Begin t zat te worden :(

Discussie in 'De bevalling' gestart door wwndyy, 5 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    Heey meiden,

Ik heb al vanaf week 34.6 last van voorweeën.
    Heb toen ook 2 dagen int het ziekenhuis gelegen...was al wat week en 1 cm ontsluiting.

Nog steeds loopt het te rommelen en te doen.
    Vandaag wakker geworden met een ontzettend loom gevoel. Misselijk en darmkrampen.
    Ben pas 1 keer naar de wc geweest voor de grote boodschap en net staan kokhalzen.
    Ik wordt t wachten zo beuuuu! Elke keer denk ik okeee nu komt ie hoor...Maar een uur later is dat gevoel weer weg. Ik vertel iedereen dat ik het gevoel heb dat hij nog tot week 42 blijft zitten...! Maar ach als ik het nu al zo beu ben hoe kom ik dan die paar laatste weken door.

Overal lees je verhalen...Hoe het begonnen is e.d. Ik vraag me dan af hoe het bij mij zou beginnen...! Ik heb het dan niet over het slijmverlies de weeën en de slijmprop... Maar de voortekenen...!? Wat zouden die voortekenen allemaal zijn?!

Hoe kwamen jullie de laatste weken door? En wat waren bij jullie de voortekenen?

Groetjes,
    Wendy

2. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    Hier ook eentje die het helemaal zat is.. Het is al dagen aan het rommelen en sinds zaterdagnacht heb ik 2 cm ontsluiting.. En ja hoor, alles gestopt. Hoewel, het rommelt dan, maar niet meer zoals die nacht.. Om gek van te worden! Ik hoop echt dat het snel doorzet.

Succes!

X

3. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi,

Ik heb vandaag echt een dag dat ik denk: ben het zat! Geniet natuurlijk nog van het 2e wondertje, maar het is nu erg zwaar! Heb ook veel voorween, vandaag ook misselijk, voel me niet fit en snel naar wc voor grote boodschap.
    Ben nu 40 weken en 4 dagen dusja, het mag onderhand ook wel :D
    Hoop zo dat die oefenweeen in echte ween overgaan! Ik hoop iedere avond dat het gaat beginnen....dus heb al zin in vanavond ...

4. anja136

anja136 Actief lid

7 jul 2008
    408
    0
    0
    Ik ben nu precies 37 weken. En ben het ook aardig zat.

Baby was met 33 weken al ingedaald, met 34 weken flinke voorweeen gehad en met 35 weken slijmprop verloren.

Ben nu al enkele dagen giga misselijk, niet normaal, vaak grote boodschap doen, rugpijn en sinds vandaag ook weer wat voorweeen. Zit elke keer te wachten tot er wat komt, maar nee hoor.
    Gelukkig mag ik vanaf vandaag thuis bevallen, dat scheelt wel.

Sterkte allemaal

5. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Ik heb het van de een op de andere dag ook gehad. Heb niet veel klachtjes, af en toe wat gerommel, maar word nu wel erg ongeduldig!

6. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik heb wekenlang vrijwel elke nacht een aantal uur voorweeën gehad. Niet regelmatig genoeg om te denken dat het echt begonnen was, wel genoeg om me lekker wakker te houden. En niet om je ontmoedigen, maar mijn baby is blijven zitten tot 41+2......... En toen is ie in notime geboren, ineens kwam er een echte wee, en toen wist ik zeker dat het begonnen was. Niet te vergelijken met het ongemak van voorweeën..... Ik hield mezelf ook maar steeds voor dat er nog nooit eentje was blijven zitten, maar ik begon er wel aan te twijfelen of die van mij ooit uit zichzelf zou komen. Gelukkig wel (hij moest wel even op gang geholpen worden, de vk heeft de vliezen gebroken om de vaart erin te houden). Sterkte met die laatste loodjes!

7. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    nou ben het ook echt ZATTTTTTTTTT.Ik wil nu echt wel bevallen hoor pffff.Ik heb al 2 zoons en nu krijg ik een meid en ik ben zoooooooooo benieuwd naar der.En verder ben ik lichaamlijk ook helemaal brak en geestelijk ook dus ja liever gister dan vandaag

8. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Voorburg
    Het zijn ook echt de momenten dat ik t echt ff niet meer ziet zitten :(
    Iedereen moet dit dan ook ontgelden...! :oops:

Ik ben onwijs moe maar slapen gaat amper...Zodra ik lekker lig wordt de kleine wakker...Ik weer woelen...Zover dat dit kan want me normaal omdraaien gaat niet meer...!
    Zodra ik een te vlugge beweging maak krijg ik enorme steken in mijn lies...wat echt aanhoud...waardoor het lijkt alsof het op slot schiet. Lopen gaat amper...Jah harstikkeee sloom waggelende pinguin! En sexen gaat ook niet meer...als de daad is gedaan onwijze krampen heel de nacht door...Blegh blegh blegh!

