Oeps Dan was dat Marieke! Roken lijkt me ook moeilijk om dat nu ineens te stoppen, maar wel belangrijk natuurlijk Mijn vriend vind het lastigste dat ie niet ff een biertje kan drinken met zijn vrienden. Maar dat ie dus altijd maar max. 2 biertjes mag drinken. Maar tis voor een goed doel. Tevens heeft ie het altijd razend druk op zijn werk, stress stress stress. En dat is ook funest. Dus hij 'probeert' niet al teveel te stressen...... Muppet: was het ook t eerste stukje wat ernaast was? Want dat is juist heel erg belangrijk. Sowieso is het belangrijk dat écht alles in dat potje gaat. En heeft je vriend 3 maanden geleden of in de afgelopen 3 maanden koorts gehad? Dat heeft ook invloed! (datzelfde geldt voor jouw mariska) *heb er de afgelopen tijd veel over gelezen en nagevraagd bij de gyn omdat de zwemmers bij ons ook niet goed zijn* Kleintje: HOE WAS HET VANDAAAAAAAAAAG????????????
Ohhhhhhhhh spannend zeg! Maar hoe ging de Gonal F? Nu moet jij dus 2 spuiten per dag toch? En de 25e dus op de 8e dag je eerste FM? Spannend!!!!! in t radboud doen ze tegenwoordig geen standaard uitgangsecho meer als je al bij hun eerder een echo hebben gehad en je gewoon ongi bent geworden tijdens de decapeptyl... Want dan hebben ze al eerder evt. cystes bijv. kunnen zien. Pfff volgende week donderdag zijn 28 dagen voorbij.. Ik hoop zó dat ik ongi wordt en me kan aanmelden!
De gonal-f was echt een eitje ivm de decapeptyl, en dat stelde al weinig voor. Ik zal je zeggen het zijn eerder de bijwerkingen enzo die het erg maken (valt ook wel mee) dan het zetten van de spuiten zelf. Vond het wel eng om de gonal-f pen open te maken en het naaldje er op te schroeven enzo. Maar achter af was het niet zo erg. De 25e is inderdaad de 8e stimulatie dag. en vanaf dan om de dag een echo. Hopelijk wordt je snel ongi (of niet ) en kunnen jullie ook aan de slag. Maar vergeet niet dat het allemaal veel sneller gaat dan je denkt. Als ik nu terug kijk dat het al weer een half jaar geleden is dat we voor het eerst in het ziekenhuis zaten lijkt het net een paar weken geleden. ik hou je in de gaten. En kom gerust kijken he bij ons topic. Er gezellig daar en veel ervaringen van andere meiden die de eerste poging er al op hebben zitten.
@ mariska: Als iemand al een paar keer gestopt is met roken en het niet goed lukt is het heel moeilijk nogmaals te stoppen. Ik hoop voor je dat het je vriend lukt. Die van mijn lukt het niet om te stoppen. Nog niet iig. @ kleintjevoorons: oh spannend! Ik ben benieuwd hoe het dan volgende week donderdag is! @ sinja: gek dat ze zelfs zoiets in ieder zkh anders doen zeg.
Hey meiden, Vanmiddag lekker op vakantie!!! Morgen gaat de eerste Decapeptyl er weer in, dus dan is poging 2 officieel begonnen. Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen komende week! Groetjes Sikki
Hoi dames, Ik kom wat goed nieuws verspreiden. Na 19 rondes is het ons eindelijk gelukt. En dat nog wel op eigen kracht. We hadden allerlei onderzoeken al gehad in z'huis, en mochten in September pas weer terugkomen. Bij deze hoop ik dat iedereen ook dit geluk mag hebben, op welke manier dan ook. groetjes Angelea
2005: Tante Mars: Bezig sinds oktober '05 2006: Klussertje80: Bezig sinds oktober '06 2007: Mariska165: Bezig sinds Januari '07 Marieke74: Bezig sinds mei '07 (na dochter) (zwanger!) Quirine: Bezig sinds juni '07 Ladouce: Bezig sinds juli '07 loekie1981: Bezig sinds augustus '07 puck1234: Bezig sinds september '07 lilmomo: Bezig sinds september '07 Chichi: Bezig sinds september '07 Lidi: Bezig sinds september '07 (na dochter 2006) Angelea: Bezig sinds oktober '07 (zwanger!, ronde 19) Maaik: Bezig sinds november '07 (zwanger!) Traantje: Bezig sinds november '07 Lauw: Bezig sinds december '07 Pelikaantje: Bezig sinds december '07 (zwanger!) Sikki: Bezig sinds december '07 (het wordt ICSI) 2008: Kleintjevoorons: Bezig sinds januari '08 (het wordt ICSI) Sinja: Bezig sinds januari '08 (het wordt ICSI) Melissa79: Bezig sinds februari '08 (1e iui) MilkHd: Bezig sinds februari '08 puk25: Bezig sinds maart '08 Diaan: Bezig sinds maart '08 Tessa8: Bezig sinds april '08 Douglas84: Bezig sinds mei '08 Barleeus: Bezig sinds mei '08 (4e iui) Sammie88: Bezig sinds mei '08 Loe: Bezig sinds juni '08 Djaar77: Bezig sinds september '08 Muppet80: Bezig sinds september '08 Zethu: Bezig sinds november '08 Yvy30: Bezig sinds december '08 Afspraken: 11-06: Barleeus: 4e IUI!! 12-06: Muppet uitslag onderzoek 15-06: Yvy30: bloed prikken, om 14.00 uur bellen voor de uitslag 17-06: Mariska165: Uitslag!!!!!! 18-06: Kleintjevoorons: Uitgangsecho en als deze goed is de eerste Gonal-F 20-06: Sikki: start Decapeptyl 22-06: Sinja: Informatieavond/markt ICSI 23-06: Zethu: bloed prikken HcG:geen zwangerschap->start provera 23-06: Chichi: TVE (kijkoperatie) = combinatie van een kijkoperatie en het doorspuiten van eileiders 25-06: tante Mars: uitslag van operatie 02-07: Sikki: uitgangsecho 02-07: Lauw: Officiële uitslag HSG, zwangerschapskans berekenen en hoe verder 04-07: Sikki: start Puregon 450E 13-07: Sikki: eerste FM NOD: 24-06: Lauw 25-06: Muppet 25-06: Barleeus 28-06: Loekie 30-06: Mariska165 01-07: Djaar Medicijnen: Djaar77: start clomid 100mg. op 01-06 en 16-06 pregnyl Barleeus: start 01-06 met clomid 50 mg en 09-06 pregnyl Traantje: start 17-05 met clomid 50 mg Tante Mars: gestart met Clomid 10-0 (2e ronde) Anouk: Puregon 58 en Ovitrelle (5e ronde) Sen13: starten met clomid 100 mg (voor 2e ronde iui) Sikki: 20-06 Decapeptyl, 04-07 Puregon 450E Klussertje: 04-05 starten met provera 10mg Kleintjevoorons: 04-06 Decapeptyl, 18-06 Gonal-F Lauw: start 26-05 met Clomid 50 (3e ronde) Yvy30: 26-05 gestart met 1e ronde Clomid 50mg Zethu: 23-05 Provera (indien niet spontaan ongi/zwanger)CD 3 start Clomid 50 mg Lidi: Clomid 50 gehad; te veel follikels gevormd; cyclus afgebroken. Nu Provera en dan 5 dagen Colmid 25 en op 10e dag FM Behandeling in MMM: Melissa79: 1e IUI 22-02-09 (helaas) Barleeus: 4e IUI: 11 juni Sen13: 1e iui mislukt Anouk: 5e IUI 26-04 Traantje: 1e IUI mislukt Sikki: 1e ICSI 04-05 punctie mislukt, 2e ICSI 20-06 Kleintjevoorons: 1e ICSI 04-06 Voor het kopieren van de lijst: -de lijst quoten. -dan links boven [quote + naam ] en rechts onder [/ quote] weghalen -natuurlijk veranderen wat je wil veranderen -aan het plaatje hoeven we niets te doen! succes!
Dat is mooi nieuws Angela! Van harte Dat zetten we op de lijst! @ Lauw en Sikki: Fijne vakantie, geniet er van @ Yvy: nog geen goed nieuws? @ Zethu: hoe gaat het verven, schiet het al op? Ik heb zojuist m'n evaluatie gehad.. alles zag er goed uit. De HSG was bekend dat er wel een verstoppinkje was, maar dat die nu weg is. Baarmoeder ligt goed... En uiteindelijk duidelijkheid over het 2e zaadonderzoek van mn ventje.. Het probleem dat m in de vorm, daarvan was de eerste x maar 3% in orde en dat is nu alweer 11%. Een mooie waarde, aldus mn gyn. Nu een half jaartje zelf proberen en anders toch ook aan de IUI.... Maar vooralsnog ben ik positief en denk ik wel dat t ons zelf gaat lukken - nu alles lekker is doorgespoten heb ik er wel vertrouwen in! X
@ angelea: wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd! @ loekie: heb vandaag de voorbereidingen getroffen om zondag verder te gaan met verven. De ombouw is helemaal geverfd. Klaar om inelkaar gezet te worden, maar dat gebeurd pas als de kozijnen ook allemaal gedaan zijn. Een half jaar zelf proberen dus. Ik wens je heel veel succes! Ik hoop dat het snel raak is bij jullie en dat je net zo'n geweldig nieuws als angelea hier kan komen verspreiden.
