Hoihoi, Ik ben Jolanda de Boer en ik ben bezig met mijn profielwerkstuk. Daarvoor heb ik een enquete gemaakt. Zouden jullie deze willen invullen? Natuurlijk blijven de antwoorden geheim. De antwoorden kunt u sturen naar jolandedeboer_16@hotmail.com 1. Wat is uw leeftijd? 2. Bent u getrouwd, leeft u samen? 3. Hoe lang hebt u geprobeerd zwanger te worden via de natuurlijke weg? 4. Wat is de reden dat u niet zwanger raakt? 5. Met welke behandelmethode bent u nu bezig en hoe lang? 6. Heeft u al nagedacht over alternatieven zoals adoptie, eiceldonatie of draagmoederschap? 7. Heeft u wel eens gehoord over astroconceptie? 8. Bent u tot nu toe, met of zonder succes, zwanger geworden via een van de behandelmethodes? Alvast bedankt! Groetjes Jolanda
Hoi Jolanda, Ik ben benieuwd waar je profielwerkstuk precies over gaat! Slim om hier een vragenlijstje te plaatsen. Ik wil daar uiteraard best aan meewerken: 1. 31 jaar 2. ik ben getrouwd 3. we gingen hulp zoeken na 10 maanden (en bleven het uiteraard daarna ook zelf proberen, we hebben onze eerst ICSI-poging gehad na bijna 2 jaar zelf proberen) 4. de zaadkwaliteit van mijn man is slecht 5. met ICSI: 1 poging nu gehad afgelopen oktober/november, deze is helaas mislukt 6. draagmoederschap en eiceldonatie/zaaddonatie is voor ons geen optie, wel hebben we over adoptie nagedacht. We willen een kind van ons allebei of van geen van ons. Dus adoptie willen we evt wel, de rest niet. 7. nee, maar ik ga het nu zo googlen! 8. nee Ik reageer het liefst op deze site ipv op de mail! Groeten, hypo