Ja, da's wel een voordeel van lang zijn Lekker veel mogen eten, zelfs als je aan de lijn bent. heb ik ook Vandaag les 7 gelopen en ik ben echt zó triomfantelijk Ik ben 2,82 km gelopen in 24 minuten Dat is 7,04 km/h Eindelijk dus 7 km/h ipv elke keer 6,8 of lager
Ik ben zelf niet zo heel lang (1,67 m) en moet wel aardig wat afvallen, maar voor je verbranding moet je echt meer eten. minder erin dan eruit = afvallen te weinig erin = alles opslaan (lichaam gaat sparen) Dus ik probeer rond de 1600-1700 kcal te blijven en wil naar de 1500 kcal zodat ik iets sneller mijn gewicht kwijt ben en ook op de dagen dat ik niet hard loop minder erin heb dan eruit. Ik ga vandaag proberen te lopen. Ben nog steeds wel erg benauwd, maar zie wel hoe het gaat. Als t niet lukt, kan ik altijd nog stoppen.
Hier weer terug dames was even weg helaas weer een mk gehad. Hoop dat begin volgende week weer kan gaan lopen
ha meiden, Ik heb gisteravond les 7 gelopen, in de regen, maar ging heerlijk! Ik merk nu al aan mijn conditie dat het 3 minuten hardlopen steeds beter gaat. Wat een fijn gevoel! Morgen staat les 7 op de planning. Volgende week zaterdag begin ik met Start to run van de atletiekunie. Dat is een cursus van 7 weken. Elke zaterdag loop ik met een groepje beginners onder begeleiding van een trainer. Lijkt me erg leuk! @ Bolkje: wat leuk dat jij dezelfde ervaring had bij les 6! Fijn dat les 7 zo goed ging! @ Dani: ik heb ook nog steeds geen spijt van mijn (te) dure schoenen. Ze lopen zo fijn. Het zijn schoenen met een gel demping. Hoe ging jouw les? @ rolinka: balen dat je je niet lekker voelde. Hoe is het lopen gegaan vandaag? @ chantalcindy: wat vervelend van je mk. Ik heb ook 3 miskramen gehad en weet daarom wat je doormaakt. Doe rustig aan, neem de tijd om dit verlies te verwerken. Heel veel sterkte!
@chantalcindy wat vervelend van je miskraam, wellicht ik rennen wel even lekker? Ik heb vandaag les 8 gedaan en vond hem toch vrij pittig . Wel nogsteeds trots op mezelf dat ik er toch de tijd voor neem! @bolkje ik heb me toch zitten nadenken! Ik was namelijk blij dat ik steeds lager ging qua tijd. Wat blijkt ipv km/H heb ik H/km . Heb hem nu dus op km/H gezet haha.
@ edelhertje: ik heb vandaag les 8 gelopen en vond de les ook pittig! Ik dacht dat de les wel mee zou vallen met 8 keer 2 minuten lopen maar dat viel ontzettend tegen! Aan het eind van de les voelden mijn benen zwaar aan. Maar nu lekker languit op de bank met een trots gevoel @ chantal: hoe gaat het nu met je?
Is dat Evy van 2006? De nieuwe versie is anders toch? Chantalcindy: wat verdrietig zeg, sterkte... Ik moest eigenlijk vandaag les 3 lopen, maar lag niet lekker met mn voorgenomen schema (en het regende hihi), dus ga nu morgen, dan kan ik vanaf nu vrij-zo-woe gaan lopen, hoef ik niet meer in het donker
@ eki: ik denk dat ik inderdaad Evy 2006 aan het volgen ben (mijn man heeft de lessen voor mij gedownload). Hoe is les 8 van Evy 2011 opgebouwd? Fijn dat je niet meer in het donker hoeft te gaan lopen. Aankomende week ben ik een weekje vrij en kan ik ook alle lessen overdag volgen.
In die van 2011 is het 2-2-2-2-4-3-3-3-3-3, beginnen met rennen, dan gewoon om en om rennen en wandelen. Lekker is dat he, vind het niet zo erg om in het donker te lopen, maar overdag hoef je geen rekening te houden met waar je gaat lopen
@ eki: dan zit er toch een behoorlijk verschil tussen de les van 2006 en 2011. Even goed vond ik de les van 2006 pittig (2-2-2-1-2-1-2-1-2-1-2-1-2-1-2-1 om en om hardlopen en wandelen). Dat heb ik ook met hardlopen in het donker. Ik vind het niet erg maar wil wel ergens lopen waar het goed verlicht is en waar ik in de bewoonde wereld kan lopen. Dat beperkt mij wel in de mogelijkheden. Ach nog een paar weken en dan gaat de klok weer vooruit. Heerlijk als het in de avond weer langer licht is. Voor iedereen die vandaag gaat lopen: veel succes!
Wat zijn we goed bezig allemaal! Hier gisteren les 5 gelopen en ging me goed af. Ik had daarna toch ook wel weer een voldaan gevoel. De komende dagen zal er hier niet gelopen gaan worden. We gaan naar vrienden voor de carnaval. Chantal dikke knuffel meid.
@noukje gaat wel redelijk weer pijn is gelukkig minder. Heb vanmorgen gelopen maar ging nog niet echt top maandag weer een poging doen. Begin nu gewoon weer rustig aan. Dank jullie wel voor de lieve reacties Hier morgen 1 jaar getrouwd
Les 18 gelopen! Ging heerlijk! Vanaf de volgende les ga ik al stukken van 8 minuten rennen. Ben benieuwd.
Ik sta gewoon echt even op pauze. Nog steeds verkouden en morgen een dagje carnaval. Volgende week weer beginnen, maar ik denk dat ik wel mijn dagen om ga gooien naar woensdag, vrijdag en zondag. Dat komt mij echt veel beter uit, want nu loop ik vaak tegen acht uur in de avond als ik uit mijn werk kom. Heb ik meestal ook net gegeten en dat loopt toch niet zo lekker.
Chantal alvast gefeliciteerd met jullie jubileum! Dat er nog vele mooie jaren mogen volgen. Met het hardlopen gewoon rustig aandoen en naar je lichaam luisteren. Het is niet niks. Knuf Rolinka als je dat beter uitkomt kan je toch gewoon switchen? Bij mij komt t soms rooster technisch ook niet uit en dan lopen we op een andere dag. Hoop wel dat je snel opknapt.
Ik loop ook wel na t eten en dan t liefst voor t donker maar met een volle buik is echt niet fijn Ik moet mn hardlopen aanpassen aan mn man zn rooster want er moet iemand bij de kids zijn haha en hij wisselt nog al eens van diensten dus best lastig .. vandaag een dagdienst hij is laat weer en morgen een nacht dienst. dus ik kan morgen vroeg lopen ..
Ik ben vanmorgen geweest, les 8 gelopen. 3,07 km in 25:28, oftewel 7,22 km/h. Leuk om die vordering over deze drie weken te zien Ik zweet nu wel als een otter, het loopt echt met stralen over mijn rug en hoofd Maar op het moment staat mijn man onder de douche dus ik moet even wachten