Ik ben 14 weken zwanger en heb sinds een week of twee last van een spierpijnachtige pijn in mijn onderrug, billen en zij- en achterkant van mijn benen. Vaak is het goed te dragen, maar soms kan ik van de pijn mijn been niet bewegen en niet opstaan of lopen... Het is echt heel erg. Ik loop al bij de fysio en zij zegt dat het van een veranderde houding komt. Wie herkent dit ook?
ik begin er ook steeds meer last van te krijgen.. en loop ook al bij een fysio/cesar peut voor mn rug. dacht dat t kwam omdat ik een nieuwe houding aan moet leren en omdat ik er in t begin van de volgende dag niet zo'n last meer van had, is dat ook een logische verklaring. maar nu voel ik t constant... dus als er meer zijn die dit herkennen. mss is t over een poosje ook wel over omdat ze zeggen dat je houding sowieso verandert als je zwanger bent. tenminste dat hoop ik!
@jojo; ik heb het ook het ergste 's avonds. Overdag gaat het prima maar 's avonds kan ik niet op of neer... jij ook? @joy: hoelang heb je er ongeveer last van gehad?
@poema och wel een hele tijd hoor geloof tot 20 weken daarna ging het beter en zal maar niet zeggen dat het nu weer helemaal terug is he
haha doe maar niet nee! haha ik kan nog wel staan of zitten, maar verneem t wel enorm.. maar ja, wil ook nog dingen doen dus probeer me er zoveel mogelijk overheen te zetten.
jojo8 ik heb toen een bellybelt gehaald dat scheelde wel wat ms een goede optie .Dat ondersteunt de buikspieren wat en verlicht de rug spieren wat.mij gaf dat wel verlichting als ik dingen ging doen.
okeej das idd wel een tip. kaart t sowieso dinsdag ff aan bij mn peut, kijken wat die zegt. waar kan ik zo'n ding kopen?
Ik heb hem gekocht in een wat duurdere lingerie winkel.Maar volgens mij staan ze ook op internet en in de babywalz staat hij ook
ok heb gister al wel ff gekeken bij babywalz en zag dat ze ook bij een duurdere lingerie zaak hier te koop zijn. dankje wel! hoe is t met jou poema? en ik zie dat je er al bijna bent joy! spannend!
@jojo: met mij gaat het wel weer wat beter. Ben erachter dat ik moet blijven bewegen. Dus wezen zwemmen en blijven lopen. Maar ben bang dat het zomaar weer terug kan komen...
naja als je veel loopt (sjokt) en heelveel in dezelfde houding zit, dan denk ik dat je er meer last van hebt. maar wissel je een btje, dan valt t hopelijk mss mee! maar je fysio die kan je bepaalde oefeningen geven die de pijn in je rug kunnen verlichten. en eventueel los masseren.