begin nu wel zenuwachtig te worden

Discussie in 'De bevalling' gestart door dame, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Anabella; gefeliciteerd!

En wel erg toevallig, maar ik ben maandagavond bevallen, ook van een meisje!
    Dus allebei de 9e juni!

Hier gaat nu alles goed, het was een bevalling uit de categorie 'zwaar', volgens de gynaecologe.
    Ik ben thuis begonnen, om 9.30 eerste weeen. Rond 14.00 braken mijn vliezen en om 15.00 VK gebeld. Die was er om 16.00 en toen had ik al 8 cm (!) ontsluiting.
    Helaas waren de persweeen niet krachtig genoeg en waren we rond 19.00 in 't ziekenhuis, waar om 19.47 Isis met de vacuumpomp eruit kwam geploept. We zijn toen nog twee nachtjes in het ziekenhuis gebleven (dat was overigens wel lekker rustig) en vanaf woensdagochtend (nu dus een week geleden) thuis...

Gisteren afscheid genomen van de kraamverzorgster en vanaf nu moeten we 't dus met z'n tweetjes/drietjes gaan doen.

2. manon83

manon83 Lid

2 jun 2008
    27
    0
    0
    Anabel & Ienieminie

Van harte gefeliciteerd met jullie dochters. Geniet ervan. Ik moet nog eventjes geduld hebben

3. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Ieniemienie, gefeliciteerd met de geboorte van Isis (mooie naam!).

Hier nog steeds helemaal niks... ik voel me steeds meer een buik op pootjes :( Maar goed, ik wacht af... de vk heeft me vanochtend gestript... dat deed trouwens behoorlijk pijn... maar goed, hopelijk helpt het en komt de bevalling vandaag of morgen op gang.

De baarmoedermond was wel iets verstreken, dus dat is op zich wel positief. Hoop ik.

4. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Lia; heel veel succes...hopelijk gaat het allemaal snel beginnen. Ik was ook 40 weken en 6 dagen en was er toen wel een beetje 'klaar' mee.
    Was zo benieuwd naar het kindje, hoe het zou zijn. En vond het idee dat ik snel zou bevallen helemaal niet eng, was er juist helemaal klaar voor.

5. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Nog steeds niks :( Gisteravond rommelde het een beetje, maar nu is alles weer helemaal rustig... Ik zal dus nog even geduldig moeten zijn.

6. dame

dame Bekend lid

19 jun 2007
    587
    0
    0
    bij mij rommelt het al een aantal dagen en heb ik eergister mijn slijmprop verloren.. sindsdien alleen
    bloedverlies en vanmorgen denk ik ook wat vruchtwater, zit nog steeds te twijfelen of ik de vk moet bellen.. ik had al van de week gebeld met het bloedverlies en dat was normaal..

7. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    OOw.. spannend! Als je denkt vruchtwater te verliezen, zou ik toch even met je vk bellen. Want als je vliezen zijn gebroken, moet je wel binnen 24 of 48 uur bevallen ivm infectiegevaar.

Hoop voor jou dat het doorzet, succes!

8. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    @Dame; spannend zeg... heb je de VK nog gebeld?
    Of ben je aan 't bevallen ;).

9. dame

dame Bekend lid

19 jun 2007
    587
    0
    0
    ik heb de vk niet gebeld, ik kijk het nog een nachtje aan denk ik,
    ik begin het in mijn rug te voelen dus wie weet

10. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Ben benieuwd of je inmiddels al bevallen bent :).

11. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    Dame en Anabella heel erg gefeliciteerd! en geniet van jullie kindjes :D

Ik ben blij dit topic te lezen want ik zit ook te "wachten"
    vind het erg spannend allemaal wordt er ook zenuwachtig van omdat je het niet precies kan weten wanneer de baby komt.
    Ik voel ook van alles in mn buik, soort buikpijn/kramp alsof je ongesteld wordt en trekt door naar mn rug ook.
    zijn jullie ook steeds zoveel moe? ik kan wel de hele dag slapen volgens mij :rolleyes:
    Zelfs wandelen met mn hondje gaat een beetje moeilijk terwijl ik dat zo fijn vind.
    bij alles dat ik voel zegt mn vriend dat het niet lang meer duurt, maar ik ga er toch vanuit dat mn kindje tot ongeveer rond de 40 weken wel blijft zitten (hoop ik) :)

iedereen veel sterkte met wachten en de onzekerheid en de spanning,
    ik blijf dit topic wel volgen, we kunnen elkaar toch zo een beetje ondersteunen

12. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Ik lees stiekum mee en wil jullie even een hart onder de riem steken. Voor mij voelt het nog als de dag van gisteren dat ik hoogzwanger was en inmiddels kan ik al bijna 3 maanden genieten van mijn prachtige dochter. Ik wens jullie heel veel sterkte met wachten! Enne.. probeer nog even te genieten van dat getrappel in je buik, zo goed en zo kwaad als het kan!

13. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    wou even laten weten dat Joke ondertussen bevallen is van een dochtertje Ilyana. ze zal zelf denk ik wel met hand en tand uitleggen hoe het precies verlopen is :)

14. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Joke; gefeliciteerd!

En dame; ook gefeliciteerd!

Mandarijn; spannend he. Ook ik was de laatste weken erg moe.
    Veel succes ;).

Deel Deze Pagina