Ik heb er eigenlijk niet bij stil gestaan maar ik ben naar de tandarts geweest. Drie dagen na mijn eisprong. Ik weet niet of de innesteling toen heeft plaats gevonde maar ik heb fotos gemaakt en ben verdoofd. Nu slaat de paniek lichtelijk toe of er nu iets mis kan gaan. Wie heeft dit ook meegemaakt of heeft hier meer informatie over?
Geen idee of het kwaad kan, het zal wel meevallen, zeker de verdoving mag vaak wel tijdens zwangerschap. Ze vragen hier altijd bij foto's maken of je zwanger bent of zou kunnen zijn. Ik zat toen een week na mijn eisprong dus heb aangegeven dat ik zwanger kon zijn, en dat was ik ook
hmm vreemd, mijn tandarts vraagt al sinds mijn 16de of ik zwanger ben als hij foto's wil maken. Zo ook afgelopen februari en toen wist ik het (nog) niet. Ik vertelde hem dus dat ik ermee bezig ben (tja wat moet je anders?) en daarom nam hij het risico niet. Tevens zit ik bij de Orthodontist en zij vertelde mij dat 1x een foto laten maken niet schadelijk is. Het wordt pas schadelijk als je zoals zij dag in dag uit met Röntgenstraling werken. Hopelijk ben je een beetje gerustgesteld.
Mijn tandarts heeft dat ook gevraagd maar ja ik was niet zwanger en stom dat ik niet heb gezegd dat er misschien wel een innesteling plaats kon vinden. Als ik de verloskundige bel voor een afspraak zal ik het nog even vragen.
Oh netjes van de tandarts, die van mij heeft dat nooit gevraagd (behalve toen ik het niet was en hij het wel dacht te zien:x). En alhoewel ik ook heel goed weet dat het niet mag tijdens de zwangerschap zou ik dat ook echt vergeten op zo'n moment. Ik denk niet dat het veel kwaad kan in dit stadium overigens.