Kruidvat..Idd steeds verrassend, maar niet voordelig

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by erlida, Mar 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Verrassend is het zeker..... Je weet nooit hoeveel streepjes er ditmaal op je test zullen verschijnen.....Noem mij wanhopig, maar na 3 dagen testen ben ik er wel klaar mee nu.

Van een heel licht schaduwlijntje, naar negatief. De volgende is weer licht positief binnen de afleestijd en weer de volgende, vertoond helemaal GEEN strepen:( Daarna krijgen we een mooi posi test, binnen de 15 minuten welliswaar, maar he, als vrouw ben je allang blij dat je wat ziet...Toch? Om vervolgens weer doodleuk een negatieve test te hebben en daarna weer een licht positieve binnen de 5 minuten......

Kruidvat, steeds verrassend altijd voordelig is hun slogan...Nou, verrassend zijn ze zeker...Voordelig inmiddels niet meer....

Zo, en dat moest ik even kwijt over de kv 2 voor 5.... Ik ga over op een ander merk morgen :cool:

2. Ilona1986

Ilona1986 Bekend lid

Jun 23, 2012
    520
    0
    0
    Tilburg
    Het is inderdaad wat met die testen van kruidvat !
    Ik weet niet wat ze er mee hebben gedaan, maar het is zeker geen vooruitgang geweest.
    Denk dat inmiddels vele dames over zijn gegaan op een ander merk.

Ik hoop dat je snel, middels een ander merk test duidelijkheid hebt.... Succes

3. Chanty2309

Jun 13, 2011
    47
    0
    0
    ik ben het helemaal met je eens ik word er zo onderhand ook moedeloos van !!
    en die duurdere zijn al niet veel beter !!

4. cizmo

cizmo Fanatiek lid

Jun 26, 2012
    1,898
    4
    38
    Ik heb zulke slechte ervaringen met predictor. Het is wat. Als er iets is wat niet zomaar positief of negatief moet testen is het wel en zwangerschapstest. Dat geeft zoveel teleurstelling en stress. Stom!

5. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

Dec 19, 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Zijn dat die cassettes van Kruidvat? Ik vind ze wel gemakkelijk. Gewoon 4 druppeltjes urine laten vallen met het pipetje. Of gaat het hier om andere?

Bij testen met zo'n strip waar je op moet plassen vang ik wel ook altijd urine op in een potje en dompel de strip dan de voorgeschreven tijd onder. Als ik het zo niet doe denk ik ook dat het makkelijk eens fout gaat.

Wel vervelend alleszins :x.
    Hoop dat je snel een beter merk vindt. Ik heb dus enkel ervaring met de KV cassettes en met Clearblue +.

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Mss moeten jullie dan eens niet voor nod testen?!
    Tegenwoordig wordt er ook nog begonnen op 6dpo,nee...dat is dan echt niet voordelig;)

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Goed punt :D

8. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Als ik nou ver voor mijn nod was gaan testen, dan had ik er idd nog wel iets van kunnen begrijpen( Wel blijf ik vinden dat een negatieve test, ook echt negatief moet zijn)....Maar 2 dagen voor nod is niet zo heel vroeg toch?;)......

9. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik test vier dagen voor nod 😋

Eigenlijk heb je het over twee dingen... Dat het duur is en dat ze vaag zijn...
    Probeer anders een keertje die vd action?

10. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Mijn gynaecoloog zei eens dat je pas een week na je NOD zou moeten testen. En dat hij niet snapte dat vrouwen al voor of op hun NOD testten.

Ik heb hem aangekeken en gevraagd of hij alle vrouwen die ook daadwerkelijk pas een eerste test deden een week na hun NOD mijn telefoonnummer wilde geven. Want dat zijn zulke supervrouwen, die moeten genomineerd worden voor een lintje bij de burgemeester!

Ppfff, hij snapt dus niets van het vrouwelijk brein...

11. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Jij zegt wat ik denk daar zit het probleem bij heel veel testen niet bij de kv:cool:
    Ze zijn er om te testen vanaf nod en ja er zijn dames die voor nod positief testen maar lang niet iedereen heeft dit.
    Ik weet ook hoe lastig het is om niet voor nod testen bij de oudste gebruikte ik sensitest na nod dikke knaller.
    Bij de jongste ook kv gekocht voor het eerst ik denk a doe eens gek 5 dagen voor nod en ja hoor word dat gekke ding nog positief ook.
    Zo zie je maar elke zwangerschap is anders.
    Wel ben ik het eens met je ts dat er veel kwaliteit verschil is per doosje.
    Dat merkte ik ook toen ik doorteste richting nod.
    Sucses ik hoop dag je snel duidelijkheid heb.

12. Sensitest is duidelijker en als je er tenminste 6 bestelt, nog goedkoper ook :D

13. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Nou, idd dat is ook wat ik er eigenlijk mee wou zeggen: Het kwaliteitsverschil is zo groot dat je er soms meer vraagtekens van krijgt dan antwoorden:D Dat het niet slim is om voor nod te testen snap ik ook nog wel. Maar zoveel soorten lijntjes dat je er koekoek van wordt, lijkt me ook niet de bedoeling van zo'n test;) (zo vlak voor nod dan he)..... Het is nu wachten op de postbode voor een duidelijk(hoop ik) antwoord.... En hopelijk komt ie snel want na 5 uur mijn plas ophouden moet ik inmiddels wel heeeeel erg nodig:)

14. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Anders plas je nu vast in een potje en bewaar je het :)

Ik heb niet zoveel problemen met kv2v5. Op 4 maart testte ik voor het eerst, was positief. Daarna om de 2 dagen steeds weer getest, en lijntje werd langzaam steeds donkerder.
    Alleen nu een pakje met afwijking. Test van vanmorgen was heel raar, met allemaal lichte en donkere strepen erdoor, en was ineens wat lichter. Zat me toch wel dwars, dus net nog een test gedaan, de andere uit datzelfde doosje, die is wel weer zoals ik hem verwachtte, donkerder dan 2 dagen geleden. Alleen zitten beide streepjes ongeveer 4 mm meer naar links dan bij de andere testen. Er zitten wel eens rare tussen, maar moet zeggen dat het beeld bij mij toch wel heel betrouwbaar is. Zie, dit is mijn serie, die met de rode pijltjes is die rare lichte van vanmorgen, de onderste is van net.

Attached Files:

15. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Ik denkt dat wij nu met zekerheid kunnen zeggen niet zwanger te zijn.....zowel de test van gistermiddag als de test van vanmorgen zijn spierwit. Jammer, maar we weten nu wel eindelijk waar we aan toe zijn. Als de lijntjes op de kv ook maar iets te betekenen hadden, dan waren deze testen ook echt wel positief geweest nu....
    Maar voor mij, geen kv2v5 meer voor en rond nod:D

Bedankt allemaal voor het meelezen en meedenken!!!

Share This Page