Hallo dames! Was ik ook weer eens een keer. Heb wel geprobeerd bij te lezen tussen alle vakantievoorbereidingen en werk door, maar heb mede door een weigerend toetsenbord niet meer kunnen reageren. @hier: helaas geen goed nieuws, deze ronde is definitief als mislukt te beschouwen. Uit de bloeduitslag van afgelopen maandag bleek helaas dat het oestradiol niet genoeg was gestegen. Deze cyclus wordt dus afgebroken met Provera en daarna is het op CD 3 beginnen met Clomid 100mg. Hopelijk doet dit dan wel wat... Maar goed, ik ga eerst eens lekker op vakantie (nog drie daagjes en dan vertrekken we naar de zon), en daarna zien we dan wel weer verder. @jessy: hopelijk zijn de uitslagen van de komende onderzoeken beter.. Sterkte! @baboe: (helaas) welkom hier! @muppet: wat zei de uroloog ervan? @mariska: succes gewenst voor je vriend met stoppen met roken en het minderen met alcohol, kan me voorstellen dat het hem zwaar valt. @kleintjevoorons: gelukkig een goede uitgangsecho! Succes met spuiten. @sikki: je zult dit wel niet meer lezen, maar fijne vakantie! @angelea: kijk, dat geeft ons weer moed! Van harte gefeliciteerd, en geniet van je zwangerschap! @loekie: nee, hier helaas dus geen goed nieuws. Voor jou gelukkig wel, lees ik. Hopelijk geeft die HSG net dat laatste zetje, en ben je gewoon binnen nu en een paar maanden zwanger. @lauw: weet niet of je dit nog leest, maar jij ook een fijne vakantie! @zethu: succes met verven (trouwens, had je al een mailtje gestuurd)
2005: Tante Mars: Bezig sinds oktober '05 2006: Klussertje80: Bezig sinds oktober '06 2007: Mariska165: Bezig sinds Januari '07 Marieke74: Bezig sinds mei '07 (na dochter) (zwanger!) Quirine: Bezig sinds juni '07 Ladouce: Bezig sinds juli '07 loekie1981: Bezig sinds augustus '07 puck1234: Bezig sinds september '07 lilmomo: Bezig sinds september '07 Chichi: Bezig sinds september '07 Lidi: Bezig sinds september '07 (na dochter 2006) Angelea: Bezig sinds oktober '07 (zwanger!, ronde 19) Maaik: Bezig sinds november '07 (zwanger!) Traantje: Bezig sinds november '07 Lauw: Bezig sinds december '07 Pelikaantje: Bezig sinds december '07 (zwanger!) Sikki: Bezig sinds december '07 (het wordt ICSI) 2008: Kleintjevoorons: Bezig sinds januari '08 (het wordt ICSI) Sinja: Bezig sinds januari '08 (het wordt ICSI) Melissa79: Bezig sinds februari '08 (1e iui) MilkHd: Bezig sinds februari '08 puk25: Bezig sinds maart '08 Diaan: Bezig sinds maart '08 Tessa8: Bezig sinds april '08 Douglas84: Bezig sinds mei '08 Barleeus: Bezig sinds mei '08 (4e iui) Sammie88: Bezig sinds mei '08 Loe: Bezig sinds juni '08 Djaar77: Bezig sinds september '08 Muppet80: Bezig sinds september '08 Zethu: Bezig sinds november '08 Yvy30: Bezig sinds december '08 Afspraken: 20-06: Sikki: start Decapeptyl 22-06: Sinja: Informatieavond/markt ICSI 23-06: Zethu: bloed prikken HcG:geen zwangerschap->start provera 23-06: Chichi: TVE (kijkoperatie) = combinatie van een kijkoperatie en het doorspuiten van eileiders 25-06: tante Mars: uitslag van operatie 25-06: Kleintjevoorons, eerste FM 02-07: Sikki: uitgangsecho 02-07: Lauw: Officiële uitslag HSG, zwangerschapskans berekenen en hoe verder 04-07: Sikki: start Puregon 450E 13-07: Sikki: eerste FM NOD: 24-06: Lauw 25-06: Muppet 25-06: Barleeus 28-06: Loekie 30-06: Mariska165 01-07: Djaar Medicijnen: Djaar77: start clomid 100mg. op 