Aangezien je gezien je termijn in het ziekenhuis moet bevallen zou ik als de wiederweerga je vk bellen.
ik ben de nacht redelijk doorgekomen, weinig geslapen weer afscheiding met bloed (heb daardvoor gebeld maar omdat het weinig bloed is, denken ze gewoon een deel van de slijmprop en vinden ze dat niet alarmerend) daarnaveel harde buiken die door na me rug trekte, toen ben ik lang gaan douchen en trok het weg nu ben ik weer wakker geworden met dat ongesteldheidsgevoel ik ga dus zo gewoon weer bellen, als ze me echt niet willen laten komen, rij ik desnoods door naar een spoedeisende hulp van een ziekenhuis ik word er gek van! het rommelt nu al dus sinds gisteren nacht 04:00 maar er zijn uren bij dat ik geen pijn heb of uren waarbij het heel licht aanwezig is. ik kan nou niet zeggen dat ik weeeen heb, maarja er is wel iets aan de hand. nou ja ik ga nu me dochtertje aankleden en me man wakker maken want als ik mag komen dan kunnen we gelijk gaan ik zal straks even laten weten hoe het is gegaan
nou daar ben ik weer geen verandering.. nog steeds 2 cm ontsluiting (en van voor wat meer) en de baarmoedermond staat ook nog een beetje ook getest op een blaasonsteking maar dat was ook negatief het bloed met slijm is waarschijnlijk de slijmprop die weer aangroeit maar er uit valt omdat er wat ontsluiting is nu moet ik dus weer bellen zodra ik pijn krijg en vooral als het niet overgaat binnen 1 uur en juist dat is nu frustrerend aangezien ik vannacht 3 uur pijn had en in princiepe had moeten bellen maar gelukkig dat ik dat toen niet gedaan heb omdat het vals alarm is ik weet nu gewoon niet meer wanneer het serieus is veder heb ik 2 slaaptabletten gekregen omdat ik haast niet meer slaap ik vraag me af hoelang dit nog gaat duren, ik weet dat het voor de baby beter is om nog te blijven zitten maar ik ben helemaal op! ik ga nu even slapen