Balen dat je dan zo afhankelijk bent he dani? Hier ook wel hoor of op t kdv of bij papa thuis. Bolkje ik zeg goed bezig!
Ja want het hele schema zoals het hoort is lastig te volgen. is alweer een week geleden dat ik gelopen heb..
Kom hier ook meekletsen als het mag Heb alle lessen van evy gedaan en liep ruim 5km aan 1 stuk maar heb nu al een aantal wken niet gelopen. Druk met weken en/of geen oppas voor de jongens. Misschien helpt dit topic me weer even om opnieuw gemotiveerd te raken. Ga 29 maart de electricrun doen dus dan wil ik de 5 km wel weer halen
Herkenbaar Dani. Bij mij voornamelijk omdat ik zelf onregelmatig werk. Juffie welkom! Mooi streven heb je voor de boeg.
Dat hoort eigenlijk niet als je goed opbouwt en niet te snel loopt, want je hoort niet buiten adem te zijn of extreem warm dat je zo Gaat zweten eigenlijk, je moet daarna in principe gewoon je iets warm voelen maar meer niet. Ben je ook aan het hijgen na het een gedeelte? Misschien toch wat langzamer rennen? Want dat is niet zoals je het graag wilt zien dan heb je nog geen conditie als je zo zweet.
Niet zewten? Aan het eind kom ik wel bezweet thuis hoor! Ik ben wel weer heel snel op adem. Binnen een minuut ongeveer.
Ga vandaag weer voor het eerst na 2 weken lopen weet alleen niet of ik weer moet starten bij les 18? Wat vinden jullie.
Buiten adem ben ik eigenlijk nooit, maar zweten wel altijd. Meestal een beetje, maar gister was het wel extreem Maar ik was woensdag naar de sauna geweest en vaak merk ik dat ik de dagen daarna dan sowieso wat sneller en wat harder zweet Net alsof mijn lichaam dan opeens erachter is gekomen hoe het moet zweten
Ik heb het toch even opgezocht: Wat je moet weten over zweten - ProRun - Hardlopen, Loopnieuws, Looptechniek
Ik heb het toch even opgezocht: Wat je moet weten over zweten - ProRun - Hardlopen, Loopnieuws, Looptechniek
Ja dan gaat het over echt rennen, lesje 8 is pas warming up daar hoor je een beetje warm van te worden maar niet te zweten hoor, dan heb je nog een lange weg te gaan qua conditie, dat is een paar minuutjes een beetje hobbelen. Kijk als je echt langere afstanden aan een stuk rent snap ik dat het erbij hoort maar bij warming up toch niet? Normaal doe je ongeveer 15/20 minuten warming up zo lang ren je ongeveer (iets langer) misschien ben ik iets meer gewend maar zweet pas echt na een half uur constant rennen ozo. En dan als je al zweet hoor je net zo lang uit te lopen (cooling down) tot je niet meer zweet, dan krijg je ook nooit geen spierpijn en minder blessures.
ik zweet ook hoor. Tigermommy jij rent vast al veel langer want als je start met start to run is les 8 echt geen warming up. Je start dan toch ook zonder conditie (of in iedergeval heel weinig conditie) Vanmorgen weer lekker gelopen. 5 km gelopen met 1 x 2 min wandelen tussendoor. Heb les 25 van start to run gedaan maar dan maar 1 x gewandeld i.p.v. 2 en iets eerder gestopt (had de 5 km gelopen en mijn rondje was klaar)
Gewoon proberen. Het valt mij steeds mee dat mijn conditie na 2 weken niet rennen niet helemaal weg is. (gelukkig maar!) Of ga even 1 week terug.
hey juffie hoe is het met jullie?! leuk je hier te zien haha lang geleden Zweten ik zweet onderweg wel maar t komt pas echt los als ik stil sta (klaar ben) haha
Hallo meiden, Ik heb net les 9 in het zonnetje gelopen en Evy is fier op mij Het ging lekker, al vond ik de laatste vijf minuten achter elkaar hardlopen best pittig (en dan vooral de laatste 30 seconden). Nu voldaan op de bank met een glas water en een schaaltje fruit @ Chantal: nog gefeliciteerd met je huwelijksdag! Hebben jullie ondanks alles een leuke dag gehad samen? @ female: les 18 al! Dat klinkt voor mij nog zo ver weg! @ Rolinka: balen dat je ziek bent. beterschap! @ juffie: mooi doel en fijn dat jouw conditie nog zo goed op peil is! @ zweten: ik zweet ook wel tijdens het lopen. Niet zo veel, ben gelukkig niet zeiknat als ik thuis kom.
@ dani: ben jij nog gaan lopen dit weekend? Mijn man werkt ook onregelmatig en moet daarom mijn lessen ook elke week weer plannen. Ik vind het ook wel eens jammer dat ik niet kan gaan wanneer ik wil.
Hey dani, lang geleden inderdaad Hier gaat het allemaal prima hoor. Ben niet zo actief meer op zp. Lees alleen mee in de lounge de laatste tijd. Met jullie mannen ook alles goed? Noukje: lekker hè in het zonnetje! Fijn dat evy fier was, stimuleert altijd
Ja juffie hier met de mannen gaat het goed! dus ook lekker aan t lopen? haha Noukje ik ben net terug van les 14. als mn man in t weekend nachtdienst heeft dan is het wel wat makkelijker dan kun je overdag tussendoor een keer rennen en straks als het langer licht is dan is het savonds ook nog wel te doen lastig he dat je het zo moet plannen.. vind ik soms ook wel hoor viel me wel tegen hoor na ruim een week "ineens" les 14 te doen maar we hebben het weer gehaald