Weer gaan werken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dee, 17 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dee

Dee Lid

27 dec 2005
    94
    0
    0
    eindhoven
    Hallo allemaal,

Weet eigenlijk niet bij welk kopje het hoort dus zet ik het maar hier neer omdat ikzelf het meeste onder dit kopje kijk.
    Ik wilde alleen even kwijt dat ik morgen weer moet beginnen met werken, BAH. Mijn zoontje is nu 12 weken en mijn verlof is dus voorbij. Ik kan wel huilen. Heb nog helemaal geen zin.
    Toen mijn verlof begon eind feruari dacht ik, o wat heb ik lang vrij...Maar helaas het is weer om.
    Zijn er meer moeders die weer aan de slag moeten binnenkort/of alweer aan t werk zijn? Hoe ervaren jullie dit?

Groetjes
    Dee

2. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    hoi dee,
    ik ken het! heb precies hetzelfde!
    ik ben afgelopen week weer begonnen met werken en vond het echt helemaal niet leuk :(
    je hebt net lekker alles op de rit en aan elkaar gewend enzo...
    en ineens staat heel je wereld weer op zn kop....
    ik moet wel zeggen dat ik best een zware week heb gehad! en vind het ook erg moeilijk om mn tijd nu in te delen, dus was helemaal kapot het weekend! neem in ieder geval lekker rust zodra het kan, en zeker op het werk want bij mij verwachtte mijn chef gelijk al dat ik weer voor de volle 100% mee kon draaien in alles wat we doen(heb best wel een intensieve baan) dus heb mn eerste aanvaring alweer gehad! maar gewoon aan jezelf denken en de rust nemen! en verder wens ik je veel succes!

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Deze is dubbel

Deel Deze Pagina