begin van bevalling????

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door zwangeremuts, 23 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangeremuts

11 dec 2010
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    beste verloskundige..

Ben nu 40 weken en 1 dag zwanger.
    En had gisteravond heel drukkend gevoel op me schaamstreek.
    En al zwaar gevoel dat ik moest plassen!
    alleen het plassen lukte niet,dus moest echt persen om het eruit te krijgen,en daardoor kreeg ik steken bij me schaamstreek.
    later ben ik gaan slapen met hele tijd zeurdend gevoel in me onderbuik.
    Vanochtend werd ik wakker,en had gevoel dat ik in me broek plaste,ik rende naar de wc,en me ondergoed was al nat.
    Dit was geen vruchtwater,want het blijft niet lopen,dus denk gewoon urine.
    Maar nu lag er ook hele dikke klodder wit slijm in ondergoed.
    En nu verlies ik de hele dag heel veel slijm,en steeds als ik wat doe,voel ik ineens wat lopen en denk ik,dat ik urine verlies.
    Probeerde het voor de zekerheid al op te vangen,alleen dat lukte niet,dus denk idd gewoon urine dan.
    Maar is dit nu een teken dat de bevalling begint??? zo niet,wat kan dit anders zijn??? alvast heel erg bedankt! en sorry voor me lange verhaal..

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi zwangere muts,

ben je nog steeds zwanger?!! Wat je hebt gevoeld en gezien kan inderdaad duiden op het begin van de bevalling, maar het kan ook puur en alleen voorbereiding van je baarmoeder zijn. De baarmoedermond zal een beetje gaan verstrijken zo op het laatst en daar kun je slijm en zelfs wat bloed van verliezen. Is normaal. Soms heb je er ook krampjes bij onder in je buik, maar die kun je ook krijgen door bv die inspanning van het plassen bij jou. Dus het kan alle kanten op.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina