Anderhalf jaar geleden moeder geworden van een dochtertje. Sindsdien niet aan de pil. 29 september, 1 okt, 3 okt kramp en scheut bloedverlies gehad. 8 okt mk bij 7 weken. Als ik uitga van 29 september dat dat het begin is. Ik heb nml 16 okt mijn eisprong gevoeld, bijbehorend slijm gehad. 20 okt wit slijmpje met roze gloed. 21 okt vier druppels bruinverlies (lichtbruin) Sindsdien niks meer. Ik zit zelf te denken dat dit wellicht een innesteling zou kunnen zijn. 28 okt zou ik kunnen testen, als er dan al niks geweest is. Jullie ervaring met innestelings bloeding? Ervaring met miskraam en weer zwanger worden? Klopt mijn berekening? Alvast bedankt voor jullie antwoorden
Als je miskraam op 8 oktober heeft doorgezet dan is 16 oktober eigenlijk wel heel snel voor een eisprong. Meestal zit er dan nog een aantal dagen HCG in je lichaam en duurt het zelfs ietsje langer dan normaal gesproken voordat je eisprong op gang komt.. Ik heb 15 september een miskraam gehad en ben nu weer zwanger! 15-09 miskraam is echt doorgezet 05-10 eisprong volgens ovulatietesten 11-10 innesteling gevoeld 16-10 positief getest (3 dagen voor NOD) Spannend!!
Ja, zeker spannend.wat fijn dat jij weer zwanger bent. Ik hoop niet dat ik me rijk zit te rekenen, maar waar kwam dat slijm en die steekpijn rechts dan vandaan de 16e. Arghhh hadden we maar een luikje in onze buik dat we konden zien wat er gebeurde. Ik merk dat ik nu ik zwanger was, het gewoon zo graag wil zijn.
Ja naar he, dat je gewoon geen idee hebt! Zo lastig inschatten allemaal na een miskraam. Ik hoop dat je toch goed zit met je gevoel .
Ik wist wel beide keren zeker dat ik zwanger was nog voordat ik ging testen. Opgezette, pijnlijke borsten, meer zalvige afscheiding, de slappe lach krijgen om niks, soms wat zweterig. Ik ga voor je duimen.