Ben vorige week begonnen met hardlopen op mp3 met evy. Nou zoek ik mensen die er ook ervaring mee hebben. Op een of andere manier stop ik altijd na 2 weken ga nu echt proberen die 5 km te halen. Voel me er een stuk beter bij en tegelijk hoop ik wat kilo,s kwijt te raken.
Ik ben vorig jaar begonnen met Evy hardlopen inmiddels train ik voor de halve marathon, alleen weet ik niet of ik dat ga doorzetten, aangezien ik zwanger ben. Mijn stom achter de deur was meedoen aan een 5 km wedstrijd en het is nog leuk ook!
Ik ben vorig jaar ook begonnen met Evy en voor een niet sporter viel het me alles mee en vind ik het zelfs leuk!! Soms de zin even vinden, maar als ik eenmaal loop is het lekker! Ik loop met een vriendin die hetzelfde tempo heeft, loopt heerlijk!! Ow en als we een les lastig vonden doen we die de keer daarna gewoon nog een keertje...
Ik heb met iemand samen gedaan maar die belde vaak af dus heb besloten dat ik alleen wil gaan doen. Idd als je eenmaal loopt is het heerlijk. Zou idd ook wel eens een wedstrijd willen rennen lijkt me echt fantasia's als me dat lukt.
Misschien een idee voor de liefhebbers bergrace by night... Was voor mij echt een wedstrijd die heel veel energie geeft om het door te zetten en nu om toe te werken naar een herstel (ben al een jaar uit de running, ivm auto ongeluk, ze weten niet of ik ooit weer kan gaan hardlopen maar wil het perse wel!) Is 'S avonds 2x per jaar! In voor en najaar!
Ik heb vanmorgen les 7 afgerond en vind het hartstikke leuk! Alleen op mijn werkdag moet ik zin zoeken, maar als ik dat geweest ben, ben ik trots!
Ik ben, voor de zwangerschap, gestart met hardlopen mbv Evy. Ik was zeer tevreden. Vind juist dat de muziek motiveert te gaan lopen. Natuurlijk hielp het ook dat er resultaat kwam. Eerst met name conditioneel en daarna werd mijn lichaam strakker her en der. Dus niet direct heel veel kilo's eraf, maar verschil was er zeker! Als je dit oppakt met gezond eten, kan het niet anders of je zult resultaat zien!! Mss kun je met jezelf twee vaste momenten in de week afspreken dat je gaat lopen? Ik riep ook het altijd al tegen mijn vriend bijv, zodat hij s avonds er over begon en dat ging ik braaf lopen Succes!
Ik ben in 2012 begonnen met start to run in een groep. Dat is mij erg goed bevallen en je leert ook goede looptechnieken en hoe je blessurevrij kunt lopen. In 2012 een paar 5 km wedstrijden gedaan en vorig jaar een aantal 10 km wedstrijden en nu ga ik op voor 10miles en 15 km wedstrijden en heb ik een begin gemaakt met trailrunningwedstrijden. Trailrunning is rennen over niet gangbare paden in de natuur over sloten springen (of er doorheen als het te breed is) door omgeploegde weilanden, heuvels in limburg etc. Gisteren daar voor het eerst een 10 km wedstrijd in het zware heuvelachtige wedstrijd, maar het was wel super leuk om te doen. Ik heb nu alleen wat spierpijn, dus straks een rondje van 5 km om even los te lopen. Het hoefd dan niet snel. Ik ben gaan hardlopen na m'n maagverkleining en daardoor kan ik mijn huidige gewicht goed vasthouden en ik val nu zelfs weer af omdat de afstanden groter aan het worden zijn, em je wordt ook zo lekker gestroomlijnd van. Ik zou zeggen maak een begin met evy en lukt het niet alleen dan begint 8 maart start to run op 150 plaatsen in Nederland. Succes met deze leuke sport
Ik wil eigenlijk ook gaan beginnen, ik heb ook alles in huis (schoenen, goede broek, Evy etc). Maar ik heb heel veel overgewicht, toch zeker wel 40kg. Mijn man zegt dat het helemaal niet slim is om nu te gaan beginnen omdat ik ook nog eens slechte knieën heb. Wat vinden jullie?
Ander beginnen met evy maar dan niet rennen maar snel wandelen of kijken hoe de eerste les ga je voelt het snel genoeg. Mijn man ging veel te snel opbouwen kreeg toen ook last van zijn knieën. Maar wil nu toch weer rustig gaan starten. Als je ga veel succes
Ik heb gisteren mijn tweede les gehad dus kan je nog niet echt helpen. merk ook dat het toch wel fijn is buiten sporten. Geloof dat mensen gelijk hebben en hardlopen heel leuk wordt als je het eenmaal kan Hier eventueel nog een topic http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/487526-beginnen-hardlopen-3.html#post16419895
Ik heb inmiddels de 5km afgerond met Evy. Maar niet in de weken die er voor staan. Ik heb er 8 maanden over gedaan, maar ik wissel het ook af met de sportschool. Ik ben eerst 8,5 kilo afgevallen door te lijnen. En daarna met alleen sporten, en een beetje opletten met eren nog 3 kilo.
Ik loop ook met Evy, heb toch ook zeker 30-35 kg overgewicht. Geen probleem hoor, goede schoenen zijn wel belangrijk en rustig beginnen. Dit is de 2e x dat ik begin met hardlopen met Evy. Voor de zwangerschap van Kyra ook gedaan en liep idd in 10 weken 5 km. Nu 5 maanden na de bevalling begin ik weer voorzichtig, heb vanochtend les 5 gelopen en het voelt weer heerlijk!
Sowieso kan je veel beter goede schoenen kopen dan een goede broek (wat bedoel je hier mee?). Wb overgewicht, als je rustig begint kan dit, maar neem je tijd, en laat bet schema soms een beetje los.
Een ademende sportbroek bedoel ik dus. En ja ik heb ook goede schoenen, Asics met voor en achter vering Ik ben dus alleen bang dat ik mijn knieën nog meer beschadig.
Als je 3x in de week hardloopt en jezelf niet helemaal volpropt met eten, dan kun je heel goed er van afvallen. Ik ben ook begonnen met Evey en heb laatst 10 km gelopen. Het gaat niet altijd even goed, maar het is erg leuk. Koop wel goede schoenen!
Ik heb me opgegeven voor Start to Run. De cursus begint 8 maart pas. De komende drie weken ga ik alvast beginnen door drie keer in de week te (snel) wandelen middels een schema van Start to Run (gekregen bij de aanmelding). Daarna wil ik alvast langzaamaan gaan hardlopen. Ik heb geen goede schoenen, daar moet ik nog voor op pad. Wat is fijne kleding om in te lopen? Wat ik me ook afvraag, hoe meet je precies de afstand en de tijd die je gelopen hebt? Gaat dat via een app op de telefoon? En is dat handig om je telefoon mee te nemen tijdens het lopen (is dat niet vervelend tijdens het lopen?)