Hoi Meiden, Nou wat mij vandaag toch weer overkomen is kan volgens mij alleen maar een warhoofd als ik overkomen. Ik moest gister werken vanaf half 3 's middags (ik werk op een woongroep voor uit huis geplaatste jongeren). Helaas was het gisteravond erg onrustig (jongeren weggelopen; pas om kwart voor 11 's avonds terug. GRRRRR). Hierdoor heb ik om kwart over 10 bij het prikken ipv de decapeptyl de puregon gespoten. Terwijl ik prikte dacht ik al wel, hmmmm gaat dit goed? Maar door alle onrust op de groep heb ik er verder niet meer bij stil gestaan. Ook omdat ik dacht dat ik alleen m'n prik voor de avond mee had genomen van thuis, dus dat het wel goed moest zijn. Helaas heb ik vandaag ipv tot half 10 tot half 3 moeten werken ivm chaos op de groep. Dus toen ik vanmorgen in mijn tas keek of ik misschien ook mijn ochtendspuit had ingepakt, heb ik die er zonder verder nadenken ingeprikt. Toen ik klaar was bedacht ik mij met een schok dat ik decapeptyl had gezet......maar welke had ik dan gisteravond gezet? De Puregon! Heb ik met m'n sukkelige hoofd niet zitten opletten dus. Oh wat voelde ik mij suf zeg. Tja aan de ene kant dacht ik, tja ik kan er nu niks meer aan doen. Ik kan het toch moeilijk uit mijn buik zuigen. Toch voor de zekerheid maar even het ziekenhuis gebeld om te vragen wat ik nu moet doen. Ze moest wel een beetje grinniken om mijn sufheid maar zei me dat he tneit zo heel veel kwaad kon. Ik heb nu dus gewoon gister zowel 's morgens als 's avonds puregon gespoten, en vandaag dus 's morgens en 's avonds decapeptyl. Hebben meer suffe mutsjes dit meegemaakt? en zitten er nog gevolgen aan? (ook al zei de assistente van de gyn dat het geen kwaad kon). Hoop dat jullie wat tips hebben (behalve dan beter opletten he....) Liefs Lena
Hoi Lena, Heb het zelf niet meegemaakt, sorry. Bij ons in het ziekenhuis adviseren ze juist om beide spuiten tegelijk te zetten, zodat je het niet zult vergeten en dus ook niet de verkeerde spuit zet. Maar als de assistente zegt dat het geen kwaad kan, dan zal dat wel zo zijn, toch? Zij hebben ervoor geleerd ... Groetjes, snoopy
Ik heb niet verkeerd geprikt want ik spuit alleen Pregnyl. Maar ik heb ook iets sufs gedaan. Ik heb het vloeistof flesje laten vallen. Uiteraard kapot! En het ziekenhuis zit op een half uur rijden, niet wat je echt wil doen. Gelukkig kon ik bij de apotheek de vloeistof nog kopen voor nog geen euro. Eind goed al goed maar ik begrijp dus heel goed hoe je je moet voelen. Als de assistente zegt dat het geen gevolgen heeft moet je hier toch maar even vanuit gaan. Sterkte meid!
hihi, dank je wel meiden voor jullie berichtjes hoor. Tja, wat suf he. Als ik het zo teruglees moet ik nog een beetje grinniken. Ben maar blij dat het geen ernstige gevolgen heeft, anders had ik wel behoorlijk gebaald hoor. Nu achteraf kan ik er gelukkig om grinniken. Vond het ook wel eens leuk om om dit toch wel serieuze forum (gelukkig maar) ook een wat minder serieus berichtje te plaatsen. Zijn er nog meer mensen met suffe acties tijdens of na het prikken (of voorafgaand aan het zwemmers leveren, of in de file staan voor het inleveren van de zwemmers) : Op de momenten zelf denk je "OMG" maar later kun je er gelukkig wel weer om lachen. CIAO Greetzzz Lena
Nog nooit het verkeerde geprikt...maar wel te laat bijv. Heb nog wel eens terug naar huis moeten rijden om mijn meds op te halen Gelukkig kon het geen kwaad! Elmo
Hoi meiden, "leuk" topic dit, haha... Ik zelf heb nog niet verkeerd geprikt ofzo, maar ja heb dan ook net mijn eerste ronde spuiten achter de rug... Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je het vergeet of verkeerd om doet ofzo... Liefs Houda
Ik heb ook verkeerd geprikt. Na de pregnyl netjes in mijn buik te hebben gespoten wilde ik het dopje weer op de naald drukken. Helaas miste ik waardoor ik de naald helemaal mijn wijsvinger in duwde . Erg pijnlijk maar was allang blij dat de pregnyl al in mijn buik zat . Dus niet zozeer het tijdstip wat verkeerd was, meer een lichaamsdeel.
hihi, he sietske, dat is ook wat zeg. Denk je eindelijk dat al dat geprik erop zit, prik je zelf nog een keertje extra . Hihi, nou gelukkig ook bij jou zonder vervelende afloop afgelopen, dus dan kunnen/mogen we er met z'n allen hard om gniffelen toch? @ iedereen. Zo vandaag maar weer de prikken in de juiste volgorde opgepakt. Hihi. Heb alleen wel het idee dat mijn lichaam toch een groeispurt heeft doorgemaakt na 2 x de puregonpen op 1 dag te hebben gebruikt. Ik zit nu op dag 7 (dus de 5e dag van de puregon), en ik kan nu al niet meer mijn spijkerbroeken gewoon dichthouden als ik zit. Vorige ronde had ik dat ook vanaf dag 7, maar dan pas 's avonds als mijn buikje de hele dag al had gehangen en was volgestouwd met broodjes en avondeten. Hmmm, ik kijk het nog wel even aan, en anders ga ik morgen gewoon voor de zekerheid even langs de gyn om te vragen voor een eerder check. Mijn 1e FM staat namelijk gepland voor maandag (dag 11), maar ik wil natuurlijk geen overstimulatie he. Ik prik nu namelijk elke dag 150 Puregon. Nouja, dat worden dus vandaag op mijn werk minder koekjes voor mij. (en vanaf morgen maar een vest ofzo over mijn truitje, dan kan je namelijk je bovenste knoopje van je broek openhouden met je riem er losjes overheen. Dan valt het niet zo op. Dit weet ik nog van de vorige keer ) Nou meiden, veel succes vandaag met alles, enne......kom maar op met die smeuige verhalen hoor! Liefs Lena