Al met al probeer ik er wel van te genieten...als ik op straat loop zul je me ook met een vrolijk gezicht tegen komen...En hoor je me echt positief praten over de zwangerschap. Ik ben dan wel elke keer weer blij als ik thuis ben/kom. Gewoon masker af...Het wordt op de 1 of andere manier niet echt gewaardeerd als je zegt dat je het zat bent! #-o

zo weer ff een af reageer uurtje hahaha :)

9. Wendy333

Wendy333 Lid

3 feb 2009
    25
    0
    0
    Hoi,

Pfff.... erg hé, meiden. Wachten wachten wachten.
    Ik heb het gevoel dat ik gewoon mn tijd moet uitzitten. Gelukkig zit ik niet in de bak voor 10 jaar, want volgens mij moet dat hetzelfde voelen, haha!

Ik moet helemaal niet klagen want ik ben "pas" 35 weken, maar bij ieder pijntje / krampje / steekje denk je dat je een signaal krijgt van je lijf.

En wat jij doet Wendy, buiten een vrolijk gezicht opzetten, zelfs dat kan ik niet meer. Ik loop gewoon de hele tijd te mopperen. Bah, ga bijna een hekel aan mezelf krijgen...

10. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Voorburg
    Ik vind dat zo erg! Dat je eigen lichaam nu in handen is van je kleintje. Ik vind het tof en leuk en ben echt wel blij met mijn zwangerschap. Maar dat ik mijn eigen lichaam nu tijdelijk even niet ken vind ik toch het ergste zwangerschapskwaal! Het is nu wachten op wat de kleine wil.
    Vandaag bij de VK geweest. Die heeft aan me buik gevoeld. Ik vertelde haar dat ik slecht slaap en het zat begint te worden...Ze vertelde natuurlijk zoals iedereen zegt...Laatste loodjes zijn altijd het zwaarst. Nadat ze aan me buik heeft gevoeld gingen we een afpsraak maken voor volgende week... Ze rekent er niet op dat ik nog een keertje kom...! Zou ze gelijk hebben? Ik hoop het!

11. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Voorburg
    Ik vind dat zo erg! Dat je eigen lichaam nu in handen is van je kleintje. Ik vind het tof en leuk en ben echt wel blij met mijn zwangerschap. Maar dat ik mijn eigen lichaam nu tijdelijk even niet ken vind ik toch het ergste zwangerschapskwaal! Het is nu wachten op wat de kleine wil.
    Vandaag bij de VK geweest. Die heeft aan me buik gevoeld. Ik vertelde haar dat ik slecht slaap en het zat begint te worden...Ze vertelde natuurlijk zoals iedereen zegt...Laatste loodjes zijn altijd het zwaarst. Nadat ze aan me buik heeft gevoeld gingen we een afpsraak maken voor volgende week... Ze rekent er niet op dat ik nog een keertje kom...! Zou ze gelijk hebben? Ik hoop het!

12. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik ben nu 37 halve week zwanger en denk elke morgen als ik weer wakker wordt! Yes weer een dag voorbij.. De eerste 3 weken van mn verlof heb ik thuis heerlijk genoten en nu begin ik het gewoon zat te worden!!

Proberen jullie ook allemaal die "wonder"middeltjes ha ha.. Ik ga zo maar is naar de winkel voor een paar flessen bitter lemon....

Gisteren bij de vk geweest. Die was tevreden. Kindje lag helemaal ingedaald en is echt een groot kind!! Dus misschien heb ik wel de kans dat het iets eerder geboren wordt... Zou wel super zijn.. Ik hoop het zo weer...
    Had nooit gedacht dat je laatste loodjes zo zwaar zijn, maar tis toch wel waar. :D

xxx

13. Wendy333

Wendy333 Lid

3 feb 2009
    25
    0
    0
    Ik las net op internet over shiatsu massage. Zou de bevalling op kunnen wekken? Heb al gezocht naar zo'n masseur, maar wij wonen nogal landelijk en hier in de buurt is niets te vinden, grrr....
    Wie weet hebben jullie er wat aan?!

