Begin MMM

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door TMR, 21 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Haha nee hoor, heb ik ook
    Elke stap is er 1!!!
    Ik was door t dolle van een positieve ovulatietest

Ben wel ineens 2,5 kg aangekomen :$ was juist 3 kg afgevallen. Maar denk vocht want heb niks geks gegeten ofzo... Rothormonen. Hopelijk plas ik ze snel weer uit :D of ben ik zwanger, dan mag t ;)

2. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Heel herkenbaar! De vorige dat bij mij bleek dat de clomid 100 een goede dosis was, stond ik zowat met tranen van blijdschap mn broek weer aan te trekken. Zo suf (of juist niet)

3. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Heel herkenbaar! De vorige x dat bij mij bleek dat de clomid 100 een goede dosis was, stond ik zowat met tranen van blijdschap mn broek weer aan te trekken. Zo suf (of juist niet)

Ukkie1 vindt dit leuk.
  4. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Nee indd, het is ivm IVF misch peuleschil maar ik vind t allemaal best pittig en emotioneel. En die onzekerheid en al dat wachten is niks voor mij :( maar indd voor iets moois!!!

5. TMR

TMR Actief lid

6 apr 2017
    264
    155
    43
    Vrouw
    Hoe gaat het @Ukkie1 ? Merk je al iets? Beetje vroeg nog hè.. nieuwsgierig!
    Ik heb vandaag de laatste duphaston geslikt, dus kan hopelijk snel met de Clomid beginnen!

6. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Ik merk van ALLES. Zere gespannen borsten, soms musselijk, moe en duizelig en krampjes. Maarja,.. Kweet ook dat t net zo goed niks kan zijn... Ik ga woensdag testen denk. Moet komende dagen allemaal werken. Vorige keer teste ik positief voor mn werk, ik heb me ziekgemeld want ik was gek van blijdschap hahahaha. Dus dat doe ik niet meer!! Woensdag zit ik ook ongeveer 13 dpo dus goed moment..

BB83 vindt dit leuk.
  7. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Hahaha testen op je werk. Ik zou ook gek worden dan denk ik. Nog even inhouden met testen ja. Het is zo woensdag;)

8. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Hahah nee wel thuis smorgens.. We zouden een aantal dagen een loge krijgen en wilde niet testen met hem in huis. Kan best krampen dus wist eigenlijk zeker dat ik ongesteld zou worden, maar even voor alle zekerheid getest... En ja hoor !! Ik was zwanger haha. Man was vrij dus heb ik me ziek gemeld en zijn we samen een dagje in de wolken geweest ^^

BB83 vindt dit leuk.
  9. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    En pfffft. Dat wachten is echt erg!!! Nu ik zo typ twijfel ik om morgenochtend een early test te doen... Maar das 8dpo. En. Vorige zwangerschap teste ik echt pas op de NOD heel licht positief met een gewone test... Achja. We shall see

10. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Spannend... Hopelijk slaat het aan. Ik heb vanochtend bij fm gehzien dat voor mij nu clomid100 toch niet werkt. Nu op naar de volgende ronde (dmv provera) en dan clomid150. Deze ronde dus geen kans voor ons helaas :(

11. TMR

TMR Actief lid

6 apr 2017
    264
    155
    43
    Vrouw
    Hè gadver, jammer zeg! Wat een teleurstelling.. Mag je gelijk met de provera beginnen?
    Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Oehh dat is inderdaad echt van alles! Had je dat bij je eerste zwangerschap ook?
    Ja dat wachten is lastig hè. We weten het allemaal denk ik haha.
    Als het je lukt zou ik toch ook nog even wachten.. Werk is wel een goede afleiding, gaan de dagen wat sneller.

Ukkie1 vindt dit leuk.
  12. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Tja, ik had elke cyclus klachten en uiteindelijk was ik zwanger. Bij mn zoontje had ik een paar dagen voor mn NOD wel ineens onwijs trek in vlees en hartige dingen. En ik had best wel krampen, echt of ik ongesteld ging worden! Dus ik wacht t af.... Blijft moeilijk haja

13. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ja mocht meteen weer met de provera starten. Deze ronde is dus als verloren te beschouwen... Nu even tijd gehad om dit te processen en over gepraat met vriend. Helpt altijd :) we zien het dus over 4 weken wel weer. Morgen eerst voor 3 weken op vakantie, wij gaan nog nu iedereen terug is zo'n beetje :thumup:

TMR vindt dit leuk.
  14. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Lijkt toch vaak veel op elkaar. Die klachten of eerste tekenen. Spannend en duim voor jullie!

Ukkie1 vindt dit leuk.
  15. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Dag allemaal, hoe is t vandaag??

Ik kon de verleiding niet weerstaan en vanmorgen action early test gedaan... Ik twijfelde of ik IETS zag, na een aantal uur de test weer bekeken en een heeeeeeeel vaaaag streepje
    Zegt natuurlijk nog helemaal niks, buiten de afleestijd... Ik ben er nuchter onder hoor, ik zie t wel. Maar ben wel heel nieuwschierig!!!!
    Dit is de test. Zet je bril maar op :D

Bijgevoegde bestanden:

16. TMR

TMR Actief lid

6 apr 2017
    264
    155
    43
    Vrouw
    Haha snap ik helemaal! Nouuu ik zie wel wat hoor! Fingers crossed!

17. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Wow! Dat zou fantastisch zijn als het oploopt en bij je nieuwe testen binnen de afleestijd te zien is! Wanneer ga je weer testen? Duim duim duim!!!!

18. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Hoe gaat het verder met iedereen?

Ik begin weer een beetje mezelf te worden. Blegh wat had ik een last van de bijwerkingen bij provera en chlomid. :(:mad::cry:

Vrijdag laatste dosis chlomid 100mg ingenomen. Morgen om half 12 weer follikelmeting. Spannend!!!

BB83 vindt dit leuk.
  19. TMR

TMR Actief lid

6 apr 2017
    264
    155
    43
    Vrouw
    Hè wat enorm vervelend zeg! Gelukkig heb je het weer achter de rug!
    Oeh! Spannend! Laat het maar snel half 12 zijn morgen en hopen op goed nieuws!

Ik ga dinsdag beginnen met Clomid 50mg.. Ben benieuwd wat me te wachten staat..

BB83 vindt dit leuk.
  20. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Daaag allemaal. Gisteravond e vanmorgen weer een tuurstreepje, de testvan gister avond is wel duidelijk opgedroogd... Ik zag de tuurstreepjes wel binnen de tijd maar loopt niet erg op nog.... Dus t kan alle kanten nog op!!

Ik zal een foto uploaden. De eerste is van de opgedroogde test van gisteravond. Al is na de afleestijd natuurlijk niet helemaal betrouwbaar

De tweede is van vanmorgen, bewerkt binnen de afleestijd.

Bacio, wat vervelend!! Hopelijk goede meting morgen!!

Tmr, spannend, succes!! Hoop dat t meevalt voor jou!!

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina