Hi Ladies, Werd vandaag weer flink geconfronteerd met mijn miskraam!!!!! Ik krijg een rekening toegestuurd van mijn bezoek aan het ziekenhuis (spoedpost) toen mijn MK werd geconstateerd!!!!!!!!!!!! Ik zou vandaag 14 wkn en 2 dgn zijn !!!!!!!!! Ennnnn bedankt! Ik kan wel janken van ellende. Ik vind het niet erg om te betalen maarre dit valt op dit moment ff zwaar... Sorry hoor maar moest het ff kwijt !! Greetz Silla
Gooi het er maar uit hoor! Vervelend hè, die onverwachte momenten dat je even met de harde werkelijkheid geconfronteerd wordt...
Thanks lieverd!!! IK heb het er nu zo moeilijk mee!!! Ik ben zo boos op alles en nog wat... WAAROM !!! Ik had nu lekker bezig kunnen zijn met babykamers e.d. Pffffffffffffff ik ben zo boos, verdrietig en teleurgesteld dat ik het niet eens in woorden uit kan brengen. En nu ben ik zo bang dat ik eind van deze maand ook nog niet eens zwanger ben...NU wil ik het noooooooooooooog meer dan voorheen.... Ik wordt gek van mezelf!!!!!!!!!!
Ja, wil jij ook graag weer zwanger zijn? Ik bespeur dat bij mezelf eigenlijk ook, al ben ik pas afgelopen dinsdag gecurreteerd. Pfff, dat worden drama-weken, hopend op een zwangerschap. Ik vind het ook oneerlijk, had nu een buikje moeten krijgen, een kindje moeten voelen schoppen, klussen in het kamertje... We wisten nog niet of we er direct weer voor wilden gaan. Net zat ik in de auto te balen van de hele situatie, rij ik zo langs een ooievaar. Heb dus meteen tegen manlief gezegd dat we er 'blijkbaar' weer direct voor moeten gaan!!! Succes en morgen weer een betere dag dan vandaag
Ik had de drang alweer na 4wkn na de MK maar het wordt met de dag erger, nu ik ervan geproeft heb om zwanger te zijn...... Volgens mij is het helemaal niet gek dat je dat gevoel ook hebt ondanks dat het voor jou nog vers is. Eerst wilde ik noooit meer zwanger worden maar daar kwam ik snel weer van terug. Ik was toen ik zwanger was best ziek (voorhoofdholte - en ooronststeking) maar ik voelde me alsof ik de hele wereld aan kon, ik beschreef het soms als een "Sond of Music" gevoel. Ik stond boven op een heuvel met de wind en zon in mijn gezicht en alles was heerlijk, totdat ik (d.m.v. de MK) van "de heuvel" af werd geduwd.... Nu wil ik het meer dan ooit, zit nu gewoon jankend achter de PC van ellende... Maar goed ooit komt onze dag weer... Liefs Silla
Och meis, jouw tijd komt ook heus wel. ik snap je verdriet en tranen wel hoor, maar je moet wel vertrouwen hebben in de toekomst. Helaas kun je niet in de toekomst kijken en die onzekerheid is echt naar. Ik weet natuurlijk al wel 4 weken dat het kindje niet meer leeft. de eerste weken wilde ik ook even nog niet zo veel weten van zwanger worden, maar nu ik eigenlijk amper vloei sinds de curretage wil ik eigenlijk direct wel weer. Vrees alleen wel voor de spanning van het afwachten, de teleurstelling dat het weer een maand niks blijkt te zijn of de stress of het goed gaat met de zwangerschap. Maar ik probeer maar niet teveel vooruit te kijken. Die gedachtes zijn te moeilijk. Laat de tranen even lekker gaan (is af en toe nodig) en probeer daarna even positief naar de toekomst te kijken. Voor je het weet heb je weer een positieve test in je handen ( ik duim voor je!!) Sterkte voor nu Silla....
Thanks Mummy, Ik doe mijn best om positief te blijven al kost het me veel moeite... En wat de spanning betreft, ik hoop dat het jou wat beter af gaat als bij mij...Sterkte in elk geval, het komt idd goed!! Ik duim voor ons alle twee... Dikke knuf Silla
Silla, wat vervelend van het ZH. Ik had een soortgelijke situatie. Ik had me aangemeld bij "wij jonge ouders" en kreeg vlak na de MK het 1e blad binnen, terwijl ik ze een mail had gestuurd met de vraag niks meer te sturen ivm de MK. Dat was zo pijnlijk. Verder herken ik je/jullie gevoelens heel goed. Ik wil ook niks liever dan weer zwanger zijn, maar van de andere kant beangstigd het mij wel. En idd je kunt niet in de toekomst kijken, maar wat zou ik dat af en toe graag willen. Als ik nu al zou weten dat ik nooit kinderen zal gaan krijgen, dan kan ik me verder verdriet besparen en "gewoon" verder gaan met leven. Maar ik begrijp ook wel dat dat niet kan. Sterkte ermee, liefs Hope PS: Silla, welke pendelsite heb jij gekeken?
Oh je meis idd, dat had ik overigens ook met de catalogus van Babydump, ik had deze aangevraagd en een paar dagen na de MK kreeg ik deze binnen (was teleurstellend klein boekje) maar zaten leuke babysokjes bij...dat was ook ff zwaar maar dat kon ik nog wel behappen maar dit, na ong. 7 weken is balen!!!! Er is op het forum "Zwanger worden" in link geplaatst van mijnpoppetjesite ofzo.... Het duurde niet zo lang voordat je een reactie krijgt je moet alleen ff de site in de gate houden, je krijgt geen mail ofzo... Hope, ik hoop dat je snel ongi wordt, om de dag klussen en er gewoon voor gaan. Zwanger worden brengt volgens mij wat angst gevoelens met zich mee maar ik hoop voor ons allen dat een MK ons bespaard zal blijven bij een nieuwe zwangerschap! Liefs Silla
hoi dames ook ik hier een ervaring ik kreeg maandagmiddag een inwendige echo om te kijken of alles schoon was.. maar ik wist de weg niet dus vroeg dat aan een ponskaart dame .. ik zei weet u waar de afdeling echoscopie is??? toen zei ze ooo een echo van de baby???!!!! ok dat weten we dan ook weer dacht ik... op zich had ik wel goed nieuw dat alles schoon was enz.. maar toch.. je voelt je toch klein op dat moment
ja lekker he, Heb er ook zo een, moest bloed laten prikken maar was niet goed ingevuld dus terug naar poli gyn met briefje. Oh is dat voor nieuw zwangere slik....nee miskraam weer slik.. de hele wachtkamer met dikke buikjes heeft het vast gehoord oh zei die muts dat is hetzelfde (ze bedoelde waar bloed voor geprikt moest worden en kruisjes gezet werden op het formulier) stond ik daar had wel door de grond kunnen zakken, hetzelfde ook bedankt een nare ervaring erbij op mijn lijstje moest het ff kwijt
goh, wat zijn sommige mensen tactisch... Een collega van werk begon (niksvermoedend) op mijn tweede werkdag na de curretage zijn pleidooi waarom mensen op deze nare wereld geen kinderen moeten krijgen. Normaal kan ik het wel hebben, het is een vreemde vent, maar die dag... Ben direct weer vedre gegaan met mijn werkzaamheden, kon dit ff niet hebben.