Begin traject fertiliteitsbehandeling..

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Katty6, Dec 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lon24

Lon24 Bekend lid

Jan 8, 2014
    668
    0
    16
    Ik zie hem ook! Idd morgen nog keer testen! Maar volgens mij is ie duidelijk te zien. Super!

2. Mrsm

Mrsm Lid

Nov 18, 2012
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wauw Lasas, dit is duidelijk hoor! Ik duim ook heel hard mee. Hopelijk worden ze steeds donkerder en heeft de gyn ongelijk dat het een miskraam zou worden

Duim duim duim duim duim......

3. Meliszy

Meliszy Actief lid

Dec 30, 2012
    454
    0
    16
    Female
    Verpleegkundige kraamafdeling
    provincie groningen
    Van harte gefeliciteerd LASAS!! Ik zal voor je duimen dat alles gewoon goed mag blijven gaan!

Even een update van mijn kant dames.
    Vorige week vrijdag (17-01) Intakegesprek gehad in het UMCG.
    Ik heb 3! inwendige onderzoeken gehad, niet erg fijn. Eerst met een speculum, toen heeft ze nog aan mijn baarmoeder en eierstokken gevoeld en toen nog een inwendige echo gemaakt. Had dit ook nog nooit gehad, zelfs nog nooit bij een gyn geweest.
    Maar alles zag er bij mij tip top in orde uit, GELUKKIG. Dat was wel een hele opluchting hoor.
    Ze heeft mijn vriend nog onderzocht en we moesten ook even gaan bloedprikken.
    Ze wou toch graag een cyclusanalyse doen bij mij om alles goed in beeld te brengen gedurende mijn cyclus.
    Dus ik moest bellen als ik ongesteld werd om een afspraak te maken voor dag 3 of 4.
    Ik werd de volgende dag ongesteld en toen was het dus zaterdag en kon ik niet bellen dus maandag direct maar gebeld en dinsdag kon ik terecht voor de eerste inwendige echo voor de cyclusanalyse.
    Jeetje mina wat deed dit pijn! Het inbrengen wou amper, maar gelukkig is het allemaal wel gelukt, kon daarna alleen amper zitten omdat ik last had van mijn doos :p Heerlijk ook zo'n echo tijdens je menstruatie:cool: Maar ook nu zag alles er weer goed uit gelukkig.

Mijn vriend heeft die ochtend zijn zwemmers ook ingeleverd.
    De arts vertelde dat ongeveer met 5 weken ze alle uitslagen hebben en ze het dan multidisciplinair gaan bespreken en dat ze dan een afspraak met ons maakt om de uitslagen door te nemen en om ons het behandelplan te vertellen.
    Ik vind het echter niet zo heel spannend wat de uitkomst is want als het weer net zo'n zaaduitslag als de vorige keer is dan wordt het sowieso ICSI en ik ga er van uit dat dit dan in eigen cyclus gebeurd (tenzij er ineens rare dingen gebeuren tijdens mijn cyclusanalyse natuurlijk)

Ben wel heel erg benieuwd wanneer we van start kunnen als het behandelplan er is. Zou dat direct kunnen of duurt dat nog een aantal maanden? Ik vind dit ook allemaal wel erg snel gaan namelijk. Ze belde ons dinsdags op dat we vrijdags konden komen en dat er op het moment geen wachtlijsten waren. Maargoed, we zullen zien

4. Bel85

Bel85 Actief lid

Sep 30, 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend meliszy! Hoop dat je snel positief nieuws hebt.
    En Lasas hoe is het bij jou???

Mijn update: afgelopen maandag begonnen met provera om mijn menstruatie op te wekken dan verwacht ik maandag mijn menstruatie te krijgen dan dag 3 beginnen met clomid en dag 12 naar de gyn. Spannend dus weer. Hopelijk werkt dit snel ;)
    Mensen ervaring met dit traject en duurde het lang voordat je positief testte?

Iedereen weer succs

5. Lon24

Lon24 Bekend lid

Jan 8, 2014
    668
    0
    16
    Spannend hoor! Ben benieuwd hoe snel het bij je gaat werken. Je begint met 50mg clomid denk ik?
    Ik heb nu 50 en 100mg gehad, maar bij mij heeft het nog niet veel gedaan. Had bij 100mg wel 2 mooie follikels alleen toen een hele vroege eisprong gehad op dag 9 a 10. Helaas was deze eisprong ook niet goed (lage progesteron waarde van 4). Moet nu wachten op mn menstruatie en dan naar de gyn voor uitgangsecho. Daarna weer beginnen met clomid verwacht ik.

6. Bel85

Bel85 Actief lid

Sep 30, 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe is het nu mét je? Ik heb mijn eerste ronde clomid 50 erop zitten maar omdat het weinig doet maandag terug en waarschijnlijk over pp 100.
    Eerst waarschijnlijk weer aan de provera pfff daar had ik echt bijwerkingen van.
    Ik voel me door alles ook wat verdoofd. Week interesseert me weinig. Voel me futloos. Nog meer mensen die dit kennen?
    Iedereen success

7. Lon24

Lon24 Bekend lid

Jan 8, 2014
    668
    0
    16
    Hoi meiden!
    Hoe is het met jullie. Ik ben een tijdje hier niet meer geweest.
    Eind januari begonnen met clomid 100mg. Tnt nog geen mooie follikels. Zondag geweest, toen 3 van 10mm en bms van 3a 4 mm. Morgenvroeg moet ik weer heen (dan zit ik op dag 14), hopen dat ze toch wel een stuk zijn gegroeid!

Share This Page