Erg bang zijn..

Discussie in 'Miskraam' gestart door Twijfelaartjes, 27 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twijfelaartjes

Twijfelaartjes Actief lid

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Even een vraag,.. ben bang dat ik het antwoord weet, maar probeer het toch..
    Ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger.. sinds gister bloedverlies.. eerst donker en vanmorgen met douchen heel veel en helder rood.. :(
    Het rommelt ook enorm in mijn buik en als ik nu ga plassen dan is het net of ik ongesteld ben met helder bloed..
    Nu had ik dat bij onze eerste ook in precies dezelfde week en dat is uiteindelijk goed afgelopen, maar wat denken jullie?
    Zelf ben ik enorm bang voor een miskraam en verlies alle hoop.. maar was ook nog wel misselijk en het buikje zit er ook nog..
    Morgen kan ik pas naar het ziekenhuis voor een echo, omdat ze op zondag alleen spoed doen en dat moet je niet kunnen lopen van de pijn en/of bloedverlies en zo erg is het gelukkig niet..

dank jullie wel alvast..

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Klinkt niet gunstig, duim voor je!!
    Bij mij verdwenen de symptomen ook pas later. Maar hoop voor je dat het geen miskraam is. En misschien is er toch een beetje hoop omdat je het bij de eerste ook had?
    Niet toevallig sex gehad of harde ontlasting waardoor de bmm geïrriteerd is geraakt?

3. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    Je kunt toch naar de HAP, die kan je doorverwijzen voor een echo..
    Zo was ik er twee weken geleden ook, wat begon met een beetje buikpijn..
    Bij mij bleek het een week later een bbz te zijn..

Heel veel sterkte iig, en hoop dat alles goed is voor je!

4. Twijfelaartjes

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee hier mag je alleen als je het echt niet meer kunt houden, maar vond dan morgen ook wel goed. Lig nu plat en dan is het uit te houden. Bloed met plassen zie ik niet, maar zodra ik afveeg (sorry..) is er veel bloed bij.. :(
    Ja hoest wel een beetje, maar niet echt noemenswaardig...
    Pff.. flink de balen en verdrietig en probeer positief te blijven , maar das lastig..
    thanks meiden..

5. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Bij mij is bloed altijd een slecht teken.
    Maar als jij het bij de eerste ook hebt gehad, gaat het nu misschien ook gewoon weer goed. Bloedverlies betekent niet altijd dat het mis gaat.

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier is bloedverlies ook altijd een slecht teken geweest. Zeker in combinatie met krampen.
    Sterkte, ik hoop voor je dat het toch nog goed zit.

7. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Het is bij je vorige zwangerschap geen slecht voorteken geweest. Had je toen ook krampen?

Ik wil je in ieder geval veel sterkte wensen en duim voor je dat het toch goed zit!!

8. Nispie

Nispie Actief lid

24 mei 2012
    337
    0
    16
    Hoe is het nu met je? Heb je dan echo gehad inmiddels?

9. Twijfelaartjes

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja vanmorgen de echo gehad..helaas inderdaad een miskraam.. mijn lichaam is hrt zelf al aan het verwijderen vandaar het extreme bloedverlies. Direct hb geprikt en al ijzerpillen mee. Morgen terug om te kijken of het bloeden minder wordt anders gaan ze daar verder naar kijken.
    woensdag weer bloedprikken ofmijn hcg weer goed daalt..
    erg !#$@ maar ja... thanks allemaal..

10. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Wat verdrietig:(

11. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ah nee!, sterkte !

12. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Wat erg voor je. Ik had ook een miskraam met 5 weken en 4 dagen, mijn lichaam loste het ook zelf op om t zo maar te zeggen. Ik wens je heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina