Oke, dan kan het inderdaad nog in december, ga heel hard duimen! Dankje Priscilla, ik duim ook heel hard voor jou!
hoi mieks even een vraag , gezien je beginneling bent pendel jij ook op geslacht en evt bevallingsdatum , als dat zo is wacht ik geduldig af wanneer je weer pendelt spinnekop
@ Krissie25 haha sorry meid Binnenkort pendel ik wel weer, ik ben nu een beetje grieperig aan het worden dus steek liever even mijn energie in beter worden @ Spinnekop, op bevallingsdatum heb ik nog nooit gependeld dus dat laat ik liever aan iemand anders over die daar meer ervaring mee heeft. Geslacht kan wel
bedankt voor je antwoord , dan wacht ik rustig af tot je weer aangeeft te pendelen en beterschap , ik lees dat je wat grieperig bent gr spinnekop
Sorry, ik heb je een pb gestuurd buiten je aanvraagtijd. Ik had over het hoofd gezien dat je vaste tijden aanhoudt. Ik had je gevonden in een ander topic, en daar stond het niet bij. Nogmaal sorry. Liefs
Spannend! Morgen moet ik ongesteld worden..... Hoop snel te weten of je pendel -december- klopt I hope sooooo
Meiden, ik krijg afgelopen dagen allemaal berichtjes maar er staat toch duidelijk dat ik aangeeft wanneer ik pendel! Wegens flinke drukte is dat nu dus niet! @ marik, ik duim voor je meid!
Ik lees bij verschillende topics dat dames een reactie plaatsen met 'abbo'. Is dat om aan de pendelaar door te geven dat je wacht op het moment wanneer je een pendel kunt aanvragen? Liefs
Boven het topic bij onderwerptools kun je een abbonement nemen op een topic, dan krijg je een mailtje als er nieuwe reactie's zijn. Waarom iedereen dan abbo neerzet weet ik eerlijk gezegt niet hahahaha
Ik heb bij verschillende topics aan gegeven bij onderwerp tools dat ik een abonnement wil. Maar als ik bij mijn gebruikersinstellingen kijk naar mijn abonnementen, dan staan ze er niet bij. Nu ga ik ook maar reacties plaatsen met abbo. Dan ben ik wel geabonneerd. (heb ik even snel uitgeprobeerd) Liefs
als je in het topic abbo zet dan heb je er niks aan. je zult toch het boven in moeten aan klikken. daarnaast de pendelaars hebben ook niks aan de info abbo. Door abbo er niet te zetten is gewoon puur spammen en dus zeeeeer irritant. Mensen denk hierdoor dat er misschien wel gependeld word. Je hebt het nu al bij heeeel veel topics gedaan zie ik al. Dus heeeel irritant.
Als je reageert in een topic heb je er automatisch een abbo op Dan krijg je niet een melding ofzo maar als je dan bij je gebruikersinstellingen kijkt, staan de topics waarin je hebt gereageerd en waarin nieuwe berichten zijn gepost erbij. Daarom sturen mensen "abbo"