wie heeft er net zoals mij ook last van verhoogde witte bloedlichaampjes in de urine, en wat betekende dit bij jullie?
Verhoogde witte bloedlichaampjes staat toch voor een ontsteking! Iig in je bloed wel... Heb je dat ergens?
Kan zijn van een blaasontsteking of van evt afscheiding wat per ongeluk mee in het potje is gekomen met plassen. Weet niet wat je andere waardes waren?
Ik.. Heb gisteren urine ingeleverd bij de h.a. ivm continue harde buiken die niet minder werden terwijl ik het wel rustiger aan doe. Er zaten geen bacteriën in het bloed maar wel leukocyten. Ze hebben nu de urine op kweek gezet en daar krijg ik vrijdag de uitslag van. Ik hoop stiekem dat blijkt dat het toch een blaasontsteking is en dat ik daar een kuurtje voor krijg en dat de harde buiken dan veel minder worden... Wordt er bij jou nog verder naar gekeken???
hey sorry voor mijn late antwoord verder was mijn urine schoon en konden ze ook niet zeggen dat ik een urineweginfectie heb, er is dus schijnbaar wel wat aan het broeden van binnen, nu moet ik 3 liter op een dag drinken en aan de vitamine c om mijn zuurtegraad omhoog te gooien. en dat kon ook de reden zijn dat ik zoveel last heb van harde buiken die af en toe om de 5 min komen. dus moet het goed in de gaten houden. zowiezo moet ik nu elke week bij de vk komen voor controle vanwege mijn bloeddruk dus ben benieuwd volgende week want ik heb verder geen gevoel of pijn dat het een blaasontsteking kan zijn
Naadje, neem naast de vitamine C ook cranberry sap. Dat maakt je blaas minder aantrekkelijk voor bacteriën.