begin van 1e en 2e bevalling tzelfde??

Discussion in 'De bevalling' started by ano, Aug 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tauret

Tauret Actief lid

Sep 19, 2011
    231
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hier twee totaal verschillende bevallingen. Mijn eerste bevalling begon met weeen. Vanaf het moment dat de weeen begonnen werd ik misselijk. Uiteindelijk heeft de bevalling 36 uur geduurd omdat mijn ontsluiting niet vorderde. Mijn vruchtwater werd pas vlak voor de daadwerkelijke bevalling gebroken door de gyn. (ik lag inmiddels in het ziekenhuis omdat het te lang duurde).
    Mijn tweede bevalling begon met het verliezen van vruchtwater, echter nog geen weeen. Die kwamen pas 24 uur later. De tweede bevalling was erg makkelijk. Vanaf het moment dat de weeen begonnen heeft het 2 uurtjes in totaal geduurd.

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ja, mijn beide bevallingen begonnen met het spontaan breken van de vliezen. De eerste werd 10,5 uur daarna geboren en de 2e binnen 3,5 uur na het breken van mijn vliezen.

3. juffie29

juffie29 Actief lid

Apr 10, 2009
    280
    0
    16
    Nee.

De eerste bevalling begon met een schop van mijn dochter en plons. De vliezen waren gebroken. De dag voor de bevalling heb ik bijna alleen maar geslapen.

De 2e bevalling begon met lichte weeen die na een uurtje steeds heftiger werden. De dag ervoor nog in het ziekenhuis geweest, volgens de vlos zou ik absoluut niet gaan bevallen dat weekend;)

Het begon beide wel rond dezelfde tijd, rond 4 uur 's-nachts.

Share This Page