangerschap is, dan mag ik ze pas gaan slikken
Sinja: Ben net thuis en heb vandaag mijn prik dus weer later dan gisteren. Bij ons zeiden ze dat het niet zo nauw komt. Zolang het maar na 16:00 is. Een vast tijdstip raden ze wel aan maar dat is alleen zodat je het niet vergeet. Sikki en Sinja: Laat je niet gek maken over die decapeptyl naalden, het stelt echt helemaal niks voor. Ik heb niet eens in de gaten dat we met ICSI bezig zijn. Zo snel wen je er aan. En de naalden gaan er niet altijd metteen in maar ff doordrukken en hij zit. Je voelt er echt helemaal niks van. Dus maak jezelf niet bang het is een eitje!
Dankje Kleintje voor het geruststellen Ging mezelf inderdaad al een beetje gek lopen maken, terwijl ik vorige week er net zo'n goed gevoel over had.. dus thnx!!! Je mag bijna stoppen met de pil zie ik in je onderschrift! Heb je verder nog meer last gekregen van de deca?
Heb alleen wat last gehad van opvliegers. Van die zweet aanvallen als ik me ook maar een heel klein beetje inspan. Ik spring wat sneller uit mijn vel. En ik ben heeeeeeeeeeeel moe. Maar het is allemaal heel dragelijk. Ik heb zelf zoiets van waarom heb ik hier zo tegen op gezien. "lichamelijk" gezien is er tot nu toe niks aan. Maar geestelijk is het wel af en toe zwaar. Morgen mijn laatste pil. En dan volgende week al mijn uitgangsecho en dan hopelijk beginnen met de gonal-f!
@ kleintje: wow, je praat zo gemakkelijk over die prikken zetten. Petje af hoor. @ loekie: nee, clomid moet ik daarna pas gaan gebruiken. clomid is wel om een eisprong op te wekken. Ik moet eerst provera gebruiken om ongi te worden. Op CD3 moet ik met clomid gaan beginnen.
Het is ook ingewikkeld. En er zijn geen stomme vragen alleen stomme antwoorden Provera is eigenlijk eenzelfde soort middel als primoluut zeg maar.
Kleintje die bijwerkingen noemde ze vorige week inderdaad ook.. daar heb jij toevallig dus ook allemaal last van. Tegen ons zeiden ze wel dat als we begonnen met de stimulatie (in ons geval dus Puregon) de (overgangs)klachten meestal beter zouden gaan. Maar dan wordt het geestelijk natuurlijk wel weer stuk zwaarder (lijkt me althans!) het wordt natuurlijk steeds spannender.. Ik blijf je (op de voet) volgen Veel succes (en sterkte!)
@Kleintje: Wat fijn dat het bij jou allemaal zo goed gaat!!! En wat je zegt over die deca spuiten, dat herken ik wel van de Orgalutran. Die waren ook iets dikker en moest je gewoon effe flink doordrukken. Maar ik vond ze wel heel erg vervelend. En nu moet ik ze 4 weken gaan gebruiken! Voor jou is straks die Gonal-F echt een eitje. Dat zijn veel dunnere naaldjes. Die glijden er heel gemakkelijk in. Ik ben benieuwd naar je uitgangecho. Zal vast allemaal helemaal goed zijn! @Sinja: Wij gaan echt gewoon een weekje weg. Mijn man heeft een eigen bedrijf en heeft net vorige maand een nieuwe vestiging overgenomen. Hij kon dus ook niet langer weg dan een weekje. Als ik terug ben moet ik ook gelijk weer aan de slag. Vind ik ook niet zo erg. Zal dan toch veel naar het ziekenhuis moeten omdat na een week de controles alweer beginnen. En dan als alles achter de rug is willen we eind augustus nog een week of twee met een tentje in Europa weg. @Lauw: Wat vaag allemaal! Maar ik denk echt dat je je ei gevoeld kan hebben. Ik hoop maar dat jullie nog effe flink geklust hebben!
@All: ja ik vond het ook al vaag, maar ik denk idd ook dat ze de eitjes niet goed heeft kunnen zien of dat er maar 1 is doorgegroeid.. Moet zeggen deze cyclus zitten er aan allebei de kanten echt "grote trossen" met bolletjes(eitjes)... maar ze meet elke keer de grootste eruit... In ieder geval hebben we gisteren nog maar ff geklust... haha vond mijn mannetje natuurlijk niet erg... Ik denk dat mijn ei vanmorgen gesprongen is... want vanmorgen voelde ik de pijn nog steeds en rond 9 uur trok ie weg... dus ik denk dat mijn temp morgenvroeg omhoog is gegaan. @ Loekie: ja het is allemaal lastig he... ik kan het ook niet allemaal volgen... hahah zelf niet wat er bij jezelf gebeurd... Maar we zijn hier om elkaar te helpen... en vragen staat vrij... (vindt Zethu ook niet erg.. juist fijn om intresse in elkaar te hebben) @Kleintjevoorons: ja lichamelijk zal het dan wel meevallen hoewel je er echt tegenop zag, maar geestelijk zal het zeker wat met je doen. Maar je doet het hardstikke goed... ga zo door. @Sikki toch lekker om er even tussenuit te zijn.. kun je je gedachten ook even lekker op iets anders richten... Het is en blijft allemaal spannend... dames jullie zijn super... Ik hoop dat er een roze storm aan zit te komen....
@ lauw: zo is het maar net! Vragen staat vrij. Wij zijn er voor elkaar. En het zou mooi zijn als er een roze storm aankomt.