welk fietsstoeltje voor achterop?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by tico, Sep 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tico

tico Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    1,311
    0
    0
    hoi allemaal,

ik heb voor mijn meisje nu een fietsstoeltje van bobike voor aan het stuur. Fijn ding maar helaas heeft ons meisje de 15 kg grens bereikt en zit ze ook al erg opgepropt erin. Dus nu wil ik er 1 voor achterop. Welke hebben jullie en zijn jullie er blij mee?

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Wij hebben de ok baby sirius, het veiligste stoeltje uit de test. Dochter zit er heerlijk in. Voorop hebben we ook de bobike mini. Je moet met fietsstoeltjes voor achterop goed opleten dat ze niet met hun voeten tussen de spaken kunnen komen.

3. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Wij hebben een Yepp maxi, maar daar zit een bevestingsysteem op waardoor ik nu niet meer met mijn voeten bij de grond kan. Voor mij dus niet handig, maar het is wel een mooi systeem.
    De voeten kunnen niet tussen de spaken komen en er zit een veiligheidsslot/diefstalbeveiliging op zodat het stoeltje niet zomaar los kan gaan.

4. tico

tico Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    1,311
    0
    0
    verder niemand?

5. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik had voor voorop een bobike en voor achter op heb ik ook een bobike

6. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Oh, is het stoeltje voorop maar tot 15kg, dan moet ik ook een voor achterop..
    Jammer, want vind t zo gezellig (en veiliger voelen) als ze voor zit!

7. XoXo

XoXo Niet meer actief

Wij hebben een Römer jockey relax. Een heel fijn stoeltje, waar mijn zoontje heerlijk in zit. Wat ook handig is, dit stoeltje kan een klein beetje achterover. Als je kleintje eens achterop in slaap valt, bungeld zij niet zo met haar koppie naar voren.

8. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    yepp hier.ik weet niet welke model. heeft ook been en voeten ruimte aan vast, dus benen en voeten zitten veilig. ik vind het goed ding. mijn jongen zit lekker vast.

9. superb

superb Fanatiek lid

Jul 20, 2009
    1,120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb zowel voor als achterop een Yepp. Ik ben er erg tevreden over. De kinderen zitten er goed in en ze zijn er ook makkelijk in te zetten.

10. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

May 28, 2011
    1,008
    2
    0
    ik heb zowel voor als achterop de bobike ben er erg blij mee.
    zoon zit er lekker in.
    mijn fiets heeft jasbeschermers maar mijn vorige fiets had dat niet en toen heb ik van bobike beschermers gekocht voor langs de spaken.
    Die zijn niet duur en kun je zo vastschroeven.

11. bruce2004

bruce2004 Bekend lid

Oct 12, 2008
    708
    0
    0
    hoogvliet
  12. piemie

piemie Fanatiek lid

Mar 28, 2009
    1,769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ik heb via MP een Bobike gekocht. Voor had ik ook Bobike.

13. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Wij hebben een Qibbel!
    Kun je helemaal zelf samenstellen qua kleur en design. Hij kan ook in ligstand, voor ons ideaal want mijn zoon valt vaak in slaap als we ver gaan fietsen haha.
    Ook zijn de kussentjes écht waterdicht dus geen natte kont meer :D

14. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    4,862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik heb laatst een bij de kruidvat gekocht. wordt ook bevestigd aan de zadelpen en biedt veel ruimte voor onze flinke vent. ik ben er erg tevreden over. voor heb ik een bobike

Share This Page