Even klagen hoor... Heb al verschillende keren in mijn leven uitstrijkjes laten maken. Altijd is dit zeer pijnlijk ik heb nl te gespannen bekkenbodemspieren waarvoor ik al langere tijd onder behandeling ben. Overigens ook altijd met bloedverlies. Gewoon niet leuk dus en altijd mislukt het de eerste keer.. Nu dus weer.. 2 weken geleden uitstrijkje bij de gyn omdat ik steeds tussentijds bloedverlies heb en contactbloedingen... Het ging al moeizaam en ik zei nog.. de eerste keer gaat het vaak mis.. ook deze keer weer 1,5 dag buikpijn en behoorlijk wat bloedverlies.. en jawel... werd net gebelt.. of ik morgen terug kan komen het is niet vreselijk .. er zijn ergere dingen maar ik vind het geen leuk begin van mijn vakantie.. + moet weer twee weken wachten voordat ik een uitslag heb en we verder beleid kunnen maken.. OK ... einde klaagmodus.. Dank voor het " luisteren"
Nou jakkie ik heb ook heel de dag al een zere doos maar dan van iets anders vreselijk. Ik kreeg vorig jaar een oproep voor het uitstrijkje maar was net een half jaar bevallen en heb het uitgesteld... maar eigenlijk is dat voor de gek houden want wat doe ik bij de volgende brief sterkte TS ik leef erg met je mee
dank... vind het eigenlijk onzin van mezelf, maar mijn humeur is gelijk naar het nulpunt. Overigens dacht ik eerste dat het niet goed was ( de uitslag ) want de assistent was zo aan het hakkelen.. ; Uhm ja ikke heb opdracht gekregen om u te bellen van de arts omdat uhm nou ja er is toch "iets" bij u afgenomen laats? nou uhm dat is dus eigenlijk niet helemaal voldoende.. " Ik ; Dus ik moet terug komen om opnieuw een uitstrijkje te laten maken.. Assistent; Uhm ja dat is eigenlijk wel de vraag van de arts... kan gelukkig morgen al terecht .. ben ik er maar vanaf..
Oh ja en nu ik toch bezig ben .. natuurlijk wel weer bij een andere gyn omdat die van mij op vakantie is. Dat is gyn nummer 5 geloof ik
Heel vervelend dat je op deze manier gebeld bent, daar zou ik ook echt even een melding van maken. Mensen schrikken zich zo inderdaad kapot. Hopelijk tref je nu een gyn je het op een wondere manier comfortabeler kan laten verlopen. Succes!
Hmm... Zie dat mijn reactie zomaar is verwijderd? Ik had je sterkte gewenst TS, maar dat is volgens mij niet toegestaan? Ik kan je helaas ook niet helpen, maar ik zou het denk ik toch wel even aangeven dat je er zo tegenop ziet... Veel succes iig morgen!
Nou op hoop van zegen.. het viel mee.. of nou ja mee.. het deed niet minder pijn dan anders, maar de andere gyn bleek een prettige man. Die veel begrip had voor het feit dat het heel vervelend was. Gevraagd of ik nou zo`n pech heb of hoe het komt dat het zo vaak mis gaat. Hij zegt dat juist het feit dat ik zo makkelijk ga bloeden ( de reden van het onderzoek ) er ook voor zorgt dat het uistrijkje snel mislukt omdat er dan te veel bloedcellen inzitten. Zou nu dus zomaar weer kunnen alhoewel nu niet heel veel bloedverlies. De vorige keer i.d. 1,5 dag bloed verloren.. Nou het is weer achter de rug in ieder geval. Over 2 weken de uitslag