Ik zit met het volgende; Gisteravond rond 20.00 uur had ik wat last van harde buiken. Alleen gingen ze bijna niet meer weg, duurde erg lang. In bad gelegen want meestal wordt het dan wel wat rustiger. Nu was dit niet het geval; m'n buik bleef bijna constant hard en kreeg er ook krampen bij. Naar bed gegaan, maar de krampen werden alleen maar erger. Op een gegeven moment zelfs in m'n rug. Zat ook niet veel tijd tussen rond 03.00 uur, denk ongeveer 5 minuten. Net op het moment dat ik het ziekenhuis wilde bellen, begon het weer wat af te nemen. Nu vanmorgen nergens echt last van gehad. Maar nu sinds een uurtje begint het weer.. Weer bijna constant een harde buik en de krampen komen ook weer terug. Verder geen slijmverlies o.i.d. De verloskundige zei vorige controle (afgelopen woensdag) wel dat de kleine er helemaal klaar voor zat en heeft instructies meegegeven wanneer ik moest komen/bellen. Nu weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik hier nu mee aan moet. Wel bellen of even wachten? Wat is jullie advies? Alvast bedankt voor de reactie!
hoi lotte, Bij twijffel altijd bellen! het kunnen ook voorweeern zijn, een voorbereidiing op het echte werk over een paar weekjes maar het kan ook gaan beginnen. Als het 1 uur lang om de 5 min komt dan moet je zeker bellen. Imke