Hoi Mieks. 1 pbtje was van mij, ik heb je op 21 nov binnen de tijd een anvraag verstuurd maar nog geen reactie terug gehad.....
Ik heb alle berichten binnen aanvraagtijd toen beantwoord. Ik krijg geregeld nu pbtjes dat iemand wat gestuurd heeft dus dat het dan mis is gegaan maar daar maak ik geen uitzondering voor. We gaan er van uit dat zp goed werkt en pbtjes dus gewoon aan moeten komen.. zo niet, dan volgende keer weer. Hoop dat jullie dat ook kunnen begrijpen!
van de ene kant begrijp ik het wel, van de andere kant niet. aangezien ik meteen na je post dat je alle berichtjes geantwoord hab heb gereageerd dat je mij waarschijnlijk vergeten was. maar goed je moet doen waar jij je prettig bij voeld!
Goed dat er weer dames zijn die beginnen met pendelen!! Super dat je je tijd en energie erin wilt steken!! Ik hou je in de gaten!!!
Hoi Mieks, Helaas had jou pendel geen gelijk. Ik zou volgens jou pendel in december een positieve test krijgen. Maar ik ben al een maand niet ongesteld meer geworden en helaas heb ik ook geen positieve test gehad. Toch bedankt voor je pendel. Groetjes Chila
Misschien een domme vraag, maar welke info moet ik versturen in een PB? Ik zie dit nu vaker en wil er ook wel eens aan mee doen. Kijken of het misschien klopt
@ Bam, in een eerste post (eerste pagina) wordt geschreven wat de pendelaars willen ontvangen in een pb. @ De rest, ik pendel pas weer in het nieuwe jaar, ik heb er momenteel geen tijd voor helaas @ Littledreamer, gefeliciteerd meid! Geniet er van!
Ook bij mij had je helaas geen gelijk, ben vandaag ongesteld geworden. Toch bedankt voor je moeite, als je weer pendelt zou ik je graag vragen om opnieuw voor me te pendelen. Liefs Susanne