Begin medische molen in 2009

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Maaik, 15 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Ja, dat is echt tenenkrommend als mensen dat zeggen! Tuurlijk, als ik er niet meer aan denk dan verdwijnt dat schildklierprobleem en al die andere aandoeningen ook...Grrr

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ kandy: helaas ook voor jou welkom hier. Jammer dat het pco-achtig uitzag. En ik ken het helaas enorm goed dat de ongi niet wil doorkomen. Bij mij is de langste cyclus door de pco 96 dagen. Gelukkig ga ik daar niet meer overheen komen, want morgen gaat het circus eindelijk beginnen voor me!

En van die opmerking gaan mijn tenen krom staan en wordt ik opstandig. Dat is ook de reden waarom ik een gedicht die ik van dit forum heb op mijn hyve EN op mijn babysite heb gezet.

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    IK neem aan dat je die opmerking van die meid bedoeld dat ze zwanger moet worden deze maand??
    Ben wel benieuwd naar het gedicht...

Dat mens snapt er trouwens echt niets van. Hebben jullie het gelezen hoe ze op mj heeft gereageerd?

4. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ maartje: ik bedoelde deze opmerking:
    als je op mijn profiel kijkt zie je de link naar mijn babysite. Dan kan je het gedicht over deze opmerking lezen.

Ik heb het hele topic niet gelezen. En moet ff toegeven dat ik daar ook ff geen tijd voor heb. Wil nog ff kijken hoe de training in elkaar steekt die ik van uwv moet gaan volgen.

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ow, ja dat is ook zo'n mooie opmerking. Ja als ik er niet aan denk dat krijg ik zonder clomid vast ineens een mooi ei en knalt mijn progesteronwaarde vast ook ineens spontaan omhoog....
    Ehh ja, juist... hmmzz grrr. Heb al aan een paar mensen dat moeten zeggen.... :(

Gevonden!!
    Mooi gedicht... Komt 'ie niet uit het boek open zenuw??

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Geen idee. Iemand had die hier op het forum gezet (bij een clubje waar ik regelmatig schrijf) En vond hem zo mooi dat ik hem opgeslagen heb.

7. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

1 sep 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    Hi alle nieuwe dames.. zijn er ineens zoveel, kan t slecht bijhouden.. Fijn dat ook jullie steun kunnen vinden hier op t forum...
    @ Zethu: Dus het verven gaat bij jou lekker door! En t afvallen ook zag ik wel.. En fijn dat je ongie (dubbel) is doorgekomen, maar nu kun je in ieder geval gaan beginnen met clomid.. Hopelijk krijg je er niet al te veel last van!
    @ Sinja: Hoe was je voorlichtingsavond? Spannend toch.. Oh en jij ook al bijna op vakantie, lekker hoor!
    @ Tante Mars: Ben zoo beniewd voor je, echt knap dat je nog zo lang kan wachten!
    @ Chici: Succes morgen!
    @Yvy : Jij ook al op vakantie! Veel plezier als je dit nog leest! Hopelijk gaat de clomid 100 wel zn werk doen voor je!

Nou gaan ik maar weer, hier geen nieuws..
    Liefs!

8. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Nog maar 2 nachtjes loekie, Ownee 3. Oops. Ach tijd vulling maken nu ik vakantie heb tot 25 augustus ;) ..
    Morgen ochtend eerst weer Awua Poweren met Lady

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wilde nog ff iets hier over zeggen... Dat is een andere Chantal...
    Er is een Chantal1984 en een Chantal84 ;)

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Niet stiekem nog een testje tegenaan gegooid??? ;)

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ loekie: ik ben niet ongi. spotting is gewoon opgehouden en ik verlies nu niets meer. Dus zal morgen nog moeten prikken en dan starten met de provera.

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Nee Maartje niet stiekum getest.
    Net wel stiekum gekotst ( ben ik heel blij mee AHUM!!)

13. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    hahaha tante mars; een goeie kotstpartij op zijn tijd is nooit weg in dit geval. Je zou kunnen overwegen om toch morgen legaal te testen!!

Mijn temp is omhoog geschoten. Ik ben zo blij at mijn eerste wachtweek erop zit!!!

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ tante: stiekem? Oh zo spannend. Ik kan niet wachten tot donderdag. Hoe laat moest je ook al weer dan daar zijn? Je hebt het me gezegd, maar ik ben het al weer kwijt.

@ djaar: mooi kaartje! Nog 1 week wachten, ik hoop het voor je.

15. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

1 sep 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    @ Tante .. oei wordt toch spannend zo
    @ Zethu .. oh he.. nou ben benieuwd naar je uitslag van vandaag dan!
    @ Djaar .. Heeft lang geduurd he die week, nu nog 1 hele! Jouw temp is idd mooi nog eens omhoog gegaan.. Bij mij juist naar benee, maar is me wel vreemd. Normaal gebeurt dat alleen bij de laatste dag voor of op NOD
    X

16. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ loekie: Zal toch wel zijn: je bent niet zwanger, dus begin vandaag maar met de provera. En dan bel je als je ongi bent geworden.
    Ik heb net eens de temp van afgelopen 3 dagen ingevuld. Vulde ik de temp van gisteren in: vet kruis. De temp van vandaag zorgde er alleen voor dat hij gelijk weer weggehaald werd. Ben zo lekker aan het schommelen met mijn temp. haha.

17. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Loeki; inderdaad een flinke dip voor jou, maar ook jij hebt toch nog een flink aantal dagen tot je nod? Er kan nog vanalles gebeuren

@Zethu; niet van te voren al alle antwoorden geven. Laat het op je af komen (je mag best van het ergste uitgaan, maar blijf positief!!) Suc6

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ djaar: Ik weet uit ervaring dat mijn gevoel heel vaak gelijk heeft. Daarbij voel ik me niet anders dan anders. Ik weet gewoon dat het niet zo is. Ik vond eerlijk gezeg dat ik al best positief was doordat we vandaag gaan beginnen. Ook al is het maar provera, voor mij voelt dit als beginnen.

19. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hallo allemaal

ik heb vandaag mijn eerste IUI gehad

mijn mannetje is meegegaan ik vond het toch wel prettig ik was eerst alleen naar het lab geweest een een uur later kwam hij na voor de insemenatie.
    we hadden 5en half miljoen soldaatjes en een mooi groot ei van 2mm dat op springen staat.
    een goede kans zei de arts maar we moesten toch rekening houden met een teleurstelling.

nu op het wachtbankje.

groetjes puck

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Wat wij thuis al hadden verwacht, test vals!!
    Klopt :D , Ben ongi geworden ... Op dag 28

Deel Deze Pagina