Ik ben overgestapt naar de lessen van 2011. Ik was bij les 20 van 2006, ben gegaan naar les 16 van 2011. Nu inmiddels ook weer bij les 20. Ik merk wel degelijk verschil. 2011 heeft niet aan het einde de langste stukken (zoals 2006) maar juist in het midden. Veel beter vol te houden. Ook krijg je veel meer informatie, er wordt meer gesproken over allerlei 'tips and tricks" om het zo maar te zeggen. Gisteren voor het eerst 10 minuten achter elkaar gelopen! Nooit gedacht dat ik het zou kunnen zonder dood neer te vallen Maar het ging onwijs goed. Aan het einde van de les had ik zelfs nog een tandje bijgezet en dacht ik na 8 minuten "zijn we er nu al?". Ik had nog wel even door kunnen gaan. Ik merk wel heel sterk dat het de ene keer heel gemakkelijk gaat, dan de andere keer weer heel zwaar....terwijl er geen grote verschillen zitten in het schema. Puur "mijn ritme niet kunnen vinden" of een moe lijf. Zware benen.... heel gek. Nog geen consequent uithoudingsvermogen ofzo?
oh dan moet ik ook over naar lessen van 2011 alhoewel ik moest vandaag op t laatst 3x 5 min de laatste ging makkelijker als de middelste die vind ik t lastigst.. was les 15 geloof ik van 2006
Heeft iemand misschien de lessen van 2011 voor me? Ik kan ze nergens vinden Ik twijfel ook nog steeds of ik moet beginnen (ivm mijn enorm grote overgewicht) maar ik wil het wel hebben voor wanneer ik die stap zet
Ik heb begrepen dat Evy ook een wandelprogramma heeft als "voorbereiding" op het hardlopen, wellicht is dat een gezonde eerste stap? Kom er vandaag achter dat ik ook de lessen van 2006 heb dus ik ga ook opzoek naar 2011 .
https://onedrive.live.com/?cid=82a5f518feac98c8&id=82A5F518FEAC98C8%211617&authkey=!ADe9bgGy-9gYaSI#cid=82A5F518FEAC98C8&id=82A5F518FEAC98C8%211620&authkey=%21ADe9bgGy-9gYaSI
@allwoman we lopen gelijk op heb ook net les 4 achter de rug. Het lopen bevalt me goed moet ik zeggen lekker verstand op nul en gaan.
Misschien een hele stomme vraag: maar moet je daar dan gewoon op klikken en opslaan op je mp3? Collega heeft die van 2006 op m'n mp3 gezet
Als ik het via mijn mobiel doe is het idd gewoon op klikken,dan download hij en start hij het met mp3.
Oh ja, dan zou ik het ook op m'n iPhone kunnen downloaden? Dat zou wel handig zijn natuurlijk. (sorry, ben echt een leek in dit soort dingen )
Ik ren nu ook weer, had een paar weken een blessure (teveel en te snel), met de 5K app. Heb ook ooit Evy gedaan en volgens mij is dit ongeveer hetzelfde. Ben nu bij week 2, dag 3 (ren 3x per week). Iemand nog tips om aan de playlist toe te voegen?
Hee wat een leuk topic Ik heb het schema van Evy ook gedaan (alleen liep ik 2x per week ivm snel last van blessures) en heb de training uiteindelijk helemaal afgemaakt Daarna alleen niet zo goed bijgehouden dus nu ben ik halverwege weer ingestapt. Poeh, valt vies tegen. Hardlopen is echt iets om bij te houden hihi...
Dit heb ik dus ook heel erg. Niet ivm overgewicht maar ivm met bekkenklachten. En omdat ik de conditie van een pannenkoek heb. Ik kan gewoon op de een of andere manier niet geloven dat ik zou kunnen hardlopen