Hey meiden! Ben nu 32 weekjes zwanger en alles verloopt prima. Maar, nu ging ik net op de weegschaal staan en weeg nog steeds 65 kilo. Hetzelfde als 3 weken geleden! En dat terwijl ik telkens elke maand 1 kilo ben aangekomen. Is dit niet erg raar? Mijn buik is ook maar een klein beetje gegroeid in die 3 weken tijd, maar voelt wel zwaarder aan. Ik vind het maar vreemd hoor.
als alles verder prima verloopt is er toch niks aan de hand? zolang je beeb het goed doet en de vk tevreden is zou ik me niet teveel op die kilo's pinnen, het is niet verplicht om 1 kilo per maand aan te komen, soms zal het sneller gaan en soms langzamer.
Ja das waar. Ik maak me waarschijnlijk ook wel druk om niks hoor. Ik hoop alleen maar dat het kindje dan wel gegroeid is in de tussentijd. Word er erg onzeker van, na de 20 weken echo krijgen we geen echo meer. We hebben ook geen idee hoe groot/hoe zwaar ons kindje nu is. Ik voel m wel goed bewegen, dus dan zal het wel goed zijn...Ik wacht de volgende afspraak bij de vk maar af...
Ik ben nu bijna 28 weken, en was alleen maar afgevallen, ben nu pas 1 kilo aangekomen.. Woog voor mijn zwangerschap rond de bijna 60 kilo en heb tot en met de controle in december op 54 gezeten, in plaats van dat ik elke maand een kilo aan kwam, ging er bij mij dus steeds 1 af haha! ben nu net bij mijn laatste controle van vorige week 1 kilo aangekomen.. ben benieuwd hoe ik ervoor sta over 2 weken bij mijn volgende controle.. De verloskundige zei tegen mij, zolang de beeb het goed doet en jij je goed voelt, is er niks aan de hand..