Ja grappig he en inderdaad soms ook weer niet goed hihi. Nou ben ook benieuwd voor jullie! En ze kunnen inderdaad veel tegenwoordig dus geef de moed niet op maar snap dat je er soms even beetje doorheen zit. Maar gelukkig kun je op dit forum alles kwijt! Kan soms beetje opluchting geven! Nou meid duim voor je!
Ja erg fijn dit forum. Zo lees je ook hoe het bij andere meiden gaat. En het lucht idd op ! Ik zal ook voor jullie duimen en hopen op goede uitslagen!
Hier vandaag echo gehad en deze zag er goed uit. Morgen 1e afspraak gyn en vind t erg spannend! Ook ik ben verpleegkundige trouwens
Bij mijn vriend is in september erg slecht zaad geconstateerd, weinig tot helemaal geen bewegelijke cellen. 2 weken geleden vragenformulieren teruggestuurd en nu afwachten op een afspraak... Duurt me allemaal veel te lang... maar dat vinden de meesten wel denk ik. Ik ben ook vpk trouwens haha
Haha wat een verpleegkundigen allemaal. Waarvoor afd. werken jullie? Ik op de neonatologie en kinderafdeling van een streek ziekenhuis. Hier weer terug vd gyn. Het was een fijn gesprek. Moet zeggen dat ik t wel echt heftig vond dat je nu praat over je onvervulde kinderwens met een gyn. Fijn, maar ook, tsjaaaa weet niet zo goed hoe ik t uit moet leggen...... Ml gaat morgen of dinsdag zijn aandeel inleveren en krijgt dan een belafspraak. Ik moet afwachten of ik ongi ga worden, zo niet primolut en dan dag 3,21en 28 lab laten prikken. Ook word onderzoek (lab)naar de miskramen ingezet en als we willen chromosomen onderzoek. Dan over ongeveer 5 weken weer terug voor alle uitslagen. Echo was iig goed, uitstrijkje is vandaag gedaan en inwendig onderzoek. Pfff wat een dag, nu even lekker op de bank.
Grappig allemaal vpk hier zou het aan ons beroep liggen dat het bij ons niet helemaal van zelfsprekend gaat haha. Ik werk als psychische vpk op een woonvorm. Maar Lasas spannend allemaal weer zeg. En dat wachten blijft een ellende.. altijd zenuwslopend. Ga maar lekker met je beentjes omhoog en ff lekker chillen.
Die nachtdiensten zijn hoe dan ook niet goed voor je, gaf de gyn vandaag weer aan. T helpt niet mee zeg maar......
Dat is idd wel opvallend dat er zoveel vpk zijn haha! De nachtdiensten zijn erg slecht.. maar ja het hoort bij ons beroep helaas. Ik werk op een revalidatiecentrum als vpk. En het wachten blijft zenuwslopend pff. We wachten maar weer af
Hier trouwens iemand ervaringen met inzetten van chromosomen onderzoek?? Het is bij ons nu 2 keer misgegaan voor de 7 weken. Ik word getest op o.a. Stolling en schildklier. Nu gaf de arts ook aan dat ze chromosomen onderzoek mag aanbieden, we hebben t formulier mee, maar vind best heftig. Het onderzoek moet bij ons allebei (uitgebreid lab) en duurt minimaal 3 maanden. Wij gaan nog steeds beetje uit van domme pech namelijk, naïef??
Inderdaad wel toevallig al die verpleegkundigen.. Maar ik doe niet mee, want heb gewoon een kantoorbaan, hihi Net bij zkh geweest voor follikelmeting. Deze was al 19mm! Dus maandag IUI. Spannend!!!
Tnx Lasas en Lon24. Ik begin al flink zenuwachtig te worden.. nu maar hopen dat ml morgen niet te zenuwachtig is om z'n potje te vullen Hopelijk geeft het bloedprikken aan dat je een goede eisprong hebt Lon24 En Lasas al weer een beetje bijgekomen van je bezoek aan de gyn?
Kan me idd voorstellen dat je zenuwachtig bent! Heel veel succes! Ik hoop ook dat mn bloed een goede eisprong aan geeft. Hebben jullie ook wel eens progesteron moeten laten prikken na je eisprong? Ik ben er best veel mee bezig, vind het wel vervelend. Veel dromen over zwangerschap enz. Jullie dit ook wel eens?
Hoi meiden! Mrsm, hoe is je iui gegaan? Lon24, deze maand voor eerst progesteron laten prikken, zat op t randje. Nu volgende cyclus alle hormonen door hele cyclus meten en daarna ip start met hormonen. Lastig dat je er zoveel mee bezig bent, maar herkenbaar, hier alleen maar dromen over afspraken gyn, labwaardes etc. Weinig aan te doen, leuke dingen plannen Hier vandaag nog met gyn gesproken, lastige situatie, mijn progesteron geeft geen goede eisprong, aldus gyn. Kans op (goede) zwangerschap is daarmee klein, ik voel me alleen nu zoals ik me ook bij miskramen voelde en heb dus idee dat het best eens raak zou kunnen zijn. Woensdag/donderdag kan ik testen... Gyn zei dat er grote kans is dat alsik zwanger ben het een miskraam kan worden vanwege geen goede eisprong en dus geen goede start, pffff Ip wil zij dat ik test en bij negatieve test primolut gebruik. Ik wil t een kans geven tot as zaterdag, maar wil geen miskramen meer meemaken. What to do?? Beslissing die ik niet nemen kan. Ik wacht dus af en hoop dat mijn lichaam het oplost! Morgen trouwens uitslag manlief, die ook lichtelijk zenuwachtig begint te worden....
Nou, de IUI was een fluitje van een cent. Maar nu komt het lastige deel.... Wachten wachten en nog eens wachten. 28 jan bloedprikken om te kijken of het raak is Lon24, ik heb inderdaad wel een progesteron moeten laten prikken om te kijken of er een eisprong was geweest. Dat was bij mij gelukkig well goed. Jeetje Lasas, wat een vervelende situatie. Ik duim voor je dat het raak is én blijft zitten! Ik blijf in wonderen blijven geloven
Vandaag telefoon gehad van het umcg, vrijdag hebben we de intake al om 14.30 Uur. Er waren geen wachtlijsten op het moment vandaar dat ze zelf belde om te vragen of we op zo'n korte termijn al wel konden! Spannend maar ik verheug me er op! __________________
Meiden, zal het???? Zaadpnderzoek was prima, gelukkig! Gyn gaf aan dat ik vandaag en vrijdag kon testen en dan afspraak kon inplannen bij positieve test.