begin morgen met tweede icsi poging... nog iemand?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door siempie74, 15 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siempie74

siempie74 Nieuw lid

15 sep 2012
    2
    0
    0
    afgekeurd ivm reuma (sle)
    schiedam
    na een teleurstellende eerste ivf poging (twee eitjes bevrucht maar niet doorgedeeld, dus geen tp) begin ik morgen met de tweede poging icsi...

is er nog iemand die ongeveer gelijk loopt een het fijn vindt om hierover te praten hier?

groetjes Simone, moeder van Daphne van drie jaar....

2. ijskippetje

23 jan 2011
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Simone,

Hier ook een teleurstellende eerste IVF poging gehad, precies hetzelfde, 2 eitjes bevrucht maar niet doorgedeeld. Was een flinke domper, 1e poging al voorbij zonder dat je uberhaubt een kans hebt gehad om zwanger te worden. En dus ook geen cryo's.

Inmiddels al weer druk aan het spuiten voor onze 2e IVF poging. Ik hoop dat ik ergens eind deze week een punctie zal hebben.

Waarom gaan jullie nu voor Icsi? Wij wilden dit ook maar omdat er wel bevruchting opgetreden is de eerste keer moeten we van het ziekenhuis gewoon weer IVF doen.

Het is weer een spannende periode, weer elke stap afwachten en hopen dat het goed gaat. Zullen we ooit mama worden?

Succes!
    Groetjes!

3. siempie74

siempie74 Nieuw lid

15 sep 2012
    2
    0
    0
    afgekeurd ivm reuma (sle)
    schiedam
    wij gaan nu voor icsi. Het lab gaf aan dat ze evt nog een keer ivf willen doen, ze kunnen de keuze ook maken als ze het zaad hebben na gekeken. Maar omdat de eerste ook icsi zou zijn en opeens toch goed genoeg was voor ivf (?) maar uiteindelijk zo eindigde hebben de gyn en wij besloten zeker voor icsi te gaan. Even voor de duidelijkheid, het probleem is dus het zaadkwaliteit van mijn man.

Drie jaar geleden hebben we een dochter gekregen. We zouden in januari met onze eerste iui poging beginnen en toen was ik in december spontaan zwanger! Daarna hebben we nooit meer wat gebruikt. Kwam het dan zou het welkom zijn, en anders was het ook oke. Maar nu begint het zo te kriebelen en ook om gezondheidsredenen kan ik niet te lang meer wachten... dus we hebben nu 5 keer iui achter de rug en een keer ivf.

Ik ben vanavond begonnen met decapeptyl, en morgen met puregon... Vorige keer heb ik Synarel neusspray gebruikt, maar heb ik tussendoor een eisprong gehad en was ik 4 dagen ongesteld. Heel raar, de rest van de eitjes groeide echter goed door en ook het bms groeide weer goed aan. Uiteindelijk toch een punctie gehad met 7 follikels, 5 eitjes...

wij lopem trouwns in het sint fransiscus ziekenhuis, de bevruchting en tp is in het Erasmus...

Maar wat bizar dat we hetzelfde hebben meegemaakt de eerste ronde!
    ps ik ben dus mama, dus ook al is de wens er wel, kan ik me wel voorstellen dat het nog spannender is als je nog geen kindje hebt! sterkte, ik hoop nog wat van je te lezen

Deel Deze Pagina