12 t/m 18 oktober uitgetelde mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door PrettyGreenEye, 9 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    dag meiden,
    allereerst proficiat allemaal!
    het leek me tof om met aanstaande mama te praten die uitgeteld zijn om in dezelfde week te bevallen en zo een hele hechte - vriendinnen groep te krijgen.
    alle kwaaltjes en dingen die we voelen met elkaar delen en elkaar steunen..

wie babbelt er gezellig mee?

ik word in maart 23. ben al bijna 4jaar getrouwd en wonen samen al 3jaar in ons huisje.. heb sinds 5feb een positieve test maar geloof het vandaag pas echt na een digitale clearblue test :)

spannend allemaal!

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Hoi PGE!

Leuk je hier weer te spreken! En wat super positief dat je vanochtend weer een positieve test had. Ik was best wel een beetje onzeker hierover voor je!! Maar super! GEFELICITEERD!

Ik kom graag hier mee kletsen. Maar waarom heb je het clubje 12 t/m 18 oktober genoemd? Er is al een clubje van 1 t/m 15 oktober dus kun je dan niet beter 16 t/m 31 oktober doen??

Ik ben 17 oktober uitgerekend dus wij lopen precies tegelijk!!

Ik zal mij even voorstellen:
    Ik ben 29 jaar. In augustus ben ik getrouwd met mijn man, waarmee ik al 9 jaar samen ben. 9 maart krijgen we de sleutel van ons huisje! Dan kunnen we meteen aan de babykamer. :) We zijn super gelukkig. Tijdens de bruiloft in augustus bleek ik al zwanger te zijn. Helaas is die zwangerschap tot een missed abortion geëindigd bij 10 weken en 2 dagen. Ik kreeg toen een curettage en heb het er nog moeilijk mee!

Daarom vind ik het best wel angstig om nu weer zwanger te zijn. Ik ben er heel erg mee bezig en ben bang dat het weer fout gaat. Maar ik wil dit proberen los te laten. Ik heb er toch geen invloed op!

Verder voel ik mij tot nu toe eigenlijk heel goed. Soms wat menstruatie-achtige krampjes maar dat had ik vorige zwangerschap ook. Dat betekend dat je baarmoeder groeit. Verder ben ik iets misselijk. Zo'n kater-achtig gevoel wat je normaal op zondagochtend hebt. Ik heb nog niet overgegeven en kan nog steeds goed eten.

Echt leuk dat we precies gelijk lopen PGE!

3. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi pita & pretty green eye,

Lijkt mij wel leuk n wat beslotener clubje.
    Ik werk 32u in de week, naast n schildercursus, de yoga, en sociale contact is t lastig om t allemaal bij te benen.

Zal ook mij nog n keer voorstellen. Ik ben 32jr. Al 14 jaar samen en 3 jaar getrouwd. We hebben 1 zoontje van 4.
    ook ik heb nog moeite met loslaten aangezien onze zoon n schisis heeft. Al is de kans klein dat deze kleine spruit t ook zal hebben, blijft t zeker spannend tot aan de 20w echo!

4. SuusRH

SuusRH Actief lid

14 feb 2015
    113
    0
    16
    Hoi Dames,
    Leuk zo'n klein clubje die in dezelfde week is uitgerekend.
    Zal me hier ook even voorstellen.
    Ik ben Suus ik ben 25 bijna 26 jaar en ik ben 5 jaar samen met mijn inmiddels man (vorig jaar getrouwd). In oktober zijn we gestopt met de anticonceptie en 8 februari hadden we onze positieve test. Volgens een app ben ik dan 16 oktober uitgerekend.

3 maart hebben we onze intake en hopelijk ook onze eerste echo.
    MvM komt over een kwartier en daar ben ik nerveus over heb maar 2 testen gedaan dus duimen dat het allemaal goed zit..:D

Ik werk trouwens (op papier) 32 uur met gedragsmoeilijke gehandicapten.

5. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland

Deel Deze Pagina