Dag dames, Ik weet net dat ik zwanger ben...maar heb echt nergens last van....moet ik me zorgen maken? Ik haal me nu echt van alles in het hoofd...buitenbaarmoeder zwangerschap etc etc. Ben zo bang
Heej meid, Als eerste, gefeliciteerd met je zwangerschap! Niet iedereen is hetzelfde. De een heeft wel last van kwaaltjes, en dan ander (nog) niet. Kan allemaal nog komen. Dus maak je geen zorgen, geniet lekker van je zwangerschap Liefss
Kijk eens verder op dit forum, hier zijn al meerdere onderwerpen over geweest. Gefeliciteerd by the way!
zelf heb ik geen idee hoe ver ik ben...ben 21 augustus voor het laatst ongi geweest...dussss geen idee vandaar ook onzeker snappie
Maak je niet druk. Ik heb mezelf best gek gemaakt met die stomme kwaaltjes die er dan wel en dan niet waren. Nu voel ik elke dag de beeb en nog maak ik me zorgen. Als het zo moet zijn, dan komt het wel goed en anders helaas niet. Klinkt misschien hard, maar zo kan ik het een beetje voor mezelf relativeren. Kwaaltjes zeggen overigens helemaal niks hoor! Een collega van mij is bevallen van een gezond kind zonder 1 enkel kwaaltje. Mijn moeder heeft er ook nooit last van gehad!
Hey Je bent 1 van de gelukkige die nergen last van hebben, geweldig toch! Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook nergens last van en was er een beetje vanuit gegaan( heel dom) dat zal deze keer ook wel weer zo zijn... Helaas niks is minder waar, ben dag en nacht misselijk, en duizelig door een lage bloeddruk.. Zo zie je dat elke zwangerschap helemaal anders kan zijn... Begrijp je onzekerheid wel heel goed, maar laat je medisch adviseren voordat je je energie verkeerd gebruikt om te piekeren...... Geniet ervan de tijd gaat veel te snel... Catheleine
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier nog zo'n geluksvogel Ik ben nu bijna 34 weken zwanger en tot nu bijna geen kwaaltjes gehad. Morgen heb ik mijn laatste werkdag voor m'n verlof en ik heb me nog geen 1 keer ziek gemeld. Ik ben niet misselijk geweest, geen rugklachten of iets anders. In het begin maakt 't je idd onzeker, het enige bewijs van zwangerschap is alleen maar een test-staafje. Maar laat je niet gek maken en geniet er lekker van! Mijn 1e zwangerschap verliep ook zo goed, bij m'n 2e zwangerschap had ik wat meer kwaaltjes, maar die eindigde helaas na 10 weken Zo zie je maar dat het echt niets zegt! Geniet er gewoon van! Groetjes, Diana
Gefeliciteerd! En niet te hard klagen straks ben je me misselijk, nog 8 maanden lang Relax, 't zit er. Echt.
was niet me bedoeling je onzeker te maken sorry daarvoor ik hoop voor je dat je nergens last van houdt maar het kan opeens veranderen eet goed en zorg goed voor jezelf dat scheeld al een boel en natuurlijk alsnog van harte gefeliciteerd
Bedank iedereen voor het antwoorden..erg lief van jullie allemaal. Ik denk dat ik maar eens langs de huisarts moet gaan om te laten adviseren, want ik word er echt letterlijk gek van.... Maar goed, geduld hebben denk ik XXXX Sara