Ok dames. Titel zegt t al. Vandaag 5DPO (ovu test). Gisterenavond was ik uit het niets heel erg duizelig geworden. Ging meteen in bed liggen nadat ik wat zout naar binnen had gewerkt (had de hele dag door zoutige snacks gegeten dus daar zou t niet aan kunnen liggen), daarnaast 1 heel licht druppeltje bloed verloren (of stof ofzo van mn string omdat die ook rood was 😂. Maar goed. Ik ging dus gisterenavond slapen en was nog steeds ZO duizelig. Zelfs snachts toen ik eruit ging voor mn dochter, was ik nog steeds duizelig. Vanochtend weer maar minder. Maar nu.. getest. Ik denk dat ik op dat moment niet goed gekeken heb ofzo omdat het nog erg vroeg was - maar na 20/30 minuten heb ik er weer op gekeken en zie ik duidelijk een lijntje. Ook als ik met t licht van mn telefoon erachter schijn nu. Ik beschouw m negatief, maar zien jullie hem ook? Na uploaden is het echt minder duidelijk zichtbaar maar oke.
5 dpo is echt te vroeg. Wanneer was je ovulatietest positief? En wanneer is hij volgens jou positief?(ik lees hier nog al eens dat een negatieve test als positief wordt bestempeld,vandaar mijn vraag) Hij is positief als beide streepjes even donker zijn,of de teststreep donkerder dan controlestreep. Heb je een foto van je ovulatietest? Ik zie niks op je zwangerschapstest.
28e rond 12:00 uur was hij positief (T donkerder dan C ). Ik weet dat het te vroeg is en ik beschouw hem negatief omdat het ook na 20/30 minuten is verschenen. Alleen als ik nu met t licht van mn telefoon achter de test schijn, dan zie je er echt een lijn. Dus ik zie hem wel.. alleen of dat nou komt omdat urine er langer in heeft gezeten of omdat er echt hcg in m'n urine zit.. dat weet ik natuurlijk niet. Wilde gewoon even toetsen bij jullie
Het kan dus heel goed nog maar 4 dpo zijn...meid,wat je ook denkt te zien,het is echt veel te vroeg.Over een week nog eens testen,ik hoop op een prachtige test dan!
Dan zit je zelfs idd nog maar op 4 dpo en dat is echt onmogelijk om al posi te testen op hcg. 2 dagen na de innesteling is hcg vaag/licht zichtbaar op een test. Dan zou de innesteling bij jou dus al op 2 dpo zijn geweest en dat is echt onmogelijk! Vals resultaat wat je ziet dus (of simpelweg negatief) en een indroogstreep aangezien het pas na 20-30 min zichtbaar was. Hopelijk heb je over 7 dagen een mooie echte 2e streep
Je zit idd nog maar op 4 dpo en het eitje komt zo nu ongeveer aan in de baarmoeder waar het zich nog moet gaan nestelen Ik zou zeer wachten tot min. 12 dpo!
Nou. Vandaag weer een testje er tegen aan gegooid en zie weer een lijntje na 20 minuutjes ongeveer. Beschouw m nog steeds negatief.. word wel spannend dit ik ga later weer eens testen.
Jaa ik snap dat jullie m niet zo goed zien. In het echt is hij wel echt zichtbaar. Vriendin ziet m namelijk in t echt ook. Ik vind het maar raar.. Nee dit zijn testen die ik hier heb gehaald. Ik woon namelijk in het buitenland.
Na 20 minuten is het echt een indroger. Dus niet raar maar gewoon negatief. Snap ook niet dat je zo vroeg bent begonnen 🙄
Wat een gekat weer.. Nou ik zie ze wel. Ik ben erg benieuwd naar je volgende testen.. Ik vind dat kv erg laat kleurt! Durf alleen nog niet te zeggen of het echt wat is want 5dpo kan eigenlijk niet he.. Ik duim voor je! *edit ik lees net dat t geen kv is.. Dan is het nog lastiger te beoordelen... Spannend hoor
Als jij het fijn vind om zo vroeg te testen dan moet je dat lekker doen hoor! Inderdaad wat een gekat Hopelijk lopen ze snel op voor je
Dat is geen gekat, maar nuchter reageren. Voor hetzelfde geld denkt men anders zo kort na eisprong een streepje te zien, loopt ie af en gaat men roepen dat men een vast een vroege miskraam gehad moet hebben terwijl dat dus onmogelijk is zo vreselijk vroeg na eisprong. Heb ik de afgelopen jaren helaas te vaak gelezen hier en velen met mij. Daarbij komt dat sommige zwangerschapstesten ook nog eens goed reageren op een naderende eisprong en wellicht ook op afnemend LH na eisprong.En jawel, dat kan. Er is zelfs een lid hier die een positieve CB Digitaal 1-2 weken had welke 100% op haar eisprong reageerde. Kortom: het is gewoon niet slim om een paar dagen na eisprong als het eitje nog niet eens ingenesteld is, al te beginnen met testen. Een vraag tot slot: waarom denkt men dat er een bepaalde afleestijd in de bijsluiter staat? Zou dat misschien te maken kunnen hebben met het feit dat er na afleestijd wellicht toch een streepje kan verschijnen wat niksnoppesnada met een zwangerschap van doen heeft? Voor TS hoop ik dat ze over anderhalve week een mooie positieve zwangerschapstest in handen mag houden.
nou ik vind het niet nuchter reageren op elkaar, maar op mij komt het echt over dat je iemand de les wilt lezen met name met je laatste opmerking namelijk waarom denkt men dat er op een beschrijving een max afleestijd staat, (niet dat je niet gelijk hebt maar je kan het anders opschrijven) vergeet niet dat alles wat opgeschreven staat heel anders kan overkomen dan wanneer je iemand iets persoonlijk zegt. en iedereen communiceert ook anders met elkaar wat de 1 fijn vindt vind de ander niet fijn. inderdaad erg vroeg om al te testen ik zie op je foto's niets maar jij ziet wel wat, misschien inderdaad van een eisprong?? ipv hcg?? en ik zou toch echt de beschrijving aanhouden wanneer de afleestijd voorbij is zou ik de test echt weggooien zodat je ook niet in de verleiding komt en je jezelf daardoor niet gek maakt ik hoop voor jou dat je snel een positieve test in je handen hebt moeilijk die wachtweek hahaha