14. Fairy01

Fairy01 Lid

1 feb 2009
    30
    0
    0
    Hallo Dames,

Hier ook, ben het zooo zat. Had het niet verwacht dat ik het zo snel zat zou worden, maar loop ook al sinds 35 weken met voorweeen. Morgen 37 weken zwanger, aan de ene kant hoop ik dit weekend aan de andere kant is het beter als kleintje nog even blijft zitten.

Ik slaap s'nachts ook niet meer van de voorweeen en harde buiken, maar ik voel dat het nog niets is. Ik heb trouwens van mijn Gyn wel temazepam gekregen tegen het slechte slapen.

Voor de dames die al mogen (na 37) sex miss een ideetje om te proberen?!?? ;)

15. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Voorburg
    ananas eet ik me kapot aan hahaha maar het schijnt dat je het hart moet eten :)
    Bitter lemon hou ik echt niet van!
    Nu een massage...zie ik echt niet zitten...maar bedankt voor de tip ;)
    Nu sexen....gister geprobeerd...Maar gaat niet meer...me hoofd staat er niet naar...en kindje zit er letterlijk tussen...Begint te trappen en te doen zodra ik maar even opgewonden raak :(

Wordt er helemaal zat van bleghhh! Slapen overdag doe ik niet...anders slaap ik savonds niet maar ach wat ben ik moeee!

16. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Hier ook nog één. Ben vandaag 1 dag overtijd en ben het zo zat!!!! Al een dikke week met voorweeen etc, maar nog geen baby te bekennen. Lig de halve nacht wakker en overdag slapen ga ik niet doen, want dan duren mijn nachten nog veel langer. Ben er zo klaar mee! Ik wil NU mijn baby in mijn armen houden.....

Begin me ook behoorlijk te vervelen.....Morgen volle maan.....hopelijk komt het dan.

Jille

17. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Hier ook een, heb echt een baaldag! Ik moet nog 2 weken officieel, hoop dat ook niet dat het nog 2 weken langer kan duren, maargoed.....je hebt er niets over te zeggen, haha

18. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    hier ook al zo zat er van. vandaag nog precies een week en het rommelt al een aantal dagen 's nachts heel erg, maar nog geen slijmprop verloren of vliezen gebroken oid. Ik ben het zoooooooooooooooooo zat!!! kan me niet meer normaal omdraaien in bed, maar mn heupen beginnen na een tijdje zo'n pijn te doen! en slaap ook gewoon echt niet meer! 2 uurtjes max. Ik ga nu gewoon liggen wanneer ik moe ben en slaap vooral overdag veel. maakt me niet zo veel uit dat mn ritme naar de maan is want met een baby gebeurd dat toch wel de eerste weken. Ik voel me zo'n olifant!!! ook voel ik me zo bekeken. Hebben jullie ook nu dat je bijv. in de supermarkt het gevoel hebt dat iedereen naar je staart zo van: jeetje die is dik!! haha echt erg!
    k wil ook gewoon heel graag mijn kleine wondertje in mn armen houden nu!!!!

19. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Yup, hier is het punt ook bereikt. Ik ben het ZAT!! Ik weet het, ik moet genieten, zeker omdat het mijn allerlaatste zwangerschap is, maar ik ben d'r klaar mee. Wil m'n lijf terug.

Ik ben net een aangespoelde potvis, hou sinds gister (!) ineens op de valreep nog ontzettend veel vocht vast, mijn rug is echt killing, slapen is een drama, ik heb een kort lontje en kan m'n kont amper keren wat dus z'n weerslag heeft op mijn dochters, mijn huis ziet er in twee dagen uit alsof er een bom is ontploft en mijn man wordt er ook niet beter op, want die slaapt door al het gekreun en gedraai net zo slecht als ik.

Nog acht nachtjes slapen, als het goed is. Dan word ik ingeleid. Het is mogelijk dat het een dag, of een paar daagjes langer duurt. Dit zou dan zijn omdat per ongeluk alle verloskamers vol liggen, of als blijkt dat het kindje een groeiachterstand heeft. Beide scenario's zijn niet te verwachten, maar ik moet er toch rekening mee houden dat die acht nachtjes er ook negen, of tien, of elf kunnen worden. Maar dat hoop ik toch niet zeg........ Want ik ben d'r echt klaar mee!

20. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Vandaag mijn slijmprop eindelijk verloren na weken voorweeen. Nu heb ik sinds vannacht al pittigere krampen, maar nog wel prima uit te houden en niet echt regelmaat. Ik hoop zo dat het vannacht begint....ben het zo zat en wil gewoon bevallen nu.

We wachten maar af....

Jille

Deel Deze Pagina