Nu is vis wel heel goed tijdens je zwangerschap. En ik houd op zich best wel van een visje. Helaas heb ik al gehoord dat gerookte zalm niet mag omdat dit vacuum verpakt zit. Maar ik vroeg me af hoe dat zit met de gerookte/gestoomde Makreel die je in de supermarkt ziet. Dat is toch ook vacuum? (althans volgend mij wel bij de AH) Dus mag dat ook al niet? Moet ik er dan per se een bij de viskraam halen ofzo? of zijn die ook vacuum verpakt geweest misschien? Wie o wie heeft er een beetje verstand van vis?
Vacuum verpakte vis moet je echt laten liggen hoor, tenzij je de vis verwarmt in bijv saus ofzo. Als je een lekkere makreel wilt eten raad ik je aan deze op de markt of bij de visboer te halen
soms komt de makreel van de visboer ook uit een vacuum verpakking. zou er dus bij zeggen dat je zwanger bent en zeker wilt weten of de makreel vers is. Ik eet nu weleens die makreel uit een blikje dat mag wel.
Hier ook een liefhebber van gerookte makreel. Helaas is deze ook vaccuum verpakt in de supermarkt. Enige optie is om hem vers bij de visboer of op de markt te halen.
Okeey dan weet ik dat! En ja ik was inderdaad bang dat misschien de makreel met grote hoeveelheden tegelijk vacuuem varpakt aan komt bij de visboer ofzo... die ze daarna weer open maakt (heb daar niet zo veel verstand van) Maar ik zal er is naar vragen
Ik ben een Zeeuw eet graag vis, ik zou zeggen hup naar de markt en een verse gerookte makreel halen! Geniet ervan!