Begin nu pas echt moe te worden...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Kanellie, Apr 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kanellie

Kanellie Actief lid

Jun 30, 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Hoi Dames,

Ben net 22 weken zwanger en merk de laatste paar dagen dat ik nu pas echt moe begin te worden, slaap voldoende maar kan echt na +/- 2 uur wakker te zijn geweest gewoon alweer slapen :oops: terwijl ik voor de tijd met vlagen wel eens moe was maar niet heel erg ofzo. Denk niet dat mijn ijzergehalte te laag is aangezien ik al vanaf voordat ik zwanger was Davitamon Fem Natal gebruik waar dus ook 114% van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid ijzer bij in zit. Hebben meer dames hier last van of zal ik toch even langs de dokter gaan om op ijzer te laten prikken? Snap namelijk wel dat je later in de zwangerschap, tegen het einde, meer moe kunt zijn maar vind het daarvoor nog wel erg vroeg...

Liefs Nelleke

2. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,742
    1
    0
    Mmm... Ik vind het ook nog wel erg vroeg. Bovendien denk ik niet dat een vitaminepreparaat voldoende werkt tegen bloedarmoede. Ik zou het toch maar even testen en tot die tijd manana manana...

3. Kanellie

Kanellie Actief lid

Jun 30, 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Ok dan thanks, dan toch maar ff een bezoekje brengen aan de huisarts :(

4. Nonnie28

Nonnie28 Actief lid

Nov 18, 2008
    159
    0
    0
    Woonbegeleider
    Amsterdam
    Ik ken het gevoel wel hoor, maar ben wel ietsje verder dan jij. Volgende week dinsdag moet ik weer naar de VK, ze prikken me met 30 wk toch ivm reshusfactor, en ze kijken dan meteen mn ijzergehalte na. Ik ben benieuwd, de vorige keer was het bij mij 9!

Lfs Manon

5. Kanellie

Kanellie Actief lid

Jun 30, 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Ja jij bent inderdaad al wat verder en al in je 3e trimester dus kan te verwachten zijn dan... 9 is trouwens erg netjes...!!! Vandaag gaat het trouwens wat beter hoor, heb eerst gewerkt vanmorgen en ben daarna lekker op bezoek geweest bij een vriendin ... heerlijk van het weer genoten en nog ff bij mijn ma geweest, daarna was ik wel moe dus ben ik ff gaan slapen. Wacht het nog heel even af, misschien is het wel gewoon moeheid van de weersverandering, voel me verder niet slap of duizelig ofzow, mocht het erger worden ga ik natuurlijk meteen ff naar de dokter!!!

Liefs Nelleke

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    ik ben zelf ook redelijk moe. zou soms zo tot 2uur lekker lui in bed kunnen blijven liggen, rustig tv kijken en ff niks doen :)
    schijnt dat je extra moe kan zijn als je hele drukke baby heb.

7. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

Nov 14, 2007
    1,759
    0
    0
    Ik zou wel even laten prikken als ik jou was.

Ik slikte uit mezelf gewoon ijzertabletten als ik een tijd heel moe was. Dat hielp altijd als een tierelier. Blijkbaar dus wat mijn lichaam nodig had. Heb je toevallig ook veel zin in stroop? Zo kon ik ook aan mijn lichaam merken dat ik het nodig had.

8. Kanellie

Kanellie Actief lid

Jun 30, 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    @ Roozjuh: Ik voel de baby eigenlijk wel de gehele dag redelijk vaak bewegen dus misschien komt het inderdaad daardoor...???

@ Cherrylein: Uh nee ik heb geen zin in stroop, eet dat nooit en vind het ook niet lekker haha maar zal het goed in de gaten houden...

Liefs Nelleke

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Als je het nietvertrouwd kun je even langs je ha. Maar er hoeft niks te zijn. Ik ben tot aan 19 week erg moe geweest. Toen werd dat wat minder en nu word het weer erger dat ik snel moe ben.

Share This Page