Ik word zonder wekker (en herrie van bouwvakkers) zelden voor 8.30 uur wakker. Ik ben echt een avondmens. Maar doordeweeks sta ik om 7.45u met moeite op en slaapwandel naar de douche. Man ontbijt intussen met de kinderen en maakt de schooltassen klaar. Ik schiet een badjas aan en om 8.00 help ik de kinderen met tanden poetsen en haren kammen. Man fietst om 8.15 u met ze naar school. Dan ga ik aankleden, ontbijten, rustig koffie drinken. Rond 9.30u ga ik aan het werk (ben zelfstandige) tot 13.45 uur. Als mijn man de ochtend niet kan doen met de kinderen sta ik om 7.10u op. Mijn dochter is altijd voor 07.00u wakker en gaat beneden op de iPad spelen. Mijn zoon is net zo'n slaapkop als ik en krijg ik om 7.30u met veel moeite wakker en die slaapt nog half aan de ontbijttafel. In het weekend ben ik echt veel later. Dan ga ik niet voor 9.00u douchen en ontbijten.
wij hebben 3 kinderen 10,6,en bijna 2 jaar Wij gaan op werkdagen/schooldagen om 07.30 uit bed. ALs ik ochtenddienst heb ga ik er om 06.20 uit en mijn man met de kinderen om 07.30 In het weekend is het verschillend.
Wekker gaat om 6.30 en om 7.20 zit ik op de fiets. In het weekend slaap ik uit als het lukt en dan is dat tot 7.30/9.00
Rond 6 uur. Ik ben sowieso meestal wel vrij vroeg wakker, maar de kinderen zijn dan vaak ook al wakker. We gaan dan vaak eerst de hond uitlaten en dan rustig de rest doen.
Wij hebben sinds 1,5 maand ook een pup dus mijn dagen begonnen vooral die 1e paar weken ook super vroeg. Mijn man laat hem nu gelukkig vaak om 06.00 uit voor hij naar zijn werk gaat. Dochter gaat met de taxi naar school om 07.50en dan ga ik daarna lekker een rondje met de hond. weekenden ben ik er meestal rond 7.00/7.30 uit omdat de hond dan naar buiten moet.
Ahh, wat leuk!! Gefeliciteerd met jullie dochtertje! OT: rond half 7 doordeweeks, ben geen ochtendmens en zo kan ik redelijk rustig opstarten, rond half 8 moet iedereen de deur uit op werkdagen. Al ik thuis ben uiterlijk 7 uur. En in het weekend kan ik meestal niet langer liggen dan tot 8 uur. Kinderen zijn er altijd wel op tijd uit.
Ik ben echt een avondmens en kan ook niet voor 12 uur gaan slapen. Meestal ga ik pas na 2 uur richting bed. Doordeweeks om half 8 de wekker en de dag rustig opstarten. In het weekend slaap ik meestal tot 9 uur. Kinderen zijn al ouder dus die doen 's ochtends alles zelf.
Op de dagen dat ik werk om 6.15u. Op vrijdag 7.30 om dochter op tijd op school te krijgen En in het weekend is het de bedoeling om uit te slapen, minimaal 7.30u of het liefst 8.00u wakker worden. Maar op de een of andere manier krijgen niet alle gezinsleden die memo
Doordeweeks gaat m’n man er om 7 uur uit, ik zelf 5-10 minuutjes later meestal. De kindjes komen ook rond die tijd hun bed uit, maar kan best wezen dat ze dan al wakker waren evengoed. De oudste (5) kan al een beetje klokkijken, in het weekend zeggen we dat ie mag komen als het 8 uur is. Soms lukt dat, maar ook vaak zat dat ie dan alsnog rond 7 uur aan ons bed staat. En dan is zussie ook meteen wakker en wij ook. Een enkele keer hebben we mazzel en kunnen we uitslapen tot 8.30/ 8.45. Ik wordt dus nagenoeg altijd wakker van iets of iemand en helaas bijna nooit meer uit mezelf.
Doordeweeks tussen half 7 en 7 de wekker meestal, afhankelijk van of ik moet werken en of ik of de kinderen ‘s ochtends nog moeten douchen. Meestal probeer ik dat zoveel mogelijk ‘s avonds te doen want ik ben ook niet echt een ochtendmens. In het weekend gaan we er meestal tussen half 8 en 8 uur uit. Soms gaat 1 er met de kinderen uit en kan de ander nog langer uitslapen
5 dagen per week om 5 uur op en op zaterdag ergens tussen 7 en 8 ivm sport van de kinderen. Op zondag uur of half 10 als het lukt.
Op werkdagen door de week om half 7, in het weekend 7/half 8 met werken. Op vrije dag door de week van mij om half 8 want dochter moet naar school, in het weekend 10 uur ofzo
Doordeweeks 4x 5.45 , en 1x 5.15 uur. In het weekend rond 07.00 uur omdat mn dochter dan wakker wordt. Ik ben helaas echt geen ochtendmens , dus na 15 jaar weet het nog steeds niet haha.
Mijn dag start om half 6. Ik ga douchen en maak de kinderen wakker. Om kwart voor 7 zitten wij in de auto. Om 7 uur leveren wij de oudste af op school en 7.10 de andere 2. Om kwart voor 8 ben ik uiterlijk op werk. Dat is erg vroeg, maar noodzakelijk want op de Antillen begint alles een stuk vroeger (en ben je ook dus vroeger klaar) Op de middelbare is de laatste les maar tot 13.45 en mijn andere 2 zijn om 13.00 en 13.30 klaar.