hoi allemaal, ik heb voor mijn meisje nu een fietsstoeltje van bobike voor aan het stuur. Fijn ding maar helaas heeft ons meisje de 15 kg grens bereikt en zit ze ook al erg opgepropt erin. Dus nu wil ik er 1 voor achterop. Welke hebben jullie en zijn jullie er blij mee?
Wij hebben de ok baby sirius, het veiligste stoeltje uit de test. Dochter zit er heerlijk in. Voorop hebben we ook de bobike mini. Je moet met fietsstoeltjes voor achterop goed opleten dat ze niet met hun voeten tussen de spaken kunnen komen.
Wij hebben een Yepp maxi, maar daar zit een bevestingsysteem op waardoor ik nu niet meer met mijn voeten bij de grond kan. Voor mij dus niet handig, maar het is wel een mooi systeem. De voeten kunnen niet tussen de spaken komen en er zit een veiligheidsslot/diefstalbeveiliging op zodat het stoeltje niet zomaar los kan gaan.
Oh, is het stoeltje voorop maar tot 15kg, dan moet ik ook een voor achterop.. Jammer, want vind t zo gezellig (en veiliger voelen) als ze voor zit!
Wij hebben een Römer jockey relax. Een heel fijn stoeltje, waar mijn zoontje heerlijk in zit. Wat ook handig is, dit stoeltje kan een klein beetje achterover. Als je kleintje eens achterop in slaap valt, bungeld zij niet zo met haar koppie naar voren.
yepp hier.ik weet niet welke model. heeft ook been en voeten ruimte aan vast, dus benen en voeten zitten veilig. ik vind het goed ding. mijn jongen zit lekker vast.
Ik heb zowel voor als achterop een Yepp. Ik ben er erg tevreden over. De kinderen zitten er goed in en ze zijn er ook makkelijk in te zetten.
ik heb zowel voor als achterop de bobike ben er erg blij mee. zoon zit er lekker in. mijn fiets heeft jasbeschermers maar mijn vorige fiets had dat niet en toen heb ik van bobike beschermers gekocht voor langs de spaken. Die zijn niet duur en kun je zo vastschroeven.
Wij hebben een Qibbel! Kun je helemaal zelf samenstellen qua kleur en design. Hij kan ook in ligstand, voor ons ideaal want mijn zoon valt vaak in slaap als we ver gaan fietsen haha. Ook zijn de kussentjes écht waterdicht dus geen natte kont meer
ik heb laatst een bij de kruidvat gekocht. wordt ook bevestigd aan de zadelpen en biedt veel ruimte voor onze flinke vent. ik ben er erg tevreden over. voor heb ik een bobike