Begin van de volgende ronde..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sarmar, 9 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarmar

Sarmar Lid

13 jan 2009
    54
    0
    0
    Hey meiden voor wie is dit het begin van de volgende ronde? Oftewel voor de eisprong.. lucht hier je hart gooi de zenuwen eruit en schrijf wat je voelt wat voor methodes je gebruikt en van alles en nog wat..

Groetjes!

2. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    hoi hoi

hier ook net een soort ongi gehad alleen anders dan normaal moet morgen toevallig naar de fertiliteitspoli omdat ik al 20 maanden bezig ben zonder resultaat hoelang ben jij al bezig?

liefs lisje

3. door83

door83 Lid

30 jan 2009
    44
    0
    0
    hoi hoi..
    ook hier weer alle hoop! als ik straks mijn eisprong heb gehad, heb ik vast weer allerlei kwaaltjes en speurwerk te doen op internet (-:.. om vervolgens weer ongesteld te worden zucht.. dit is ronde 10!

4. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik ga nu ronde 3 in.....ik ben er soms teveel mee bezig dus ik heb nu zoiets van wie zien wel, het komt zoals het komt.

5. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @all....wij zijn nu 10 maanden bezig en komende ronde is nummer 11...... ik ben vandaag weer begonnen met een kuur clomid....
    succes meiden :)

6. MOHkimke

MOHkimke Lid

10 okt 2007
    50
    0
    0
    GENT
    Ik ben sinds november gestopt met de pil, maar we proberen er niet zo erg mee bezig te lopen, we kijken bv niet wanneer ik vruchtbaar ben, we vrijen gewoon wanneer we zin hebben en we zien het dan wel ;)

7. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    ik heb net ovulatie test gekocht om te kijken wanneer mijn ei is blijkt dat ik hem erg vroeg heb hij geeft nu al 2 streepjes aan 1 heel lichte dus volgens mij is zo mij sprong wie gebruikt er nog meer ovulatie test van sensitive ?

8. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @ moppie...ik ga de ovu-testen van sensitest gebruiken...ze zeggen dat die heel betrouwbaar zijn....ik zit nu op dag 4 dus ik zal nog even geduld moeten hebben.... maar je ei kan er al wel aankomen

Deel Deze Pagina