Beginnen deze fratsen alweer?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door butterfly1984, 4 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    en als ie slaapt, blijf je dan voor het raam staan tot ie wakker wordt??

2. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ik zou frummel nooit in de auto laten liggen als ik er niet in zit.
    Trouwens wel als ik even ga betalen bij tanken, maar meestal pin ik aan de tank zelf.

Maar als hij in slaap gevallen is? Nee, hij ligt ook nog in de mc en daar wil ik hem niet in laten liggen. maar anders nog niet.

Ookal is het raam open en de deur op slot, ik vind het niet kunnen.

3. beertje87

beertje87 Actief lid

16 sep 2008
    339
    0
    0
    #43 beertje87, 21 jun 2010
    Laatst bewerkt: 21 jun 2010
    ik woon ergens waar ik niet direckt aan de weg woon moet me auto de straat in rijden waar geen auto´s mogen zeg maar
    en dan staat ie bij mij recht voor de deur en dan houd ik gewoon de voordeur open en dan ben ik me boodschappen aan het uitpakken in de keuken dan kan ik hem de hele tijd zien
    en als ik daarmee klaar ben en hij slaapt nog ga ik gewoon in de deuropening zitten met een glas drinken en een boekie,

en die van mij ligt ook niet meer in een mc anders kan je de mc er wel uittillen, maar als ik mijn zoontje uit de kinderstoel wil pakken word ie al wakker van het geluid als ik de knopjes in druk want die gaan dan piepen en elke x je kind wakker moeten maken vind ik nog veel zieliger dan zijn ze zo moe en vaak ook al hebben ze 2min de ogen maar dicht gehad willen ze niet meer slapen dan is zo´n kindje helemaal op van de slaap en valt ie elke x om met lopen wil die niks meer dat is pas zielig!

en ik weet dat er niks kan gebeuren dus ja of die nou in ze bedje boven ligt of in de auto waar ik hem kan zien recht voor me deur met het raam open en de deur opslot als het niet te warm is (voor mensen wie niet terug lezen haha) maakt ook niet zo veel uit he mischien nog wel veiliger want als die in ze bedje ligt ga ik echt niet de hele tijd kijken en als hij in de auto ligt zie ik hem de hele tijd alleen lastiger voor mij dat ik niks ken doen op zo´n moment haha alleen maar wachten tot hij klaar is met slapen.

maar gelukkig gebeurt het niet zo heel vaak want ga meestal pas ergens heem als me zoontje geslapen heeft smiddag´s

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Sorry ik snap werkelijk niet dat er mensen hun kids ( met warm of koud weer ) in de auto kunnen laten zitten en dan zelf ff de supermarkt in lopen of gewoon gaan shoppen inzo .. Ik kan daar niet met me kop bij en heb er ( sorry ) ook totaal geen goed woord voor ... Ik laat mijn ventje geen seconden alleen in de auto ... ik hoor wel eens '' ik ga alleen ff snel een pakje sigaretten halen en ben binnen 2 sec weer terug en vind het zo zielig om hem wakker te maken '' ... zo'n stomme opmerking, ik zou liever een huilend kind hebben dan een gestikt kind ..

En opmerkingen zoals '' Dit kan iedereen gebeuren '' slaan nergens op, als je goed oplet kan dit je niet gebeuren, we hebben het niet over een tas of een sleutelbos die je kan vergeten...

Nee sorry echt totaal geen goed woord voor dit soort dingen ...

Deel Deze Pagina