Begin van miskraam ?

Discussion in 'Miskraam' started by sophia1981, Apr 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sophia1981

sophia1981 Actief lid

Mar 28, 2014
    146
    0
    0
    Dankje , zou morgen 7 weken zijn

2. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    3,539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Wat balen zeg, heel veel sterkte!!
    Ik heb een jaar geleden ook een lege vruchtzak gehad en deze was ook nog gegroeid. Heb 3 weken gewacht en hij kwam er niet vanzelf uit. Heb ook medicatie gebruikt.

3. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    1,628
    3
    36
    Ah meis, ontzettend kl*te:( Vruchtzakje kan inderdaad doorgroeien, was bij mij ook zo. Het lichaam snapt nog niet dat het niet goed zit, zeg maar.

Héél veel sterkte, ik hoop voor je dat het vanzelf komt, hoe naar ook:(

4. Blondie

Blondie Fanatiek lid

Sep 22, 2006
    2,138
    11
    38
    dat kan hoor dat het vruchtzakje gewoon doorgroeit...als het dan niet snel daar je lichaam wordt afgestoten heet het een missed abortion. Dan heeft je lijf niet door dat het mis is.

Heb 1 keer een missed abortion gehad. met 8 weken kwam ik erachter dat het vruchtje gestopt met 6 wk 1 dag... vruchtzakje was wel doorgegroeid... een week later waren er zelfs witte vlokken zichtbaar op de echo wat het begin van de placenta was....maar toch was het mis...

Sterkte gewenst!

5. sophia1981

sophia1981 Actief lid

Mar 28, 2014
    146
    0
    0
    Bedankt voor julliie lieve reacties.
    klinkt misschien hard voor sommige ( wil absoluut niemand kwetsen) maar ik hoop dat het zo snel mogelijk uit m'n lichaam verdwijnt.. de zwangerschapsverschijnselen blijven gewoon waardoor ik het moeilijk kan plaatsen. Ik weet dat er niets groeit maar m'n lichaam zegt wat anders en dat vind ik emotioneel best zwaar. Morgen naar gynaecoloog . Heb sinds vanmorgen wat last van krampen alleen is er geen helder bloed te bekennen.. Alleen nog steeds oud bloed.. Maar is minimaal. Volgens echoscopisch zag het er niet uit dat het vanzelf zou komen,vraag me af of ze dat wel kan zien via echo maar goed.. Nogmaals bedankt voor jullie medeleven. :)

6. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

Mar 31, 2014
    5,326
    104
    63
    Voor mij klinkt dat absoluut niet hard of kwetsend, ik heb precies hetzelfde. Je voelt je zwanger maar je bent het niet, ik voel me voor de gek gehouden door mijn eigen lichaam en wil me het liefst zo snel mogelijk weer 'normaal' voelen.

Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd! Bij mij kwam het ook niet vanzelf en ik heb Cytotec gebruikt.

7. sophia1981

sophia1981 Actief lid

Mar 28, 2014
    146
    0
    0

Dankjewel! Kwam het snel op gang na de medicatie?

8. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Zeker niet kwetsend! Ik heb ook precies dezelfde gedachte!

9. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

Mar 31, 2014
    5,326
    104
    63
    Dezelfde dag nog, na ongeveer 4 uur de eerste krampen en vervolgens ongeveer 6 uur later waarschijnlijk het vruchtzakje enz. Dag erna nogmaals Cytotec genomen maar geen krampen meer gehad en ook geen enorm bloed verlies meer. Ik vloei nu nog wat na maar hoop dat het snel stopt.

10. sophia1981

sophia1981 Actief lid

Mar 28, 2014
    146
    0
    0
    Hoop het ook voor je butterflyNova!! XmoonlightX zit jij ook nog midden in een miskraam ? Ook heel veel sterkte meid!

11. XmoonlightX

Ja zit er nog middenin, begon op eerste paasdag, het laatste deel lijkt er niet echt uit te gaan, nu 2 x tabletten gehad,maar op de laatste keer vrijdagavond lijkt bijna niks te komen en heb wel al twee dagen buikpijn
    . ,morgen de gyn maar even bellen, denk dat er een curretage aan te pas moet komen..

Hopelijk komt het bij je snel op gang,anders zou ik voor tabletten kiezen omdat je aangaf er niet te lang mee willen lopen

12. sophia1981

sophia1981 Actief lid

Mar 28, 2014
    146
    0
    0
    Xmoonlightx gynaecoloog gebeld? Hoop dat het niet nodig is ,lijkt me echt verschrikkelijk..
    Ik moet om 2 uur bij gynecoloog zijn. Afwachten wat hij zegt..

13. XmoonlightX

Ja moet nog even afwachten, als ik woensdag nog pijn heb dan moet ik opnieuw contact opnemen, anders vrijdag de co echo..

14. XmoonlightX

En? Wat zei de gyn?

15. sophia1981

sophia1981 Actief lid

Mar 28, 2014
    146
    0
    0
    Hij vond het beter om vandaag met medicatie te starten. Straks 3 tabletten mifegyne en over 36 uur cytotec 2 x en dan na 6 uur nog 2 keer . En over 10 dagen terug voor echo. Hoe gaat het bij jou???

16. XmoonlightX

Bijna geen bloedverlies meer, maar nog wel buikpijn!!

Vind het toch grappig dat elk ziekenhuis weer z'n eigen beleid heeft
    Succes! Hoop dat je niet erg veel last vd buikkrampen hebt en als je teveel bloed verliest aan de bel trekken he

17. sophia1981

sophia1981 Actief lid

Mar 28, 2014
    146
    0
    0
    vervelend zeg! als het echt niet meer uit te houden is zou ik gewoon weer gaan bellen hoor... :(

Share This Page