HELAAS! Gezakt. 29 maart heb ik staatsexamen en hopelijk slaag ik dan wel. Dus nog 6 weekjes wachten... Allemaal heel erg bedankt voor het duimen Liefs, Duveldraakje
aaah jammer meid!Maar niet de moed verliezen hoor je kan het!Alvast veel succes de 29e maart. Liefs,Claudia
Balen zeg! Gelukkig is dat staatsexamen al snel. Ik had begrepen dat dat er iets relaxter aan toe gaat?
getver dat is balen! en? ben je het er mee eens dat je 'm weer niet hebt gehaald? of heb je het gevoel dat je goed hebt gereden.
Ik had een ingreep, dan is het al heel snel afgelopen. Het staatsexamen duurt 20 minuten langer en je krijgt de kans als je iets fout doet het overnieuw te doen. Misschien is dat net wat ik nodig heb. Ik hoop alleen echt dat ik het dan wel haal anders kan ik mn zus niet inhalen. Die is namelijk 6 keer opgeweest (2 keer staats). Liefs, Duveldraakje
Balen meid! bij mijn zus zou het ook bijna staats exame worden maar die heeft de laaste keer met griep exame gedaan daardoor kon ze zich niet zenuwachtig maken en was ze geslaagt.