01-06 en 16-06 pregnyl Barleeus: start 01-06 met clomid 50 mg en 09-06 pregnyl Traantje: start 17-05 met clomid 50 mg Tante Mars: gestart met Clomid 10-0 (2e ronde) Anouk: Puregon 58 en Ovitrelle (5e ronde) Sen13: starten met clomid 100 mg (voor 2e ronde iui) Sikki: 20-06 Decapeptyl, 04-07 Puregon 450E Klussertje: 04-05 starten met provera 10mg Kleintjevoorons: 04-06 Decapeptyl, 18-06 Gonal-F Lauw: start 26-05 met Clomid 50 (3e ronde) Yvy30: 26-05 gestart met 1e ronde Clomid 50mg Zethu: 23-05 Provera (indien niet spontaan ongi/zwanger)CD 3 start Clomid 50 mg Lidi: Clomid 50 gehad; te veel follikels gevormd; cyclus afgebroken. Nu Provera en dan 5 dagen Colmid 25 en op 10e dag FM Behandeling in MMM: Melissa79: 1e IUI 22-02-09 (helaas) Barleeus: 4e IUI: 11 juni Sen13: 1e iui mislukt Anouk: 5e IUI 26-04 Traantje: 1e IUI mislukt Sikki: 1e ICSI 04-05 punctie mislukt, 2e ICSI 20-06 Kleintjevoorons: 1e ICSI 04-06 Voor het kopieren van de lijst: -de lijst quoten. -dan links boven [quote + naam ] en rechts onder [/ quote] weghalen -natuurlijk veranderen wat je wil veranderen -aan het plaatje hoeven we niets te doen! succes!
bij uroloog alles ok, vorm ballen etc was goed. Volgende week een echo om te kijken of er iets van binnen aan mankeert.. kon niks zeggen over die thuistesten. Snap niet waarom hij niet een tweede zaadonderzoek voorstelt. We gaan hier volgende week wel naar vragen..
@ yvy: ik had je mail al gelezen en beantwoord. Alleen op een raar tijdstip. Ik kwam namelijk van het darten terug en heb je vanacht een antwoord al gegeven. Morgen verder met verven. Vandaag zitten we namelijk weer in de kroeg om te darten. We hebben clubkampioenschappen. We moeten ieder 14 potjes gooien. Ik heb er 6 gegooid. En 1 gewonnen! En dat terwijl de anderen vaker en al langer gooien als ik. Ik heb zelfs maar amper geoefend. Jij een hele fijne vakantie! @ muppet: gelukkig dat het er uitwendig allemaal goed uit zag. Jammer dat je nog niet zoveel weet over de zaadkwaliteit. Wel gelukkig dat jullie volgende week vervolgonderzoeken hebt. Heel veel succes!
Allemaal bedankt voor jullie antwoorden op mijn vraag! Echt heel fijn om op dit forum die herkenbare verhalen te lezen. Voelt toch minder eenzaam zo! Ik duim voor ons allemaal!
SInja, het is al bijna de 22 en jullie hebben de informatie avond. Wat gaan ze daar eigenlijk precies vertellen?? iig alvast veel succes
Hallo allemaal! Nog even kort een laatste berichtje voor ik op vakantie vertrek. @Muppet: hopelijk een goede echo voor manlief, en ik zou idd. een tweede zaadonderzoek vragen. Nu weet je nog niets. @Zethu: succes met verven en darten! @baboe: dat vind ik ook zo fijn aan dit forum, te weten dat je niet de enige bent met deze problemen en het feit dat je hier je verhaal kwijt kunt. Allemaal veel succes de komende tijd met de medicatie, echo's, onderzoeken, klussen, behandelingen of wat dan ook voor ieder van jullie van toepassing is. Ik hoop weer roze te mogen zien als ik terug kom van vakantie. Ben weg t/m 11 juli, spreek jullie daarna wel weer. Groetjes!
@ baboe: Ik vind hier zelf ook heel veel steun en herkenning. Heel veel succes! @ yvy: haha darten ben ik laatste geworden. Maar was ook de enige die pas komend seizoen voor het eerst gaat gooien. Dus het was puur onervarenheid. Maar heb me goed geamuseerd. En dat is het belangrijkste