Beginnen deze fratsen alweer?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door butterfly1984, 4 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
  2. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

pfff...echt niet normaal zeg, krijg er gewoon tranen van in mijn ogen....
    waarom zijn die mensen zo dom (sorry dat ik het zo zeg maar zo zie ik het echt hoor!!)
    het is al zo vaak gebeurd en er wordt steeds voor gewaarschuwd (voor mensen die zoiets niet snappen, voor mij onbegrijpelijk maargoed)

3. tulip

tulip Niet meer actief

ik vind het ook onbegrijpelijk dat het kind meteen weer met moeder meemocht, ze moeten dat mens eerst even onderzoeken.

Ik kan ook niet begrijpen dat je je kind in de auto laat zitten. Hier is laatst bij het tankstation een auto op een andere ingereden. Die auto botste weer tegen een andere en de middelste zat dus flink in elkaar. Het zal jouw kind maar zijn als je staat af te rekenen. Dit kan uiteraard ook op een parkeerplaats of in een winkelstraat gebeuren. Ik laat mijn dochter nooit in de auto zitten. Hoe vreselijk onhandig het ook is. Ze weegt nu 11 kilo, maar met pinnen, afrekenen draag ik haar hoor. Bij ons kun je naast de pinautomaat parkeren, overdreven gezien kan ik de portier aanraken als ik sta te pinnen, maar dan nog gaat ze eruit.

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik snap werkelijk nog steeds niet dat mensen dit kunnen doen, ik word zelf als benauwd als ik in zo'n warme auto zit laat staan die frummels ...

Snap ook niet dat je je kind kan vergeten, het is niet een bosje sleutels ofzo ...

Nee heb geen goed woord over voor mensen die dit doen, en dan heb ik het ook over mensen die bv snel ff een pakje sigaretten oid binnen halen in de supermarkt en dan de kids in de auto laten zitten .. DENK FF NA ZEG !

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ja precies wat ik dacht. Hier nog volop de airco aan, voor vertrek alle deuren open en dan nog alleen rijden als het moet, anders gaan we lekker te voet of met de fiets.
    En wat ook al werd geschreven, zelfs in de winter laat ik mijn kind nog niet in de auto, vind het al zielig als ik moet tanken en ze zit er 5 minuten alleen in!

6. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ik las het voor aan mn vriend en die zei me dat hij het mij (terecht) nooit zou vergeven als ik dit zou doen met de kinderen.

wat betreft tanken of kleine boodschap, kinderen gaan altijd mee hoe onhandig ook. stel je voor dat het net druk is in de winkel, ben je toch een kwartier zoet.

tanken doen we dan ook het liefst in het weekend als we er allebei zijn.

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat verschrikkelijk allemaal..... :(

8. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Ik snap dat niet hoor. Als je boodschappen wilt doen of wil winkelen dan neem je je kind toch gewoon mee in de wandelwagen?! Toch veel gezelliger (nou ja, tenzij hij een keel opzet)? Maar dan nog, als jij een wandelwagen hebt, is dat toch veel handiger!?

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier net zo hoor.. Ik tank meestal bij een onbemande pomp trouwens, die is het dichtste bij.. Maar als ik toevallig ergens anders moet tanken neem ik hem gewoon mee.. meestal is dat bij een grote Shell o.i.d. waar het ten eerste druk is, of het tever lopen is om de auto in de gaten te houden..

10. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Nu even een combo:
    Moeders gaat te pinnen
    Kindje in de auto
    Man komt eraan stapt in auto
    Moeders probeerd kindje uit auto te halen lukt niet kindje blijft haken aan de gordel en word heel veel km's meegesleurt...
    Kindje is overleden...

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    getverdemme, dat kan je toch met je verstand niet bij!

ik vond het laatst al verschrikkelijk toen mijn 2 honden in de auto zaten en ik even snel bij tankstation naar binnen ging om te plassen! heb ze eerst nog even laten drinken en beetje water over ze heen gegooid voordat ik die 2 minuten naar binnen ging, om vervolgens zo snel mogelijk weer terug te rennen..

bah bah bah bah BAH!

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)

Tuurlijk is dit erg. helemaal mee eens en ik haal ook mijn kids uit de auto als ik boodschappen doe of ga shoppen, maar als ik getankt heb en ga afrekenen blijven die van mij in de auto hoor..vind dat echt niet zo heel raar.. ken eigenlijk niemand die de kids eruit haalt om af te rekenen bij een benzinepomp....

13. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ja tuurlijk laat ik als ontaarde moeder die haar kids weleens in de auto laat zitten tijdens het pinnen (auto op 2 meter afstand), ook nog eens de sleutels in het contact en de motor stationair draaien...Zal er de volgende keer maar een bordje op zetten, "kids in auto, meenemen AUB";)

14. love 8

love 8 Bekend lid

16 jan 2009
    580
    0
    0
    ik laat mijn dochter nooit in de auto, je zal in de winkel maar onwel worden ofzo, dan weet niemand dat jouw kind je de auto zit.

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

dat vind jij en ik dnek hier het hele forum maar helaas zijn er gewoon mensen die gewoon niet nadenken (of niet willen nadenken) en hiun kind gewoon achterlaten in de auto in snikheet weer.

Onbegrijpelijk en onvergeefelijk:x

16. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Te idioot voor woorden!
    Kijk als ik op stap ga met m'n kids zet ik eerst de een in de auto en ga dan de ander halen maar dan ben ik binnen no time terug bij de auto. En onze auto staat op onze oprit voor het huis dus niet langs de stoep ofzo.

17. ik was toen de jongste hier een maand of 5 naar school met de auto
    smorgens vroeg de oudste ging toen op schoolreis, maar die kleine die sliep
    Dus ik de ramen een kiertje open gedaan andere kind uitgezwaaid
    ongeveer 10 minuten weggeweest
    De auto stond overigens 10 meter bij me vandaan

Ze had lekker geslapen, maar toen ik weg wilde rijden , zag ik nog net in mijn spiegel dat er iemand languit op de straat viel
    ik gauw de auto uit, bleek die bewuste mevrouw bewusteloos toen heb ik haar met nog 3 anderen de school binnen gebracht de ambulance gebeld, en al die tijd heeft mijn jongste in de auto gelegen

Daarmee wil ik aangeven dat het soms niet altijd bewust gebeurd
    Ik schrok wel toen ik terug in de auto kwam, want ondanks dat het nog vroeg was, was het toch wel warm in de auto

Maar bewust mijn kind achter laten in een snikhete auto zou ik never nooit doen, dat is gewoon echt heel erg

18. 4days

4days Niet meer actief

Dat doe ik ook hoor. Bij een tankstation ben je misschien net 1 minuut bij de auto vandaan, en ik ga altijd op een plaats tanken waar de auto constant in zicht is. En tuurlijk, als je net toevallig op dat moment een hartaanval krijg ofzo zit je kind daar in de auto ja. Maar wat als je thuis een hartaanval krijgt dan? Mijn vriend is meestal van zondagnacht t/m vrijdagavond weg. En we bellen wel elke dag, maar het komt ook wel eens voor dat hij mij niet te pakken krijgt ofzo. Het zou zomaar kunnen gebeuren dat ik hier een dag dood lig en mijn zoontje ernaast zit... Dan kan hij nog beter in onze auto zitten bij een tankstation. ;)

19. beertje87

beertje87 Actief lid

16 sep 2008
    339
    0
    0
    zoals ik ook al bij de vorige heb geschreven
    ik laat mijn zoontje alleen in de auto als hij op de terugweg naar huis in slaap is gevallen want zodra ik hem wil pakken wordt hij wakker en dat vind ik zielig
    maar dan rij ik de auto recht voor de deur en zet ik het raam open en de deur opslot en dan kan ik hem gewoon zien liggen
    alleen als het warm is haal ik hem er wel uit want dan kan je hem echt niet laten liggen.
    en als ik ga tanken tank ik altijd bij zo´n pomp waar je met je pinpas moet doen zodat ik recht naats de auto sta en met pinnen ook alleen als ik de auto er bij neer kan zetten anders niet en altijd de deur opslot en naar de winkel gaat ie altijd mee of die nou in slaap is gevallen of niet ik laat me kind echt niet alleen in een auto zitten als ik hem niet kan zien.

20. 4days

4days Niet meer actief

Nee precies, dat vind ik ook het ergste, je kind ergens laten waar je het niet kan zien... Wie weet wat er voor gek langs loopt...

Deel Deze Pagina