Bestaat er een soort peuter tablet met spelletjes die zelf gespeeld kunnen worden? Ik heb zelf een iPad maar wil liever niet op deze leeftijd al zoiets voor hem zelf aanschaffen want anders wil hij natuurlijk alleen dat nog maar (is al groot tv fan dus dat is ook al een beetje lastig zo nu en dan!). Maar misschien bestaat er iets wat op een tablet lijkt, speciaal voor kids? Wat misschien ook minder breekbaar is? Hij is nooit een speel kind geweest en al zijn speelgoed ligt hier voor de sier, vermaakt zichzelf niet, dus erg vermoeiend ben op zoek naar iets voor hem waar hij zich even zoet mee kan houden aangezien ik over een paar weken een tweeling verwacht
Onze uk heeft een Vtech storio tablet. We hebben er een gekocht via marktplaats omdat ze in de winkels alleen nog liggen met internet hebben. Voordeel is dat de accessoires bijna niks kosten, we hebben er een nieuwe hoes omheen zitten met flap die stevig is en voor 2 euro een rugzak gekocht. Er zitten wat spelletjes op en je kan als je aanmeld wat filmpjes en liedjes op zetten. Los kun je spelletjes kopen. Er zit ook een tekenprogramma op wat altijd leuk is. En belangrijk hij is heel stevig zeker gecombineerd met een hoes.
Hier wel een "echte" tablet voor zoon met een kinderbumper er omheen zodat hij niet stuk kan vallen. Er staan wat apps voor hem op als in kidstube en educatieve spelletjes. Hij mag hem op een bepaald moment van de dag en voor de rest van de dag berg ik hem op. En eerlijk is eerlijk het is soms gewoon heel makkelijk. Mijn zoontje is 1,5 en ik heb nog een zoontje van 3 maanden. Als ik de jongste aan het verzorgen ben dan speelt de oudste even met de tablet. Soms mag je het jezelf best even makkelijk maken vind ik. Helemaal als straks de tweeling er is kan het best een uitkomst zijn. Succes met de laatste loodjes!
Ja heb je zeker gelijk in.. vandaar dat ik er een beetje over na zit te denken, wat een goede aanschaf is. Hij moet dan wel echt leren dat hij maar even mag want ik zie het alweer voor me dat dat een strijd gaat worden, hij luistert niet als de beste namelijk hahah...
Oh dat was en is hier ook nog wel een strijd hoor! Ik heb er hier ook 1 rondlopen met een pittig karakter. Zit ook middenin z'n driftbuien. Maar nee is nee en hij geeft het dan ook vrij snel op en gaat met wat anders spelen. Gelukkig zijn ze ook nog vrij makkelijk af te leiden op deze leeftijd. Een vloek en een zegen zo'n tablet
Hier hebben we twee iPads waar ze ook mee mogen. We vinden ze zelf het fijnste en zij kunnen er ook goed en snel mee overweg. Misschien via Leap eentje kopen. Wij hadden een nieuwe daar vandaan met flinke korting.